Angelica Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Har vært en del plaget med tørr hodebunn, innimellom blir den rød og klør litt. Kjøper shampo hos frisør, blir alltid værre av disse "billigshampoene". Synes ikke de jeg har fått anbefalt av frisøren min (Kerastase og KMS) har hjulpet, noen som har bedre forslag? Trenger HJELP!
Malama Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Har du vurdert å prøve en for sensitiv hodebunn? Kan jo være du reagerer på parfymen eller sånn, siden du blir rød og klør?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Prøv enten Kerastase Dermo calm (finnes både for normalt og tørt hår) eller MOP C-system. Jeg har samme problemet som deg og har god erfaring med disse.
Milly:) Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Prøv SebaMed sin shampoo mot flass (kjøpes på apotek). Jeg får lett tørr, kløende hodebunn (ikke flass), og denne hjalp meg De har også en mild balsam fra samme merket.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Leste en gang til og ser at du har prøvd Kerastase og regner med at det er Dermo Calm du har prøvd da. Det finnes imidlertid et helt genialt serum i den serien - det nærmeste jeg har kommet et vidunderprodukt. Du gnir det inn i hodebunnen om kvelden, og jeg kjenner lindring ganske umiddelbart. Bedre etter en bahandling, og etter 3-4 runder er hodebunnen som ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå