Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en del plaget med tørr hodebunn, innimellom blir den rød og klør litt. Kjøper shampo hos frisør, blir alltid værre av disse "billigshampoene". Synes ikke de jeg har fått anbefalt av frisøren min (Kerastase og KMS) har hjulpet, noen som har bedre forslag? Trenger HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vurdert å prøve en for sensitiv hodebunn? Kan jo være du reagerer på parfymen eller sånn, siden du blir rød og klør?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Prøv enten Kerastase Dermo calm (finnes både for normalt og tørt hår) eller MOP C-system. Jeg har samme problemet som deg og har god erfaring med disse.

Skrevet

Prøv SebaMed sin shampoo mot flass (kjøpes på apotek). Jeg får lett tørr, kløende hodebunn (ikke flass), og denne hjalp meg :) De har også en mild balsam fra samme merket.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Leste en gang til og ser at du har prøvd Kerastase og regner med at det er Dermo Calm du har prøvd da. Det finnes imidlertid et helt genialt serum i den serien - det nærmeste jeg har kommet et vidunderprodukt. Du gnir det inn i hodebunnen om kvelden, og jeg kjenner lindring ganske umiddelbart. Bedre etter en bahandling, og etter 3-4 runder er hodebunnen som ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...