AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Mange av dere har lest inne på samlivsforumet, disse historiene om damer som står med en hylende unge på hver arm, og har det overordnede ansvar for alt som skal gjøres i hus og hjem. Og mens hun husker jul og bursdag og takrenner som må renses og dekk som må byttes, sitter mannen i undiken og klør seg på ballene i lyset fra pc’en. I ny og ne ser han opp på kona og sier «Ja, kjære!» og av og til springer han på butikken, og når han kommer hjem og har kjøpt feil ting, så freser han «Det kunne da ikke jeg vite, jeg er ikke tankeleser! Hvis ikke du er fornøyd, så får du handle selv!» Synes du denne mannen er attraktiv? Møt den deilige frøken submissiv! Hun har formene på de rette plassene, hud som fersken, det søteste ansikt du kan tenke deg. Hun ser på deg som om hun ikke kan tenke seg en annen mann, resten av livet. Og det kan hun heller ikke. Du er nå hennes utvalgte, den som skal kjæle med deg, den som skal please deg, den som skal gjøre deg fornøyd. Hun er med på alt, ser du. Sier ja til alt. Hun suger, hun svelger, hun tar den i toern. Vil du knulle rundt litt på andre damer, sa du? Hun er naturligvis med! Så bra! Og vil du piske og banke henne litt, så er det naturligvis din rett som mann, hun nyter det bare, faktisk kommer hun av det. Snakk om sjarm! «Ja, kjære!» sier den deilige frøken submissiv. Du tror du er kommet til himmelen. Spol frem litt, og du har ikke lengre lyst til å knulle rundt, banke og slå, få den opp og stå. Skal ikke hun gjøre noe snart, skal hun bare ligge der og se pen ut? Du ser lengselsfullt bort til kompisens nye kjæreste, som kaster seg over han og kysser og koser. Men hvor er pasjonen i ditt eget forhold? Har hun i det hele tatt egne lyster? Blir hun egentlig kåt noen gang, helt av seg selv? Du ymter frempå om dine tanker, hun ser spørrende på deg og sier; «Jeg har da ikke seksuell lyst, det må du ha! Jeg vil da ikke nyte, det må du gjøre! Jeg er da ikke kåt, det er det du som er! Du bestemmer!» Ja, du bestemmer, men - selvfølgelig - kun innenfor et begrenset repertoar. Ikke vil hun bli slikket, hun er ikke komfortabel med nytelse. Ikke vil hun sitte på ansiktet ditt, hun er ikke komfortabel med full kontroll. Ikke vil hun knulle noen andre heller, det er ikke hennes stil å være promiskuøs. «Det er ikke mitt tenningsmønster!» Hun vil ikke være kåt, hun vil ikke være pågående, hun vil ikke ta kontrollen. Hun vil være den lille deilige brukstingen din som du skal ha evig lyst på. Og det har du vel, du er vel en ordentlig mann? Eller hva? Du er nå hennes utvalgte, den som skal kjæle med henne, please henne, gjøre henne fornøyd. Jeg har i mange år ergret meg over damer som velger seg menn som er ubrukelige på hjemmebane, i et parforhold og i en familie, bare fordi de er så sjarmerende og galante i starten. Etterhvert har jeg sett at det er de samme mekanismene i sving når menn velger seg dame. De velger hun som er med på alt, som lar mannen ta styringen, som aldri sier nei. Og det er akkurat de samme tingene som siden blir et problem. Hun tar ikke tak. Den deilige dama med de rette formene, det søteste ansiktet, og hud som fersken...ser opp på deg og sier «Ja, kjære!» «Jeg er ikke tankeleser!» «Hvis du ikke er fornøyd, får du gå i butikken selv!» Anonymkode: 8ff27...db1 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av dere har lest inne på samlivsforumet, disse historiene om damer som står med en hylende unge på hver arm, og har det overordnede ansvar for alt som skal gjøres i hus og hjem. Og mens hun husker jul og bursdag og takrenner som må renses og dekk som må byttes, sitter mannen i undiken og klør seg på ballene i lyset fra pc’en. I ny og ne ser han opp på kona og sier «Ja, kjære!» og av og til springer han på butikken, og når han kommer hjem og har kjøpt feil ting, så freser han «Det kunne da ikke jeg vite, jeg er ikke tankeleser! Hvis ikke du er fornøyd, så får du handle selv!» Synes du denne mannen er attraktiv? Møt den deilige frøken submissiv! Hun har formene på de rette plassene, hud som fersken, det søteste ansikt du kan tenke deg. Hun ser på deg som om hun ikke kan tenke seg en annen mann, resten av livet. Og det kan hun heller ikke. Du er nå hennes utvalgte, den som skal kjæle med deg, den som skal please deg, den som skal gjøre deg fornøyd. Hun er med på alt, ser du. Sier ja til alt. Hun suger, hun svelger, hun tar den i toern. Vil du knulle rundt litt på andre damer, sa du? Hun er naturligvis med! Så bra! Og vil du piske og banke henne litt, så er det naturligvis din rett som mann, hun nyter det bare, faktisk kommer hun av det. Snakk om sjarm! «Ja, kjære!» sier den deilige frøken submissiv. Du tror du er kommet til himmelen. Spol frem litt, og du har ikke lengre lyst til å knulle rundt, banke og slå, få den opp og stå. Skal ikke hun gjøre noe snart, skal hun bare ligge der og se pen ut? Du ser lengselsfullt bort til kompisens nye kjæreste, som kaster seg over han og kysser og koser. Men hvor er pasjonen i ditt eget forhold? Har hun i det hele tatt egne lyster? Blir hun egentlig kåt noen gang, helt av seg selv? Du ymter frempå om dine tanker, hun ser spørrende på deg og sier; «Jeg har da ikke seksuell lyst, det må du ha! Jeg vil da ikke nyte, det må du gjøre! Jeg er da ikke kåt, det er det du som er! Du bestemmer!» Ja, du bestemmer, men - selvfølgelig - kun innenfor et begrenset repertoar. Ikke vil hun bli slikket, hun er ikke komfortabel med nytelse. Ikke vil hun sitte på ansiktet ditt, hun er ikke komfortabel med full kontroll. Ikke vil hun knulle noen andre heller, det er ikke hennes stil å være promiskuøs. «Det er ikke mitt tenningsmønster!» Hun vil ikke være kåt, hun vil ikke være pågående, hun vil ikke ta kontrollen. Hun vil være den lille deilige brukstingen din som du skal ha evig lyst på. Og det har du vel, du er vel en ordentlig mann? Eller hva? Du er nå hennes utvalgte, den som skal kjæle med henne, please henne, gjøre henne fornøyd. Jeg har i mange år ergret meg over damer som velger seg menn som er ubrukelige på hjemmebane, i et parforhold og i en familie, bare fordi de er så sjarmerende og galante i starten. Etterhvert har jeg sett at det er de samme mekanismene i sving når menn velger seg dame. De velger hun som er med på alt, som lar mannen ta styringen, som aldri sier nei. Og det er akkurat de samme tingene som siden blir et problem. Hun tar ikke tak. Den deilige dama med de rette formene, det søteste ansiktet, og hud som fersken...ser opp på deg og sier «Ja, kjære!» «Jeg er ikke tankeleser!» «Hvis du ikke er fornøyd, får du gå i butikken selv!» Anonymkode: 8ff27...db1 ??😂 Anonymkode: 8522a...b7f 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ??😂 Anonymkode: 8522a...b7f Det var litt tongue-in-cheek å sammenligne den tafatte mannen i undiken, med den deilige submissive dama. Det var litt tull, men også en dose alvor. Jeg leser her inne om både menn og kvinner som tror de er guds gave til det motsatte kjønn, menn og kvinner som likevel ikke får det til med hverandre, menn og kvinner som ikke klarer å vekke lysten i hverandre. Og så skjønner de ikke hvorfor. Mange ganger så ville det hjulpet folk enormt mye å slå over til det motsatte, både for egen selvutvikling og for litt variasjon. Det gjelder ikke bare den submissive. Det gjelder like mye for den dominante. Eller en hvilken som helst kink, i grunn. Kjærlighet og seksualitet er to ulike sfærer av menneskesinnet. Som romantisk partner er det ofte nyttig å være den samme, stabile, i år etter år. Som seksuell partner er det ofte nyttig å kunne transformere seg selv. Ikke bare fortsette å være den samme gamle, som muligens vekket partneren i starten, men som etterhvert er gammelt nytt. Anonymkode: 8ff27...db1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Hmm.. Virker som du tror submissive er tafatte, ikke kjærlige, ikke sexuelle mennesker som bare tar. Jeg tror du trenger å omjustere tankegangen din litt der. Alle forhold er gi og ta, også Dom/sub forhold. Det betyr ikke at jeg må switche med min Dominante partner, som ikke har interesse av å switche btw, for å gi. Jeg gir mye jeg, som submissive. Anonymkode: 6554e...3ff 2
Gjest LÅBFOS Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg ser at du setter det på spissen, og jeg synes det var godt skrevet!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 8 minutter siden, BrillsMedSkills skrev: Jeg ser at du setter det på spissen, og jeg synes det var godt skrevet! Takk for det! Jeg er selv submissiv, så tankene er for det meste et forsøk på egenrefleksjon. Men det er ikke fritt for at selve tråden ble utløst av siste dagers tråder og innlegg her inne. Da snakker jeg om disse damene som føler de er så sexy og på tilbudssiden, og ikke klarer å forstå hvorfor mannen ikke kaster seg over tilbudet. Og en del tørre kommentarer fra menn, om hvor late disse damene er, og at de lar det være opp til mannen å jobbe. Anonymkode: 8ff27...db1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. Virker som du tror submissive er tafatte, ikke kjærlige, ikke sexuelle mennesker som bare tar. Jeg tror du trenger å omjustere tankegangen din litt der. Alle forhold er gi og ta, også Dom/sub forhold. Det betyr ikke at jeg må switche med min Dominante partner, som ikke har interesse av å switche btw, for å gi. Jeg gir mye jeg, som submissive. Anonymkode: 6554e...3ff Det trodde jeg også at jeg gjorde. Kanskje det like gjerne er DU som behøver å omjustere tankegangen din litt? Om ikke akkurat nå, så i hvert fall en gang siden. Anonymkode: 8ff27...db1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trodde jeg også at jeg gjorde. Kanskje det like gjerne er DU som behøver å omjustere tankegangen din litt? Om ikke akkurat nå, så i hvert fall en gang siden. Anonymkode: 8ff27...db1 Så jeg skal justere tankene mine, om mitt lykkelige forhold. Fordi du tror at submissive er late? 😛 Anonymkode: 6554e...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg skal justere tankene mine, om mitt lykkelige forhold. Fordi du tror at submissive er late? 😛 Anonymkode: 6554e...3ff Ja, det er jo det vi er. Anonymkode: 8ff27...db1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 Submissive betyr lat og egoistisk i mine øyne 🙂 Men folk gjør som de vil Anonymkode: 78c07...89f 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #11 Skrevet 29. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo det vi er. Anonymkode: 8ff27...db1 Jeg finnes ikke lat i mitt sexliv 😃 Anonymkode: 6554e...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #12 Skrevet 29. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg finnes ikke lat i mitt sexliv 😃 Anonymkode: 6554e...3ff Å nei? Hvordan har det seg da at du gjentatte ganger velger å svare raskt tilbake, med store og søte smilier, fremfor å lese nøye, reflektere over det du leser, og se om det kan være noe sant i det, stille oppfølgingsspørsmål, bidra med noe nyttig? Det å holde på slik du gjør i denne tråden, er latskap i min bok. Anonymkode: 8ff27...db1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #13 Skrevet 29. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å nei? Hvordan har det seg da at du gjentatte ganger velger å svare raskt tilbake, med store og søte smilier, fremfor å lese nøye, reflektere over det du leser, og se om det kan være noe sant i det, stille oppfølgingsspørsmål, bidra med noe nyttig? Det å holde på slik du gjør i denne tråden, er latskap i min bok. Anonymkode: 8ff27...db1 Ah.. så jeg er lat, fordi jeg bruker smileys. Og fordi jeg ikke stiller oppfølgingspørsmål hvor jeg ikke ser nødvendigheten i det. Dessuten, så svarte jeg på tråden med mitt synspungt. Det er å bidra. Man trenger ikke stille spørsmål i en diskusjon, for å bidra i den. Imo Men du skal få lov å tro jeg er lat fordi jeg er submissive i mitt forhold, heldigvis vet både jeg og mine partnere bedre. Ha en fortsatt fin uke. Anonymkode: 6554e...3ff 1
Carrot Skrevet 29. oktober 2019 #14 Skrevet 29. oktober 2019 å være den som er sub er ikke ensbetydende med å ikke haegne tanker, egne lyster, vilje TS har misforstått noe fundamentalt tror jeg.. for den han beskriver er likegyldig, ikke sub... 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #15 Skrevet 29. oktober 2019 Damer som du beskriver her, fremstår som helt blåst i huet. Kjedelige også, og helt uten selvrespekt. Anonymkode: 63c87...466 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #16 Skrevet 29. oktober 2019 Ja, dette er faktisk «på kornet». De fleste av oss liker best selvstendige, kreative kvinner, som har et større seksuelt register enn den kjedelige, passive/underdanige typen som beskrives her. Anonymkode: 5a5c2...a8f 4
sjwslayer Skrevet 29. oktober 2019 #17 Skrevet 29. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange av dere har lest inne på samlivsforumet, disse historiene om damer som står med en hylende unge på hver arm, og har det overordnede ansvar for alt som skal gjøres i hus og hjem. Og mens hun husker jul og bursdag og takrenner som må renses og dekk som må byttes, sitter mannen i undiken og klør seg på ballene i lyset fra pc’en. I ny og ne ser han opp på kona og sier «Ja, kjære!» og av og til springer han på butikken, og når han kommer hjem og har kjøpt feil ting, så freser han «Det kunne da ikke jeg vite, jeg er ikke tankeleser! Hvis ikke du er fornøyd, så får du handle selv!» Synes du denne mannen er attraktiv? Møt den deilige frøken submissiv! Hun har formene på de rette plassene, hud som fersken, det søteste ansikt du kan tenke deg. Hun ser på deg som om hun ikke kan tenke seg en annen mann, resten av livet. Og det kan hun heller ikke. Du er nå hennes utvalgte, den som skal kjæle med deg, den som skal please deg, den som skal gjøre deg fornøyd. Hun er med på alt, ser du. Sier ja til alt. Hun suger, hun svelger, hun tar den i toern. Vil du knulle rundt litt på andre damer, sa du? Hun er naturligvis med! Så bra! Og vil du piske og banke henne litt, så er det naturligvis din rett som mann, hun nyter det bare, faktisk kommer hun av det. Snakk om sjarm! «Ja, kjære!» sier den deilige frøken submissiv. Du tror du er kommet til himmelen. Spol frem litt, og du har ikke lengre lyst til å knulle rundt, banke og slå, få den opp og stå. Skal ikke hun gjøre noe snart, skal hun bare ligge der og se pen ut? Du ser lengselsfullt bort til kompisens nye kjæreste, som kaster seg over han og kysser og koser. Men hvor er pasjonen i ditt eget forhold? Har hun i det hele tatt egne lyster? Blir hun egentlig kåt noen gang, helt av seg selv? Du ymter frempå om dine tanker, hun ser spørrende på deg og sier; «Jeg har da ikke seksuell lyst, det må du ha! Jeg vil da ikke nyte, det må du gjøre! Jeg er da ikke kåt, det er det du som er! Du bestemmer!» Ja, du bestemmer, men - selvfølgelig - kun innenfor et begrenset repertoar. Ikke vil hun bli slikket, hun er ikke komfortabel med nytelse. Ikke vil hun sitte på ansiktet ditt, hun er ikke komfortabel med full kontroll. Ikke vil hun knulle noen andre heller, det er ikke hennes stil å være promiskuøs. «Det er ikke mitt tenningsmønster!» Hun vil ikke være kåt, hun vil ikke være pågående, hun vil ikke ta kontrollen. Hun vil være den lille deilige brukstingen din som du skal ha evig lyst på. Og det har du vel, du er vel en ordentlig mann? Eller hva? Du er nå hennes utvalgte, den som skal kjæle med henne, please henne, gjøre henne fornøyd. Jeg har i mange år ergret meg over damer som velger seg menn som er ubrukelige på hjemmebane, i et parforhold og i en familie, bare fordi de er så sjarmerende og galante i starten. Etterhvert har jeg sett at det er de samme mekanismene i sving når menn velger seg dame. De velger hun som er med på alt, som lar mannen ta styringen, som aldri sier nei. Og det er akkurat de samme tingene som siden blir et problem. Hun tar ikke tak. Den deilige dama med de rette formene, det søteste ansiktet, og hud som fersken...ser opp på deg og sier «Ja, kjære!» «Jeg er ikke tankeleser!» «Hvis du ikke er fornøyd, får du gå i butikken selv!» Anonymkode: 8ff27...db1 er nesten som du beskriver kjæresten min. hun er akkurat slik du beskriver det. hun har formene på rett plass, kjempedeilig stor rundt rumpe. akkurat som de damene i hip hop musikkvideor. skikkelig booty. hun har også stor pupper. hun er veldig submisive, gjør alt for å please meg og er redd meg når jeg blir sint. jeg slår henne av å til og jeg vet hun liker det . hun gjør alt som jeg sier og jeg har henne rundt lillefingeren til enhver tid. begge trives slik. hun gjør alt for meg og tørr ikke si nei heller
sjwslayer Skrevet 29. oktober 2019 #18 Skrevet 29. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette er faktisk «på kornet». De fleste av oss liker best selvstendige, kreative kvinner, som har et større seksuelt register enn den kjedelige, passive/underdanige typen som beskrives her. Anonymkode: 5a5c2...a8f haha ja det kom fra en kvinne. så og si alle menn liker submissive kvinner. det ligger rett og slett i naturen. så den strong independent women greien din kan du ta tilbake. menn er fra naturens side overlegen mens kvinner har vært submissive i alle 1000 år. 50 år med kvinnefrigjøring endrer ikek genene våres de fleste menn tenner på dette og liker en submissive kvinne og mange kvinner tenner på dette også. er noen som tenner på det omvendte også men det er for spesielt interesserte. at kvinner er submisive er helt naturlig, da menn er overlegen kvinner biologisk
Gjest Alterego666 Skrevet 29. oktober 2019 #19 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg ser at dette er spissformuleringer, men de generelle kjønnsrollene beskrevet i HI stemmer overhodet ikke med mine erfaringer når det kommer til seksuell maktforskyving. Sorry, for meg blir dette en slapp reproduksjon av stereotype kjønnsroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå