Gå til innhold

Har tv2 blitt til en kanal som kun leverer søppel TV?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så irritert over TV2 sine flotte programmer som er blitt så møkk kjedelige og uten substans overhodet. Jeg snakker om GMN, SVD, Norske talenter og jakten. Hva skjer med denne kanalen? Er dette en konsekvens av tung satsing på bloggere? Men det er jo bare møkk -kjedelig det også? Hva tenker dere?

Anonymkode: f3c7d...de8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også inntrykk av at NRK og TVNorge-kanalene er blitt langt bedre enn TV 2 det siste tiåret. Litt tragisk at TV 2 har tapt seg sånn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Snart kan de bytte navn til Bloggerkanalen. Hadde aldri trodd at jeg skulle si jeg digger NRK TV, men der finner jeg jammen mye interessant. For 15-20 år siden var det omvendt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TV-kanalene ville dessverre aldri holdt på sånn, med mindre alle disse programmene var noe som TV-seerne ønsket seg. 

TV 2 leverer rett og slett søppel som folk er interesserte i...    

Anonymkode: 95279...02f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
6 hours ago, parmanoia said:

Helt enig. Snart kan de bytte navn til Bloggerkanalen. Hadde aldri trodd at jeg skulle si jeg digger NRK TV, men der finner jeg jammen mye interessant. For 15-20 år siden var det omvendt. 

Du har blitt eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, LaptopPute skrev:

Du har blitt eldre. 

Joa, men jeg har også alltid hatet reality og sånt. Før gikk det jo gode filmer, serier og dokumentarer på TV2 også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tull generelt over alt, men det er åpenbart tull folk vil se. Stjernekamp, Jakten, Idol, Skal vi danse, Norske Talenter osv er jo så hjernedødt at det er skremmende.

Anonymkode: 40215...fd0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 er blitt reprisekanalen. De sender jo så mye i reprise hele tiden. Hvor mange reprise runder har de egentlig sendt Huskestue feks? Også fornyer de seg ikke. Farmen, norske talenter, skal vi danse, jakten på kjærligheten, senkveld osv.

Endret av Jolen77
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2019 at 4:21 PM, parmanoia said:

Joa, men jeg har også alltid hatet reality og sånt. Før gikk det jo gode filmer, serier og dokumentarer på TV2 også. 

De som vil ha sånt har flyttet over til strømmetjenestene. Lineær TV satser mer på de ukritiske som slår på TVen når de kommer hjem, slår den av når de legger seg, og ikke følger noe særlig med uansett.

Anonymkode: 030fe...abc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye tull generelt over alt, men det er åpenbart tull folk vil se. Stjernekamp, Jakten, Idol, Skal vi danse, Norske Talenter osv er jo så hjernedødt at det er skremmende.

Anonymkode: 40215...fd0

Stjernekampen går på NRK....

Anonymkode: 9528e...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og snart skal vi alle finansiere TV2 over skatteseddelen gitt. Det er jo så viktig med konkurranse, mener de blåblå. Men konkurransen vil aller mest komme fra internasjonale TV-konsern, så jeg tror vi skal være glad om vi kan holde 1 norsk TV-aktør i ånde (NRK).

Anonymkode: 3d564...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2019 at 2:02 PM, AnonymBruker said:

Men TV-kanalene ville dessverre aldri holdt på sånn, med mindre alle disse programmene var noe som TV-seerne ønsket seg. 

TV 2 leverer rett og slett søppel som folk er interesserte i...    

Anonymkode: 95279...02f

Handler nok også om at søppel er billig å lage og man slipper å ta sjanser når man bare lager ny sesong av det samme man har vist de siste 20 årene. 

Anonymkode: 9ebd5...d1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...