AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hvorfor er det fakkeltog kun for de som omkommer i trafikken og ikke for de som skader seg og er alvorlig skadet resten av livet med dårlig funksjonsevne? Utrolig mange mennesker skades i trafikken og må slite resten av livet med smerter og funksjonsnedsettelse, mange blir invalide/ sengeliggende eller avhengig av rullestol og hjelp daglige.Disse menneskene hører vi lite om og jeg tror nok noen av de ønsket at de døde i ulykken istedenfor å overleve. Anonymkode: 94ea9...659 2
Antoinette Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg sier nei til alle typer fakkeltog. Ned med alle fakkeltog!!!
solmåneogstjerner Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Ikke at man trenger fakkeltog. Men ja, det er mange som skader seg alvorlig i trafikken og ender opp med livsvarige skader og uførhet. Mange flere enn dem som dør. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det fakkeltog kun for de som omkommer i trafikken og ikke for de som skader seg og er alvorlig skadet resten av livet med dårlig funksjonsevne? Utrolig mange mennesker skades i trafikken og må slite resten av livet med smerter og funksjonsnedsettelse, mange blir invalide/ sengeliggende eller avhengig av rullestol og hjelp daglige.Disse menneskene hører vi lite om og jeg tror nok noen av de ønsket at de døde i ulykken istedenfor å overleve. Anonymkode: 94ea9...659 Disse fakkeltogene er for alle, også pårørende til trafikkskadde og drepte. Men de som arrangerer disse fakkeltogene er "amatører" på området med hvem de kontakter, måten de tar kontakt på og hvordan de håndterer møter med disse menneskene de tar kontakt med, og alle dem de glemmer/unngår å ta kontakt med. Du står videre fitt til å opprette og arransjere fakkeltog eller minnemarkeringer selv, dersom du er misfornøyd med tilbudet som alt finnes. Anonymkode: 9ccb3...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg synes det er like viktig med et fakkeltog for alle som skader seg alvorlig i trafikken, som et fakkeltog for de som mister livet. Det er greit nok at man fremdeles er i live, men livet for veldig mange blir jo snudd opp ned.Man klarer kanskje ikke å arbeide,eller å leve sammen med familien eller å ta seg vbarna sine, man får mye dårligere økonomi og man mister det sosiale livet i mange tilfelle... Anonymkode: 94ea9...659 2
Chiyo Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg tenker litt på fakkeltog som en slags minnestund for en person som har gått bort. Det faller meg ikke naturlig å minnes en person som måtte amputere bort benet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 8 minutter siden, Antoinette skrev: Jeg sier nei til alle typer fakkeltog. Ned med alle fakkeltog!!! Hvorfor det? Anonymkode: 94ea9...659
Gjest Warrior Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 Er det ikke for alle som har vært i ulykker da? Døde, skadde og pårørende?
Tough cookie Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 24 minutter siden, Kvelertak skrev: Er det ikke for alle som har vært i ulykker da? Døde, skadde og pårørende? Jeg trodde det var for de som omkom i trafikken, det er det de reklamerer for...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg vet ikke helt med fakkeltog, men jeg har kommet forbi kjør sakte aksjoner. Jeg har bare tenkt at det var for å få fokus på at det er farlig å kjøre bil og har ikke tenkt på at det kun er for de som dør. Jeg ville sagt at pårørende får minst like stor påkjenning som dem som blir skadet eller dør. Jeg er dog enig i at om det er et fakkeltog for å minnes noen som er døde, blir det unaturlig å inkludere skadde eller pårørende, og dersom det er for å hedre fyllekjørere eller råkjørere er det også litt feil... Anonymkode: def02...41e
Gjest Warrior Skrevet 29. oktober 2019 #11 Skrevet 29. oktober 2019 59 minutter siden, Anne 69 skrev: Jeg trodde det var for de som omkom i trafikken, det er det de reklamerer for... Kanskje det er det. Vet ikke. Uansett flott at de har det.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #12 Skrevet 30. oktober 2019 På 29.10.2019 den 12.20, AnonymBruker skrev: Disse fakkeltogene er for alle, også pårørende til trafikkskadde og drepte. Men de som arrangerer disse fakkeltogene er "amatører" på området med hvem de kontakter, måten de tar kontakt på og hvordan de håndterer møter med disse menneskene de tar kontakt med, og alle dem de glemmer/unngår å ta kontakt med. Du står videre fitt til å opprette og arransjere fakkeltog eller minnemarkeringer selv, dersom du er misfornøyd med tilbudet som alt finnes. Anonymkode: 9ccb3...6b6 Et fakkeltog kan ikke endre en skade, som noen har fått. Anonymkode: 5e628...eab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå