AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hva er det med disse salongene og sure folk? Jeg har lenge lurt. Jeg var på lackbar og der fikk jeg behanding til 800 kr og to stk satt å gjorde narr av meg fordi jeg ble nervøs. Det brenner på neglene mine, det gjör vondt og jeg ble nervøs og ja jeg merker at folk snakker om meg selv om det er på russisk når dere sitter rett der. En annen dame på lackbar i byporten så dumt på meg når jeg snakket norsk til henne og stirret stygt. Hva med et smil og si how can i help?? Hun jobber jo der for faen. Og en annen salong i går på oslo city, dame der prövde å dra meg inn i en samtale når jeg stod å så på prisene de hadde, og når jeg er konkluderer med at jeg er usikker på om jeg vil ha behanding så sier hun.. ja hva VIL du da???? Som om jeg stod å kasta bort tiden hennes.følte meg helt dum. Hvorfor er ansatte i negledesign salonger så sure og frekke ? Anonymkode: 5eda1...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Del Skrevet 29. oktober 2019 Vet ikke. Er ikke bedre i Akershus. Jeg betaler 300kr for gellac av og nytt sett på. Over alt er de lite kundevennlige i den forstand jeg forventer. Men jobben blir gjort, resultatet holder i 3 uker. Ikke en ripe i lakken. Så jeg tar på headset og setter på en film eller hører på podcast. Så får jeg det jeg kom for uansett. Anonymkode: b48d9...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 Gå til norske naildesign salonger. Da slipper du at folk snakker om deg på andre språk og ler. Høres faktisk fælt ut rett og slett... og le når du får vondt fordi det brant ? Wtf. Nei dette er ikke greit! Anonymkode: e6261...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 Kanskje ikke så rart servicen ikke alltid er på topp. https://www.svtplay.se/video/21082440/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-20-avsnitt-6? Vad vet vi egentligen om de kvinnor och män som kommit hit från Vietnam för att fixa våra naglar? Uppdrag granskning kan avslöja ett cyniskt system som beskrivs som ren människohandel - mitt i våra mest exklusiva gallerior. Programledare: Ali Fegan. Anonymkode: 2a58f...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Del Skrevet 29. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå til norske naildesign salonger. Da slipper du at folk snakker om deg på andre språk og ler. Høres faktisk fælt ut rett og slett... og le når du får vondt fordi det brant ? Wtf. Nei dette er ikke greit! Anonymkode: e6261...399 Ja, jeg vil jo det. Men alle jeg finner har bare russere som jobber der. Anonymkode: 5eda1...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå