AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Vi vil gjerne flytte tilbake til hjemstedet vårt, men lurer på hvordan vi skal gjøre alt sammen i hvilken rekkefølge. Vi trenger da å kjøpe bolig, jobb til begge, skoleplass og barnehageplass til barna. Hva foreslår dere, og hvordan timing passer best? Til skolestart ihvertfall? Anonymkode: 7e0c9...a1e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Vi er i en prosess med å flytte nå, eldste er skolestarter neste høst. Vi flytter mest sannsynlig i april/mai ser vi for oss. Vi ønsker å flytte før skolestart. Det blir ikke helt optimalt med tanke på barnehageplass, da kunne sikkert januar vært bedre, men det har vi ikke mulighet til. Mannen fortsetter i sin jobb med mye hjemmekontor og noe pendling, jeg må si opp min og finne noe annet når ungene er i barnehage og skole igjen. Jeg har tidligere vært selvstendig, så det er mulig jeg tar opp den tråden igjen om ikke jeg finner annen jobb. Anonymkode: 0971c...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå