Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye penger bruker dere i mnd på makeup, hudpleie etc?

elle

icon_razz.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-21 19:30 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye på makeup, bruker det sjelden enig.gifHilsen Briavinke.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: Bria den 2002-02-22 00:36 ]

Skrevet

Hudpleie hver 6. uke, Decleor hudpleieprodukter og diverse til hud og hår fra super'n. Det blir nok en del penger, men jeg har ikke regnet ut noe. Tør ikke icon_wink.gif.

12

Skrevet

Tja... har vel lett for å bli litt penger. Har ikke regnet på det, men. Er vel mellom 500 og 1000 kr i måneden... (litt dårlig samvittighet nå, ja)12

Skrevet

Hmm.. Varierer veldig fra måned til måned dette da. Men jeg våger å anslå sånn rundt 500-1000 i gjennomsnitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ca en 100 lapp.

Noen ganger mer, andre ganger mindre icon_smile.gif

Kommer an på hva jeg er tom for akkurat da.12

Gjest *Perser*
Skrevet

bruker så sjeldent, men kjøper meg kremer og masker og ansiktvann og maskara med jevnlig mellom rom!

så det blir da ca 600-700hver 3mnd eller noe sånt

og en gang i året kaster jeg gamle sminker og kjøper nye av alt! og det har jeg ikke pris på!

klem fra12

Skrevet

Nei, lite og ingenting. Kva kostar det for en ny hårspray? Kjøper det meste av slikt på Rema, sjampo hos frisøren en gong i halvåret.

Handlar et par tre sminketing like ofte, på H&M. Er visst lite feminin, eg.12

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Hmm... det har jeg ikke tenkt på, gitt!

Men;

Ikke mye på renseprodukter, jeg bruker våtservietter fra Nivea morgen og kveld. Kanskje ca en 100 lapp i mnd...

Fuktighetskremen varer stort sett et par måneder, og pleier aldri å kjøpe noe særlig dyrt merke.

Sminke holder jo også en stund, men jeg bruker nok litt mer her. Foundation fra Clinique og mascara fra Kanebo. Vil tippe at disse holder 2-3 måneder, kanskje mer. Når det gjelder øyenskygge syns jeg faktisk de billige fra HM er best!

Og så hårspray og litt voks...

Tipper rundt 300-400 i måneden...?

12

Skrevet

Jeg er heldig som har en snill mamma som kjøper dette til meg jeg!

Jeg for min del kjøper nesten aldri kosemtikk uansett. Enten er jeg med mamma ut på shopping, og da betaler hun. Eller jeg får/"stjeler" av søsteren min... icon_smile.gif

Er det noen som har et tips på en god ansiktskrem i samme slengen? Har prøvd noen, men da fikk jeg kviser. Sluttet med det, og de forsvant... merkelig det der altså!

12

Skrevet

hei hope. veldig mange fuktighetskremer gir meg kviser, men de jeg stoler på er biopur fra biotherm, hydra floral fra decleor og rose cream fra dr.hanushcka (i sunkost helsekostbutikk).

ellers: jeg aner ikke hvor mye penger jeg bruker på alt dillet jeg fyller badeskap og sminkepung med, men det er altfor mye.

Skrevet

ca 500 kroner hver 3-4 mnd... Det må liksom helt plutselig oppdateres.... icon_wink.gif

Skrevet

Sminke - toalettartikler

Bruker ikke så mye penger på slikt nå lenger, har kjøpt så mye dill fra før at jeg har bestemt meg for å bruke opp det jeg har i huset, og det er ikke lite.

12

Skrevet

jeg bruker alt for mye penger, men så jobber jeg i parfymeri får jeg heldigvis ting litt billigere. Men likevel bruket jeg ALT for mye penger....

elle

icon_razz.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-23 20:43 ]

Skrevet

Ikke så mye! 100 kroner kanskje. Men noen måneder blir det selvfølgelig litt mer når ting må fornyes.12

Skrevet

Hvis jeg skal regne med alt.. fuktighetskrem, renseprodukter, sminke så blir det vel gjennomsnittlig 300-400 kroner pr mnd.

Skrevet

Bruker ca.100-200 kr i måneden tenker jeg! Noen måneder blir det jo litt mer da, hvis det er noe som koster mye jeg har gått tom for icon_smile.gif12

Skrevet

Tror det går i rykk og napp.

var ute i går og kjøpte noe fuktighetskrem/rensevann/stylingprodukt og vips så var 500 lappen borte.

Så syns jeg stadig noe nytt som kommer som er fristende og prøve.

Til sminke går det ikke så mye for det holder jo en stund, men har masse av det.

Jeg må vist bli flinkere jeg også.

Skrevet

Bruker ikke sminke i det hele tatt jeg.Selvom jeg er 15 år...

Bruker kanskje en sjelden gang mascara(blank eller svart).

Jeg er av den heldige typen med lys blondt hår og blå øyne etter pappa og svarte øyenbryn og vipper etter mamma..icon_biggrin.gif

Dessuten har jeg vel en ganske fin og ren hud,med få kviser....*s*...icon_wink.gif12

Skrevet

Hei Hope:)

Bruker en fuktighetskrem fra Shiseido jeg, den er innmari fin. Jeg må passe litt på hva jeg smører i ansiktet - har ikke noe stort problem med kviser, men hvis jeg kliner på noe fettete noe så popper de frem før du får sagt clerasilfrustrert.gif Men Shiseido sine produkter har jeg altså veldig gode erfaringer med. (Jeg snakker her om Pureness-serien, den er for ung hud. Hvite flasker/krukker/tuber med lyseblå/turkis kork.)12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...