Gå til innhold

rotfylling og pris

Fremhevede innlegg

Gjest Bertine-ikke innl
Skrevet

Hei!

Tror jeg blir nødt til å rotfylle en tann. Er det noen som vet ca hvor mye dette koster? Tannlegen jeg var hos idag sa at det kostet 3700kr, men da så han ikke på tanna mi da(var der for å trekke visdomstanna mi).

Og så lurer jeg på om det svarer seg å ringe rundt å sjekke priser, er det ulike priser hos tannlegene?

mvh Bertine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg batalte litt i overkant av 2000kr,det er ca 4 år siden, aner ikke om det har gått opp generelt.

Gjest Bertine
Skrevet

Oki!

Takk for svar Felixa!

Men er det slik at prisen varierer hos de forskjellige tannlegene?

Og hvor vondt er rotfylling??

Skrevet

Jeg betalte kr. 2.400,- for 1 år siden...men nå husker jeg ikke om toppfyllingen som kostet ca. kr. 700,- var inkludert eller ikke. Husker nemlig jeg fikk pris på den spesielt...noe jeg syntes var rart...fordi hullet selvfølgelig må fylles igjen.

Skrevet

betalte 3000 kr i våres... hos en privat tannlege.. er vel kanskje dyrere der enn hos vanlige

Skrevet
betalte 3000 kr i våres... hos en privat tannlege.. er vel kanskje dyrere der enn hos vanlige
Ehh....tannlegene i dette landet er vel private...med unntak av det som tilbys skolebarn? :klø:
Skrevet

Det var ikke vondt i det hele tatt! Nervene i tannen blir ødelagt (selvfølgelig med masse bedøvelse) og da har du ikke vondt etterpå heller. Det tok lang tid da synes jeg.. Mener at det ble gjort i to omganger... vet ikke helt hvorfor, men jeg tror ikke han fyllte igjen med det permanente fyllet (aner ikke hva det heter) første gangen, jeg måtte komme tilbake etter et par dager og da ble det fyllt ordentlig igjen.

Skrevet

måtte vente 1 mnd jeg.. aner ikke hvorfor,, det bare var sånn.

de fleste tannleger er vel private ja, men jeg kunne dersom jeg hadde lyst gått til den gamle skoletannlegen min på barne/ungdomskolen mim..

.. men det ville jeg ikke..

slem tannlege det :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...