Gjest Kela:) Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Har mange prdoukter(mest sminke) fra Body Shop og er KJEMPE fonøyd med det meste- utenom fotkremene og peelingene til ansiktet. Men lurte på om noen har prøvd ansiktsmasker og hårkurer- for jeg har tenkt å kjøpe noen av disse,men tenkte å forhøre meg litt her inne først. Ansiktsmasker: TEE TREE FACE MASK- skal gi klar hud uten urenheter(!!!) og gi dyprens til huden.. BLUE CORN- skal både peele, rengjøre og fukte... BASIL PURIFYING MASK- skal rense og tilføre fukt... Begge maskene koster litt i overkant av 100 kr for 100 ml...Ikke dyrt det! Det må være masker som rengjør huden godt,men ikke gjør at huden blir mer tørr. Jeg har blandingshud... Hårkurer: POPPY SEED OIL REVIVING MASK- skal gi håret dyptvirkende og fuktighetsgivende pleie. Koster 130 kr for 200 ml. BASIL MOISTURE MASK- skal gi fukt og glans til håret. Koster 130 kr for 200 ml. Var bare det jeg lurte på!
Gjest BS Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Jeg jobber i the Body Shop og kan gi følgende råd: -blue corn til ansiktet, da får du både skrubb og skikkelig rens (men er du tørr eller veldig sensitiv, ta henholdsvis honey and oat eller warming mineral mask) -poppy seed hårmaske er for normalt hår, mens brazil nut er for tørt og behandlet hår, så du må nesten velge etter hårtype:) Lykke til med valget ditt
Gjest Spacegirl Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Jeg bruker Blue Corn ansiktsmaske og er kjempefornøyd med den. Den renser skikkelig opp hvis du har uren hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå