AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Håper det er noen der ute, og at dere kan fortelle hvorfor? Anonymkode: 32d3e...764
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Har ikke lyst på kvinner. Finner svært få attraktive. Har heldigvis funnet hun ene som som jeg tenner både visuelt og mentalt på. Anonymkode: c0282...5da 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst på kvinner. Finner svært få attraktive. Har heldigvis funnet hun ene som som jeg tenner både visuelt og mentalt på. Anonymkode: c0282...5da Tror det er svært mange menn som har det sånn. Og jeg tror at kvinner ofte er feilinformert om hva det er menn finner attraktivt. Går det an å spørre hvilke ting det er du ser etter? Anonymkode: 0d70b...c28 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror det er svært mange menn som har det sånn. Og jeg tror at kvinner ofte er feilinformert om hva det er menn finner attraktivt. Går det an å spørre hvilke ting det er du ser etter? Anonymkode: 0d70b...c28 Hun er jordnær, kjærlig, omsorgsfull, snill, morsom, liker ikke å ta mye plass, lite bratuende personlighet, snakket ikke hull i hodet på meg og andre, hjelpsom, setter andre før seg selv, lite egoistisk, søt, sjarmerende, leken osv.😊 Er vanskelig å finne sånne damer, så hun tar jeg godt vare på.😍 Anonymkode: c0282...5da 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det er noen der ute, og at dere kan fortelle hvorfor? Anonymkode: 32d3e...764 Denne tråden skjønte jeg ingenting av. Lurer du på om det er menn på kg som har lyst på kvinner, og hvorfor de har lyst på kvinner? Det forstår til og med min demente bestemor, og min datter da hun var 12 år, så da er spørsmålet, hva er det som ikke får deg til å forstå det? Anonymkode: a2152...a1b 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 Enig i at det er veldig få kvinner som har hele den pakka som skaper attraktivitet. Som oftest er det en utseendemessig/personlighetsmessig skavank som ødelegger. Anonymkode: c0329...804 2
Katten.2.0 Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg elsker kvinner, og har lært meg å finne fram til de som både min type i utseende samt personlighet. Selv ikke den mest perfekte kroppen kan gjøre opp for en crappy personlighet. Angående hvorfor: Selve kvinnekroppen er utrolig vakker. Intet gjør meg mer lykkelig enn å utforske en attraktiv kvinne, studere linjene, smakene, hennes egen tenning. Og flørting med et skarpt sinn er forferdelig underholdende. 2
Gjest Warrior Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst på kvinner. Finner svært få attraktive. Har heldigvis funnet hun ene som som jeg tenner både visuelt og mentalt på. Anonymkode: c0282...5da Har du mer lyst på menn da?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er jordnær, kjærlig, omsorgsfull, snill, morsom, liker ikke å ta mye plass, lite bratuende personlighet, snakket ikke hull i hodet på meg og andre, hjelpsom, setter andre før seg selv, lite egoistisk, søt, sjarmerende, leken osv.😊 Er vanskelig å finne sånne damer, så hun tar jeg godt vare på.😍 Anonymkode: c0282...5da Høres nesten usynlig ut XD NEida Anonymkode: 42aa6...f72 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, Kvelertak skrev: Har du mer lyst på menn da? Kanskje personen er aseksuell. Det er ike noe galt med det! Hilsen aseksuell Anonymkode: 42aa6...f72
Resignert Skrevet 29. oktober 2019 #11 Skrevet 29. oktober 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje personen er aseksuell. Det er ike noe galt med det! Hilsen aseksuell Anonymkode: 42aa6...f72 Dog uaktuell for relasjoner der partner ikke er aseksuell. En bil med tom tank, eller uten motor er ikke like kjekt å ha..... 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #12 Skrevet 30. oktober 2019 15 timer siden, Kvelertak skrev: Har du mer lyst på menn da? Nei overhodet ikke. Er bare ferdig med middelmådig sex med kvinner jeg ikke liker på et dypere plan. Beste sexen har man med ei spesiell dame man har god kjemi med og som man har følelser for.😊 Anonymkode: c0282...5da 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #13 Skrevet 30. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei overhodet ikke. Er bare ferdig med middelmådig sex med kvinner jeg ikke liker på et dypere plan. Beste sexen har man med ei spesiell dame man har god kjemi med og som man har følelser for.😊 Anonymkode: c0282...5da Men du skrev i første innlegget om at du måtte tenne visuelt. Og det har du ikke kommentert noe videre. Vil det si at det er nok at hun er kvinne og ikke mann? Anonymkode: 0d70b...c28
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #14 Skrevet 30. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du skrev i første innlegget om at du måtte tenne visuelt. Og det har du ikke kommentert noe videre. Vil det si at det er nok at hun er kvinne og ikke mann? Anonymkode: 0d70b...c28 Hun må være kvinne ja og ikke mann. Må såklart være tiltrukket av henne fysisk også, utstråling, kjemi og alt annet jeg skrev. Anonymkode: c0282...5da
Gjest Paramount Skrevet 30. oktober 2019 #15 Skrevet 30. oktober 2019 Fordi jeg trenger en turkamerat. Til en tur på fjellet. Hvor vi kan fiske og bade nakne, tenne bål, og hvor jeg kan sitte og se på den nakne kroppen hennes i det varme lyset fra bålet. Så lenge jeg klarer å sitte i ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå