Gjest Bertine-ikke innl Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Hei! Tror jeg blir nødt til å rotfylle en tann. Er det noen som vet ca hvor mye dette koster? Tannlegen jeg var hos idag sa at det kostet 3700kr, men da så han ikke på tanna mi da(var der for å trekke visdomstanna mi). Og så lurer jeg på om det svarer seg å ringe rundt å sjekke priser, er det ulike priser hos tannlegene? mvh Bertine
Felixa Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Jeg batalte litt i overkant av 2000kr,det er ca 4 år siden, aner ikke om det har gått opp generelt.
Gjest Bertine Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Oki! Takk for svar Felixa! Men er det slik at prisen varierer hos de forskjellige tannlegene? Og hvor vondt er rotfylling??
sixx Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Jeg betalte kr. 2.400,- for 1 år siden...men nå husker jeg ikke om toppfyllingen som kostet ca. kr. 700,- var inkludert eller ikke. Husker nemlig jeg fikk pris på den spesielt...noe jeg syntes var rart...fordi hullet selvfølgelig må fylles igjen.
Pasha Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 betalte 3000 kr i våres... hos en privat tannlege.. er vel kanskje dyrere der enn hos vanlige
sixx Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 betalte 3000 kr i våres... hos en privat tannlege.. er vel kanskje dyrere der enn hos vanligeEhh....tannlegene i dette landet er vel private...med unntak av det som tilbys skolebarn? :klø:
Felixa Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Det var ikke vondt i det hele tatt! Nervene i tannen blir ødelagt (selvfølgelig med masse bedøvelse) og da har du ikke vondt etterpå heller. Det tok lang tid da synes jeg.. Mener at det ble gjort i to omganger... vet ikke helt hvorfor, men jeg tror ikke han fyllte igjen med det permanente fyllet (aner ikke hva det heter) første gangen, jeg måtte komme tilbake etter et par dager og da ble det fyllt ordentlig igjen.
Pasha Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 måtte vente 1 mnd jeg.. aner ikke hvorfor,, det bare var sånn. de fleste tannleger er vel private ja, men jeg kunne dersom jeg hadde lyst gått til den gamle skoletannlegen min på barne/ungdomskolen mim.. .. men det ville jeg ikke.. slem tannlege det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå