AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg opplever dette mye som jente i alder av 22. Er dette vanlig? Jeg kan like menn i 30-årene, men hvor vanlig er dette? Og er det rart om jeg som 22 dater en på 35-36? Anonymkode: bb8e7...cff
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Nå er jeg i starten av 30-åra selv, men jeg har ingen interesse av å gå etter så unge damer. Jeg kunne under tvil gått ned til 25-26 dersom jeg ble sjekka opp og virkelig likte vedkommende, men det er 27-28 og oppover jeg bevisst går etter. Tipper det er vanlig blant menn som er umodne, men jeg kjenner ingen i 30-åra som er sånn selv. Hadde jeg vært deg ville jeg heller funnet en nærmere din alder enn en som er eldre og lite utvikla for alderen. Anonymkode: 7d493...6e3 10
Anonymburker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever dette mye som jente i alder av 22. Er dette vanlig? Jeg kan like menn i 30-årene, men hvor vanlig er dette? Og er det rart om jeg som 22 dater en på 35-36? Anonymkode: bb8e7...cff Jeg er 33, og din alder er drømmen. Er dessverre ikke modig nok til å flørte☹️ 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 Alle gutter og menn vil ha ei dame på 22 hvis de får sjansen. Det gjelder alle mellom 12 og 100 år. Som 22-åring må du passe på. Du er jaktet på av alle. Ikke la deg utnyttet. Vær ekstra påpasselig dersom du har et dårlig forhold til din far. Anonymkode: 09abc...290 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle gutter og menn vil ha ei dame på 22 hvis de får sjansen. Det gjelder alle mellom 12 og 100 år. Som 22-åring må du passe på. Du er jaktet på av alle. Ikke la deg utnyttet. Vær ekstra påpasselig dersom du har et dårlig forhold til din far. Anonymkode: 09abc...290 WTF?😂 Tror ikke jeg ville hatt ei dame på 22 når jeg var 12. Tror ikke jeg hadde turt en gang😂 Anonymkode: 98be9...89d 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle gutter og menn vil ha ei dame på 22 hvis de får sjansen. Det gjelder alle mellom 12 og 100 år. Som 22-åring må du passe på. Du er jaktet på av alle. Ikke la deg utnyttet. Vær ekstra påpasselig dersom du har et dårlig forhold til din far. Anonymkode: 09abc...290 Jeg har faktisk ikke kontakt med faren min omtrent... ikke bra forhold der. Ikke tenkt over at det har sammenheng før du sa det ts Anonymkode: bb8e7...cff
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 Skal innrømme at jeg som 35-åring liker ei på 21-22 veldig godt og kunne virkelig tenke meg å date henne. Om jeg tør å tro jeg har en sjangs er en anna sak Anonymkode: bb8e7...cff
sjwslayer Skrevet 28. oktober 2019 #8 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever dette mye som jente i alder av 22. Er dette vanlig? Jeg kan like menn i 30-årene, men hvor vanlig er dette? Og er det rart om jeg som 22 dater en på 35-36? Anonymkode: bb8e7...cff ja og det er helt normalt. eldre menn flørter også med jenter i den alderen. menn tenker ikke så mye på alder, så lenge du ser bra ut nok . jeg er 30 jobber som dørvakt og har pult flere 18 åringer derfra
OnFire Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Er 35, og tenker at 20+ er innenfor. Har datet/truffet damer som er ca 10 år eldre enn meg og ca 10 år yngre. Ikke særlig opptatt av alder, men i utgangspunktet ikke så keen på fast forhold om dama er 10+ år eldre enn meg. Noe som er en viss fordel for meg er at de fleste tror at jeg er mye yngre enn jeg er, så ikke en synlig aldersforskjell om jeg er med ei som er 10-15 år yngre. Men en ulempe når jeg treffer noen på min egen alder eller eldre. Endret 29. oktober 2019 av OnFire 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 25 minutter siden, sjwslayer said: ja og det er helt normalt. eldre menn flørter også med jenter i den alderen. menn tenker ikke så mye på alder, så lenge du ser bra ut nok . jeg er 30 jobber som dørvakt og har pult flere 18 åringer derfra Vet arbeidsgiveren din dette? Anonymkode: 554e0...8d4 7
sjwslayer Skrevet 29. oktober 2019 #11 Skrevet 29. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet arbeidsgiveren din dette? Anonymkode: 554e0...8d4 nei, men tror ikke han hadde brydd seg heller. Jeg gjør ikke noe ulvolig heller. Så dette er helt greit. Vi har ikke sex på jobb, men tar med damer hjem etter utestedet stenger
Katten.2.0 Skrevet 29. oktober 2019 #12 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg er knapt tredve, men dater jevnt over ikke kvinner under 25. Selv ikke som ff, dog med noen særdeles få unntak. Det handler litt om hvor man er i livet, og jeg verdsetter ting den gjennomsnittlige 22-åringen ikke kan gi. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #13 Skrevet 29. oktober 2019 4 minutter siden, sjwslayer said: nei, men tror ikke han hadde brydd seg heller. Jeg gjør ikke noe ulvolig heller. Så dette er helt greit. Vi har ikke sex på jobb, men tar med damer hjem etter utestedet stenger Du misbruker stillingen din. Anonymkode: 554e0...8d4 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #14 Skrevet 29. oktober 2019 Ja dessverre vil du oppleve at overmoden menn legger seg etter det fordi du er ung og pen og de vil ha "ei stram ei" å knulle på. Anonymkode: 8c027...798 1
Okapi Skrevet 29. oktober 2019 #15 Skrevet 29. oktober 2019 Det korte svaret er vel nei, iallefall med mindre hun aktivt tar kontakt. Opplever det på Tinder iblant, og synes det er en kombinasjon av merkelig, litt ubehagelig og ganske flatterende. Skjønner ikke helt hvorfor jeg matcher med jenter som er 10-15 yngre, eller hvorfor de tar initiativet til samtale, men har aldri turt å spørre.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #16 Skrevet 29. oktober 2019 Mann i begynnelsen av 30-årene her. Ja, jeg går omtrent utelukkende etter kvinner som er 5-10 yngre enn meg selv. Det er de som er vakrest og mest attraktive, rett og slett. Ingenting galt i å synes det, vell? Det er rimelig bred konsensus i samfunnet av ungdommelighet er attraktivt. Se på reklamebransjen, for eksempel. Anonymkode: 45b94...e17 1
sjwslayer Skrevet 29. oktober 2019 #17 Skrevet 29. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du misbruker stillingen din. Anonymkode: 554e0...8d4 Hvorfor det? Det er da helt frivelig for de og ha sex med meg og det er jo de som oppsøker meg. Dette skjer utenfor arbeidstid 1
sjwslayer Skrevet 29. oktober 2019 #18 Skrevet 29. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dessverre vil du oppleve at overmoden menn legger seg etter det fordi du er ung og pen og de vil ha "ei stram ei" å knulle på. Anonymkode: 8c027...798 Du vet det går begge veier også sant Mange unge kvinner legger seg etter eldre og til å med gammle menn. Har hørt om mange helt ned i 18 19 års alderen som aktivt går fram for å knulle 40 åringer Og ja jeg også syns det er ekkelt. Men dette er fra kvinnens initiativ
MrBart Skrevet 29. oktober 2019 #19 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Nei, de er på andre steder i livet og selv om man kan være veldig intelligent som 20-åring, så er det veldig mange ting som endrer seg fyisk og dermed mentalt i løpet av 20-årene. Får inntrykk av at de aller smarteste bruker utvikle seg aller mest i løpet av 20-årene (i forhold til 30 og videre), mens andre stagnerer mer og er den personen de er på 23 nesten resten av livet. Virker som om de intelligente hjernene bruker litt lengre tid på å bli "ferdig" med utviklingen, og de skjer derfor veldig mye i løpet av 20-årene På samme måte som jeg ikke kunne datet 20-åringer, kunne jeg heller ikke datet noen som var betydelig dummere enn meg selv. Man får alt for stor makt i et forhold og det er alt for lett å overkjøre den andre uten å mene det (merker det i vennskapsforhold). Man risikerer at den andre egentlig aldri klarer snakke skikkelig for seg og at man ender opp som den alt for dominante der den andre ikke får rom til å utvikle seg og oppleve de erfaringene den vil og trenger. Når det gjelder venner er ikke dette et problem, da man ikke lever så tett på og avgjørelsene til hverandre påvirker hverandre så mye som i forhold. Menn (og kvinner) som går etter så unge tenker jeg enten er ute etter en kvinne de kan manipulere, vise frem som statusobjekt eller at de selv ikke er spesielt smarte og går etter noen på samme nivå. Nå er det jo enkelte kvinner som liker å være med mannen som status også, så disse finner gjerne hverandre. Personlig tenker jeg at unge menn og kvinner som søker status ved å være med eldre, kjipe partnere har slitt med sitt og den eldre utnytter på en måte dette, men jeg vet ikke om den eldre er alltid smart nok til å innse dette, så ja. Det er et jævla rot hele greia med mennesker, for å si det sånn. Jeg unngår den type mennesker og det er sånn jeg løser det. Endret 29. oktober 2019 av MrBart 4
dainty Skrevet 29. oktober 2019 #20 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle gutter og menn vil ha ei dame på 22 hvis de får sjansen. Det gjelder alle mellom 12 og 100 år. Som 22-åring må du passe på. Du er jaktet på av alle. Ikke la deg utnyttet Anonymkode: 09abc...290 Dette stemmer ikke. Jeg er 22 nå og menn har ikke sett på meg siden jeg var 14 år. Endret 29. oktober 2019 av dainty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå