Gå til innhold

Menn! Hvorfor liker dere ikke kvinner som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva mener dere er galt med meg? 🤔 Kvinner kan også svare 🙂 Noen som er i en lignende situasjon?

Jeg drømmer om: 

En mann som synes jeg er sexy i svart lakk- eller lærkorsett som framhever puppene, og høyhælte bedboots i svart lakk eller lær. En mann som går med på analsex. En mann som vil ta meg hardt. En mann som vil kaste med ned på senga. En mann som vil knulle meg hvor som helst, på kjøkkenbenken, oppå et flygel, utendørs, på gulvet... En mann som TØR å slå ei dame på rumpa. En mann som holder tak i mitt lange hår og tar meg bakfra. En mann som vil binde hendene mine med lærmansjetter (eller rosa fuskepelsbånd), En mann som er leken. En mann som vil slikke meg. En mann som kan ha sex for sexens skyld uten å alltid måtte koble inn kjærlighet. 

Min samboer liker ikke/vil ikke prøve noe av dette. Så nå har jeg ikke lyst på ham. Blir aldri våt (bare når jeg er alene og fantaserer 😉), men har såkalt pliktsex for å glede ham. Selv om det er smertefullt. Har sagt han kan finne seg en elskerinne, eller prostituert, men han sier nei til det. Å avslutte forholdet er ikke aktuelt.

Har aldri fått tak i en mann med noen sånne sexlyster som jeg ramset opp, selv om jeg ikke er stygg. Så sjokolade er deiligere enn sex🍫😋😂

Endret av Lancelottie
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Lancelottie skrev:

Jeg ønsker meg:

En mann som synes jeg er sexy i svart lakk- eller lærkorsett som framhever puppene, og høyhælte bedboots i svart lakk eller lær. En mann som går med på analsex. En mann som vil ta meg hardt. En mann som vil kaste med ned på senga. En mann som vil knulle meg hvor som helst, på kjøkkenbenken, oppå et flygel, utendørs, på gulvet... En mann som TØR å slå ei dame på rumpa. En mann som holder tak i mitt lange hår og tar meg bakfra. En mann som vil binde hendene mine med lærmansjetter (eller rosa fuskepelsbånd), En mann som er leken. En mann som vil slikke meg. En mann som kan ha sex for sexens skyld uten å alltid måtte koble inn kjærlighet. 

Min samboer liker ikke/vil ikke prøve noe av dette. Så nå har jeg ikke lyst på ham. Blir aldri våt (bare når jeg er alene og fantaserer 😉), men har såkalt pliktsex for å glede ham. Selv om det er smertefullt. Har sagt han kan finne seg en elskerinne, eller prostituert, men han sier nei til det.

Har aldri fått tak i en mann med noen sånne sexlyster som jeg ramset opp, selv om jeg ikke er stygg. Så sjokolade er deiligere enn sex 🍫😋😂

Du finner dem på fetlife. Kryr av dem der. Det er absolutt ikke mangel på menn som kan ta deg et tak, du må bare bite hvor de finnes 😉

Anonymkode: 0db64...393

• Liker 5
Skrevet

Ts, du og din mann passer ikke sammen seksuelt. Finn deg en ny partner, livet er for kort.

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, ntrane skrev:

Ts, du og din mann passer ikke sammen seksuelt. Finn deg en ny partner, livet er for kort.

Er bare det at vi har følelser for hverandre likevel. Bor på et lite sted.

Skrevet
Akkurat nå, Lancelottie skrev:

Er bare det at vi har følelser for hverandre likevel. Bor på et lite sted.

Hva liker han da?

Kanskje du kommer lengre ved å først fokusere på han?

Anonymkode: 1070b...069

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han er cuckold?

Da kan du invitere hjem en mann som er sånn som du beskriver ^^ og så må mannen din sitte og se på. Mange menn liker det. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva liker han da?

Kanskje du kommer lengre ved å først fokusere på han?

Han liker mer romantisk sex. Synes det er kjempekoselig å ligge nesten stille inni meg. Han vil være snill, er ikke egoistisk, og har aldri hatt sex uten å ha vært forelsket i dama. Det er ikke noe galt med ham, det er bare det at sånn sex blir litt kjedelig etter mange år, når det bare er den typen sex vi driver med. Koselig, men hadde vært fint med variasjon.  

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er cuckold?

Da kan du invitere hjem en mann som er sånn som du beskriver ^^ og så må mannen din sitte og se på. Mange menn liker det. 

😮😮😮

Skrevet

Den typen sex du beskriver er jo ren egotripp fra din side da. Mannen gjør alt og du er bare passiv mottaker.

Sikkert mange som liker det og, men kanskje ikke så mange som gidder det der i et fast forhold 

Anonymkode: 455b2...e16

• Liker 6
Skrevet
35 minutter siden, Lancelottie skrev:

Hva mener dere er galt med meg? 🤔 Kvinner kan også svare 🙂 Noen som er i en lignende situasjon?

Jeg drømmer om: 

Min samboer liker ikke/vil ikke prøve noe av dette. Så nå har jeg ikke lyst på ham. Blir aldri våt (bare når jeg er alene og fantaserer 😉), men har såkalt pliktsex for å glede ham. Selv om det er smertefullt. Har sagt han kan finne seg en elskerinne, eller prostituert, men han sier nei til det. Å avslutte forholdet er ikke aktuelt.

Har aldri fått tak i en mann med noen sånne sexlyster som jeg ramset opp, selv om jeg ikke er stygg. Så sjokolade er deiligere enn sex🍫😋😂

Du er nok en drømme dame for mange ..

Slipp deg fri 

nyt sexen 

du lever bare en gang

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den typen sex du beskriver er jo ren egotripp fra din side da. Mannen gjør alt og du er bare passiv mottaker.

Sikkert mange som liker det og, men kanskje ikke så mange som gidder det der i et fast forhold 

Enig i denne. 

Minner meg på at jeg lovet å skrive en tråd om late og egoistiske submissive :P 

Men altså, mange menn liker ego damer. Særlig hvis de er bevisst på at de er det, og kanskje enda mer særlig hvis de får en annen mann til å være slaven/bull’en.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Master1 skrev:

Du er nok en drømme dame for mange ..

Slipp deg fri 

nyt sexen 

du lever bare en gang

Takk 😃

Skrevet

Hvorfor? Fordi jeg har null psykopatiske eller narsissistiske tendenser. Jeg tror man må helle litt mot noe sånt for å tenne på akkurat dette. For meg blir det veldig fjernt. Hver sin lyst, dog.

Anonymkode: 15de8...923

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Lancelottie skrev:

Takk 😃

Bare hyggelig .

Det burde være flere kvinner som deg.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er definitivt ikke passiv. Det er alltid jeg som tar initiativet til sex, fordi jeg vet han liker det sånn.

Skrevet
43 minutter siden, Lancelottie skrev:

Jeg drømmer om: 

Men, pass på for mye sjokolade er usunt

Det er verre enn for lite sex

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Master1 skrev:

Men, pass på for mye sjokolade er usunt

Det er verre enn for lite sex

Hehe ja. Trener for ikke å bli feit 😆

Skrevet
6 minutter siden, Lancelottie skrev:

Hehe ja. Trener for ikke å bli feit 😆

vill sex er god trening altså...

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Fordi jeg har null psykopatiske eller narsissistiske tendenser. Jeg tror man må helle litt mot noe sånt for å tenne på akkurat dette. For meg blir det veldig fjernt. Hver sin lyst, dog.

Anonymkode: 15de8...923

Greit nok. Men det med tendensene er ikke korrekt. De med slike personlighetsforstyrrelser er ikke interesserte i å tilfredsstille andre enn seg selv. Hva dama ønsket ville høyst sannsynlig vært irrelevant. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun sier jo ikke at de må ha sånn type sex hver gang. Jeg har da mine ting jeg liker under sex og samboer har sine ting han liker. Av og til har vi sex på "min" måte og andre ganger hans. Mens noen ganger kombo. Er det ikke sånn det er i ett forhold? Gi og ta :)

Men selvfølgelig TS sin samboer må jo føle seg komfortabel med det han skal gjøre. Tror det er der det kanskje skorter for hans del. Han har ikke de fantasiene og føler seg kanskje klønete? 

Anonymkode: 0a84d...a21

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...