AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Har holdt på med en gutt som er 23 år gammel siden sommeren, han er veldig betatt av meg. Men føler jeg liker han også, men har valgt å Ghoste han etter jeg fortalte han at jeg ikke liker at han kommer for fort. At han burde lære seg dette, jeg kan ikke tenke meg et liv der jeg er sammen med en som kommer så fort, det er irriterende. Jeg vil ha en som holder ut en stund,Jeg er 25 år gammel jente foressten. Men ja, er det noe en gutt kan gjøre for å klare å holde seg lenger? Han vet at vi ikke skal møtes lenger pga jeg orker ikke å ha et forhold med en som kommer fort, og det er han klar over. Jeg sa vi kunne være venner, men han ønsket ikke det. Har noen opplevd det samme ? Anonymkode: 7dc66...31b
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Stakkars mann! Han kan jo ikke noe for at han kommer fort 😲 Hadde det vært bedre om han aldri kom da? Da hadde du vel lurt på om han tente på deg og sånn. Er så glad for at jeg ikke er mann .
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Er du helt seriøs nå? Anonymkode: 24035...fa2 15
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ja, er det noe en gutt kan gjøre for å klare å holde seg lenger? Mitt forslag, gi han en avsugning eller runk en halvtime før du vil ha sex. Da tenker jeg kanskje han holder ut litt lengre i samleiet. Bortsett fra det, så håper jeg egentlig at du finner deg noen andre, tror denne gutten fortjener ei som er litt mer hyggelig og ikke minst ærlig.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 Ts her! Jeg skjønner dette høres brutalt ut for dere lesere, men jeg føler jeg vil ha en mann som kan ivertfall knulle meg onklig.. Han har ikke så stor kukk heller, sånn at hvis den var stor og han kom fort hadde det vært en annen sak. Men hvis han har en midels kukk og kommer fort så føler jeg ikke at jeg kan være sammen med han. Jeg har jo snakket med han om dette på en hyggelig måte og forklart at jeg ikke liker at han kommer for fort og at han må lære seg å holde seg lenger. Men jeg er ikke så hjerteløs, jeg har sagt jeg liker han men at dette funker ikke for meg. Jeg kan ikke se for meg en fremtid med en som ikke kan knulle med sikkelig. Jeg har jo vært ærlig med han om dette. Vi har det hyggelig ellers men føler dette ødelegger pga jeg har jo vært sammen med en før han som klarte å 'knulle' meg. SÅ da vet jeg på en måte hva jeg går glipp av... Og ja det er derfor jeg spør om det er kanskje noe han kan gjøre for å holde seg lenger,... Anonymkode: 7dc66...31b
Whistler Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her! Jeg skjønner dette høres brutalt ut for dere lesere, men jeg føler jeg vil ha en mann som kan ivertfall knulle meg onklig.. Han har ikke så stor kukk heller, sånn at hvis den var stor og han kom fort hadde det vært en annen sak. .................. Og ja det er derfor jeg spør om det er kanskje noe han kan gjøre for å holde seg lenger,... Anonymkode: 7dc66...31b Jeg hadde satt pris på ei dame som kan stave i første rekke. Til saken så er vel kukstørrelsen underordnet. Det blir vel ikke bedre for deg om han har stor kuk og kommer for tidlig uansett. Be han om å runke før han skal treffe deg. 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her! Jeg skjønner dette høres brutalt ut for dere lesere, men jeg føler jeg vil ha en mann som kan ivertfall knulle meg onklig.. Han har ikke så stor kukk heller, sånn at hvis den var stor og han kom fort hadde det vært en annen sak. Men hvis han har en midels kukk og kommer fort så føler jeg ikke at jeg kan være sammen med han. Jeg har jo snakket med han om dette på en hyggelig måte og forklart at jeg ikke liker at han kommer for fort og at han må lære seg å holde seg lenger. Men jeg er ikke så hjerteløs, jeg har sagt jeg liker han men at dette funker ikke for meg. Jeg kan ikke se for meg en fremtid med en som ikke kan knulle med sikkelig. Jeg har jo vært ærlig med han om dette. Vi har det hyggelig ellers men føler dette ødelegger pga jeg har jo vært sammen med en før han som klarte å 'knulle' meg. SÅ da vet jeg på en måte hva jeg går glipp av... Og ja det er derfor jeg spør om det er kanskje noe han kan gjøre for å holde seg lenger,... Anonymkode: 7dc66...31b Gratulerer med å ha ødelagt en manns sexliv noen år fremover og påført han dårlig selvtillit i sexakten 🙄
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, Whistler skrev: Jeg hadde satt pris på ei dame som kan stave i første rekke. Til saken så er vel kukstørrelsen underordnet. Det blir vel ikke bedre for deg om han har stor kuk og kommer for tidlig uansett. Be han om å runke før han skal treffe deg. Ts her: Haha jeg vet jo at det skrives: Ordentlig men jeg skriver via mobil og det blir lettere å skrive forkortelser. Jeg har anbefalt han å runke før han skal møte meg før men vet ikke om han har gjort det? fordi da kom han like fort etter hver runde. Det er jo fint at han syntes jeg er digg, men jeg har gjort vært sammen med en som har på en måte ' knulla meg sår' så når han ikke gjør det føler jeg at jeg går glipp av noe. Og da blir jeg redd for å satse en fremtid med han pga jeg vil på en måte at fremtids mannen min skal 'knulle meg sår' ... Jeg vil jo ikke være slem ved å si til han at jeg ikke liker at han kommer fort, men jeg er ivertfall ærlig... Anonymkode: 7dc66...31b
N-trønderpia Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 Hadde gladelig byttet med deg. I mitt siste forhold var det overgrep med en som brukte 1 - 1,5 time. Hadde satt pris på en som liker deg og behandler deg bra selv om det ikke varer lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 😳😳 Ts du høres ikke moden ut til å være i et forhold. Kanskje best å legge planene om å endre han på hyllen. Han får det mye bedre med ei normal oppegående dame. Anonymkode: 31a67...936 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #11 Skrevet 29. oktober 2019 Du er veldig umoden! Anonymkode: 7c2ce...bd3 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #12 Skrevet 29. oktober 2019 Noen mennesker har virkelig et bra liv når slike ting blir et problem i livet deres....ganske sprøtt egentlig... Anonymkode: f4426...fcd
Gjest Warrior Skrevet 29. oktober 2019 #13 Skrevet 29. oktober 2019 Hva faen TS? Er det ikke lov å være så kåt og komme fort heller nå? Det er da bare å fortsette etterpå? Plutselig kommer han igjen. Skjerp deg TS. Du får finne deg en som ikke tenner på deg da vettu så kanskje han kommer senere? Eller en som ikke kommer i det hele tatt.
Whistler Skrevet 29. oktober 2019 #14 Skrevet 29. oktober 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da blir jeg redd for å satse en fremtid med han pga jeg vil på en måte at fremtids mannen min skal 'knulle meg sår' ... Anonymkode: 7dc66...31b Kanskje du trenger en runde der han smører inn pikken med vaselin og drysser på sand? Det må jo være langt bedre at du ønsker at fremtidsmannen skal være i stand til å bidra med barneoppdragelse og økonomi, enn stor kuk og maratonknull. 3
cmd Skrevet 29. oktober 2019 #15 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men ja, er det noe en gutt kan gjøre for å klare å holde seg lenger? Han vet at vi ikke skal møtes lenger pga jeg orker ikke å ha et forhold med en som kommer fort, og det er han klar over. Jeg sa vi kunne være venner, men han ønsket ikke det. Har noen opplevd det samme ? Du kunne for eks. først runket og sugd til han kom. Så etter noe minutters pause kunne dere fortsatt med knulling og sex. Da hadde han sikkert holdt litt lenge. Men nå er det vel for sent.
Prøver18 Skrevet 29. oktober 2019 #16 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har holdt på med en gutt som er 23 år gammel siden sommeren, han er veldig betatt av meg. Men føler jeg liker han også, men har valgt å Ghoste han etter jeg fortalte han at jeg ikke liker at han kommer for fort. At han burde lære seg dette, jeg kan ikke tenke meg et liv der jeg er sammen med en som kommer så fort, det er irriterende. Jeg vil ha en som holder ut en stund,Jeg er 25 år gammel jente foressten. Men ja, er det noe en gutt kan gjøre for å klare å holde seg lenger? Han vet at vi ikke skal møtes lenger pga jeg orker ikke å ha et forhold med en som kommer fort, og det er han klar over. Jeg sa vi kunne være venner, men han ønsket ikke det. Har noen opplevd det samme ? Anonymkode: 7dc66...31b Assa Hvem faen er det som sier sånt til noen? Skjønner godt at han ikke ønsker å være venn med deg 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #17 Skrevet 29. oktober 2019 Ts her Nei det er ikke ulovlig at han kommer fort, men han kan ivertfall gi meg en heftig runde sånn at jeg føler at jeg har blitt pult ivertfall så kan han muligens komme litt fortere etter den ene runden. Men hvis han skal komme etter 3 min og holde ut maks 5 min på runde 2, så følte det ikke som om jeg har sex med en mann. Jeg vil på en føle at en MANN har pult meg, det er den følsen jeg vil på en måte ha av fremtidsmannen min. Jeg vil på en måte ikke føle at man skal bøye seg og kjenne noen stikk og bare føle sæd flyte med engang. Jeg mener ikke at han skal holde på i timesvis men at han ivertfall kan gi meg en heftig runde slik at jeg føler meg utpult lenger enn 3 min.... Jeg føler livet er for kort til å bare godta at en mann er snill og glad i deg. Han må på en måte pule deg i minst 15 min ... Hvordan skal man klare å leve resten av livet med en mann som kommer 2 min etter at han har vært inni deg, da kan man like godt være singel... Anonymkode: 7dc66...31b 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #18 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har holdt på med en gutt som er 23 år gammel siden sommeren, han er veldig betatt av meg. Men føler jeg liker han også, men har valgt å Ghoste han etter jeg fortalte han at jeg ikke liker at han kommer for fort. At han burde lære seg dette, jeg kan ikke tenke meg et liv der jeg er sammen med en som kommer så fort, det er irriterende. Jeg vil ha en som holder ut en stund,Jeg er 25 år gammel jente foressten. Men ja, er det noe en gutt kan gjøre for å klare å holde seg lenger? Han vet at vi ikke skal møtes lenger pga jeg orker ikke å ha et forhold med en som kommer fort, og det er han klar over. Jeg sa vi kunne være venner, men han ønsket ikke det. Har noen opplevd det samme ? Anonymkode: 7dc66...31b Ja, det er en treningssak. Han må trene på å runke lenge. Stoppe rett før det går, vente litt og så fortsette. Starte med to minutter kanskje. Øke til tre, fire, fem etc til han har full kontroll. Det krever litt viljestyrke over tid. Det er kjedelig arbeid, men det fungerer. Anonymkode: 8159a...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #19 Skrevet 29. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Nei det er ikke ulovlig at han kommer fort, men han kan ivertfall gi meg en heftig runde sånn at jeg føler at jeg har blitt pult ivertfall så kan han muligens komme litt fortere etter den ene runden. Men hvis han skal komme etter 3 min og holde ut maks 5 min på runde 2, så følte det ikke som om jeg har sex med en mann. Jeg vil på en føle at en MANN har pult meg, det er den følsen jeg vil på en måte ha av fremtidsmannen min. Jeg vil på en måte ikke føle at man skal bøye seg og kjenne noen stikk og bare føle sæd flyte med engang. Jeg mener ikke at han skal holde på i timesvis men at han ivertfall kan gi meg en heftig runde slik at jeg føler meg utpult lenger enn 3 min.... Jeg føler livet er for kort til å bare godta at en mann er snill og glad i deg. Han må på en måte pule deg i minst 15 min ... Hvordan skal man klare å leve resten av livet med en mann som kommer 2 min etter at han har vært inni deg, da kan man like godt være singel... Anonymkode: 7dc66...31b Du høres jo ikke særlig givende ut å være sammen med, så best å holde deg singel ja. Hilsen mann som holder ut både 20 og 30 minutter.. Er ikke akkurat sånn at han velger at han skal komme fort.. Finnes menn som sliter med å få orgasme i det hele tatt. Hadde du følt deg attraktiv da? Anonymkode: 31a67...936 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #20 Skrevet 29. oktober 2019 Hvordan kan man "på en måte" pule noen? Anonymkode: 47062...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå