Gå til innhold

Musefanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre, ble utsatt for en musefanger. Vi ble enige om å hoppe av i svingen, men så låste hun beina mine når jeg kom og jeg tømte meg langt inni henne. Så la hun seg opp ned så sæden skulle renne helt inn. Jeg hadde sagt at jeg ikke ville noe mer en knulle. Jeg vil ikke bli far så hun får bli alenemor. 

Anonymkode: 82f87...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du overhodet ikke vil bli far så burde du brukt kondom, det er sånn det fungerer dessverre. Vil du være med på leken må du smake steken👊

Anonymkode: f929f...e97

• Liker 14
Skrevet

Sånn går det når man ikke passer seg for fella. 🐭

Anonymkode: 65fc0...5de

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du overhodet ikke vil bli far så burde du brukt kondom, det er sånn det fungerer dessverre. Vil du være med på leken må du smake steken👊

Men hun nektet for at jeg skulle få bruke kondom, sa det var følelsesløst 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hun nektet for at jeg skulle få bruke kondom, sa det var følelsesløst 

Da skulle du nekta.

Anonymkode: 6d8f5...684

• Liker 8
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skulle du nekta.

Men da hadde jeg ikke fått mus..

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men da hadde jeg ikke fått mus..

Du viste deg som mer mus enn mann.

• Liker 4
Skrevet

Enten så er dette en tulletråd, eller så er du stokk dum. Det er jo helt tydelig her at dama vil ha seg en unge! 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten så er dette en tulletråd, eller så er du stokk dum. Det er jo helt tydelig her at dama vil ha seg en unge! 

Jeg er ikke stokk dum fordi jeg er kåt på henne og hun var enig med meg at jeg skulle hoppe av i svingen, for hun vile heller ikke bli gravid ennå

Skrevet

Altså.... 😂😂😂😂😂

Anonymkode: c2df0...3dd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke stokk dum fordi jeg er kåt på henne og hun var enig med meg at jeg skulle hoppe av i svingen, for hun vile heller ikke bli gravid ennå

Du vet at det er fullt mulig å bli gravid med denne metoden? Noen sædceller kan lekke ut i "smøringen" som kommer før du kommer. Hilsen ei som ble gravid med denne metoden

Anonymkode: 5ea96...f1c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er mange som blir gravide ved å hoppe av i svingen, men det er også mange som ikke blir gravide med denne metoden.  Får håpe for din skyld at damen  ikke blir gravid. Hun har jo vært jævlig sleip og lurt deg, så jeg regner med du har fått deg en skikkelig lærepenge og aldri hopper av i svingen mer! 

Endret av Anne 69
Skrevet
5 timer siden, Anne 69 skrev:

Det er mange som blir gravide ved å hoppe av i svingen, men det er også mange som ikke blir gravide med denne metoden.  Får håpe for din skyld at damen  ikke blir gravid. Hun har jo vært jævlig sleip og lurt deg, så jeg regner med du har fått deg en skikkelig lærepenge og aldri hopper av i svingen mer! 

Takk kjære, jeg fikk ikke hoppet av, da hun låste beina bak rumpa mi og jeg klarte ikke å holde igjen og sprutet inni henne. 😢

Skrevet

KONDOM, KONDOM, KONDOM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...