AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg liker virkelig ikke å spille brettspill, verken TP, alias, fantasi eller detective. Er jeg sær? Jeg blir med på spillkvelder en sjelden gang, og da lider jeg meg i gjennom det. Har nettopp fått en ny invitasjon til spillkveld og begynte å lure på om folk flest synes det er gøy?? Anonymkode: 01402...0f2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Jaa, jeg elsker det, men har alt for sjelden noen å spille med! Anonymkode: e0a2e...2ce 32
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Haaaaaaater det! Du er ikke alene. Anonymkode: 223ee...5c6 18
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 Elsker brettspill. Men foretrekker poker og quiz Anonymkode: b627e...20f 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 De gangene folk drar fram TP, fantasi og lignende synes jeg spillkvelder er kjedelig også. Men ligger det kvalitets strategispill på bordet elsker jeg spillkvelder! Anonymkode: c968d...a47 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 Liker det ikke jeg heller. Jeg kan godt være tilstede, bare jeg slipper å spille selv. Anonymkode: f5faa...43d 1
Gjest Tamsi Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 Spillekveld over fest når som helst spør du meg, men de spillene du nevner her er ikke så spennende i mine øyne. Jeg er generelt ikke så gira på sånne enkle spill som man får tak i på norli og ark. På outland har de derimot utrolig mye moro. Spill som krever at man setter seg litt inn i reglene, som betrayal at the house on the hill, eller hvor man må tenke strategisk og gjerne med omvendt psykologi, som secret hitler, er noe av det gøyeste vi gjør sammen i vår gjeng. Veldig sosialt, og utfordrende på ulike måter.
Ariana807 Skrevet 28. oktober 2019 #8 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg liker spillkvelder, men virkelig absolutt hater fantasia. Spillkvelder med Settlers, Trivial Pursuit, Ticket to Ride, Bezzerwisser JA 🙌🏻🙌🏻 Fantasia og andre «mime» leker NEI!!! 10
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2019 #9 Skrevet 28. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker virkelig ikke å spille brettspill, verken TP, alias, fantasi eller detective. Er jeg sær? Jeg blir med på spillkvelder en sjelden gang, og da lider jeg meg i gjennom det. Har nettopp fått en ny invitasjon til spillkveld og begynte å lure på om folk flest synes det er gøy?? Anonymkode: 01402...0f2 Ikke sær. Folk har jo ulike interesser. 4
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2019 #10 Skrevet 28. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gangene folk drar fram TP, fantasi og lignende synes jeg spillkvelder er kjedelig også. Men ligger det kvalitets strategispill på bordet elsker jeg spillkvelder! Anonymkode: c968d...a47 Jeg liker fantasi men ikke TP. Alt for vanskelige spørsmål 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #11 Skrevet 28. oktober 2019 Hater spillkvelder jeg også, og hater quiz og organiserte partyleker på fester, sånt ødelegger de gode samtalene og bryter opp den gode stemningen. Anonymkode: dff4d...351 5
Hemliganonym Skrevet 28. oktober 2019 #12 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Jeg synes du er sær. Hva skal man ellers finne på sammen med venner en lørdagskveld på hytta med en kasse øl?? Selv så liker jeg å spille uno, kort, politisk ukorrekt osv. Men det er lenge siden og jeg kjenner nå savnet jeg det. Endret 28. oktober 2019 av Hemliganonym 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #13 Skrevet 28. oktober 2019 Er ikke så veldig fan av det. I hjembyen min så virker det som at det er mye mer vanlig enn her i Oslo. Uansett hvilken vennegjeng jeg henger med når jeg er i hjembyen så kan du banne på at det blir spillkveld 😛 Dersom noen av vennene mine i Oslo skal ha spillkveld så er det Nintendo eller PS, aldri brettspill. Anonymkode: 5c042...f8c 1
-Missi- Skrevet 29. oktober 2019 #14 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg liker ikke det heller, spesielt ikke sånne veldig nerdy spill fra outland osv, noe annet er litt tradisjonelle spill på hytta feks men syns det er forferdelig kjedelig med sånne spill hvor du skal lese et helt hefte om spillet før du spiller. Har blitt en veldig greie for unge voksne 25-35 typ etableringsfasen med samboer osv. Hater å være med på sånn pargreier og siden jeg var litt tidlig ute med alt er jeg ferdig for lenge siden med den fasen og har ingen interesse av å være +1 på sånne opplegg med par eller enda verre når en eller annen merkelig nerdy fyr er med på en slags spleis. jeg er møkklei😫 4 1
Doge Skrevet 29. oktober 2019 #15 Skrevet 29. oktober 2019 Spillekvelder kan være kjempefine, men de spillene du nevner er kjedelige. Heldigvis finnes det andre spill som er bedre. Folka man spiller med har også en god del å si. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #16 Skrevet 29. oktober 2019 Noe jeg misliker mer enn spillkvelder, er mennesker som jukser i spill, og er dårlige tapere/vinnere. Det er enkelte mennesker i venneflokken min jeg absolutt ikke spiller med. De er som regel ikke invitert hvis det skjer spillkvelder. Men ja, jeg er ikke noe fan av spillkvelder. Men spiller gjerne politisk ukorrekt og lignende som en slags samtalestarter, for gjengen som gjene samles på festene jeg er på - er rett ut gærne. Alt eskalerer, og man ender opp med en masse vitser og latter. Samt at det aldri kåres noen vinner eller taper siden alle glemmer spillet til slutt. Leker, spill og ablegøyer på fest er en grei start. Man finner fort ut hvem som har samme humor/samme interesser og man slipper å bli sittende sammen med mennesker man normalt ikke trives med. Men spar meg for flasketuten peker på og nødt eller sannhet. (jeg har aldri kan være morsom om man ikke er en snurp som kveler stemningen). Og ja, spillkvelder i min vennegjeng innebærer nesten alltid flytende alkohol. Anonymkode: 74c65...684 1 1
Trøndere1 Skrevet 29. oktober 2019 #17 Skrevet 29. oktober 2019 Sitter virkelig voksne folk å spiller brettspill ?
Fru Uperfekt Skrevet 29. oktober 2019 #18 Skrevet 29. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker virkelig ikke å spille brettspill, verken TP, alias, fantasi eller detective. Er jeg sær? Jeg blir med på spillkvelder en sjelden gang, og da lider jeg meg i gjennom det. Har nettopp fått en ny invitasjon til spillkveld og begynte å lure på om folk flest synes det er gøy?? Anonymkode: 01402...0f2 De du skriver her hadde jeg stoppa og Ad&d e.l og jeg hadde gått.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #19 Skrevet 29. oktober 2019 3 timer siden, Maleficenta skrev: Jeg liker fantasi men ikke TP. Alt for vanskelige spørsmål 😂 Anonymkode: a4456...479
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #20 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noe jeg misliker mer enn spillkvelder, er mennesker som jukser i spill, og er dårlige tapere/vinnere. Det er enkelte mennesker i venneflokken min jeg absolutt ikke spiller med. De er som regel ikke invitert hvis det skjer spillkvelder. Men ja, jeg er ikke noe fan av spillkvelder. Men spiller gjerne politisk ukorrekt og lignende som en slags samtalestarter, for gjengen som gjene samles på festene jeg er på - er rett ut gærne. Alt eskalerer, og man ender opp med en masse vitser og latter. Samt at det aldri kåres noen vinner eller taper siden alle glemmer spillet til slutt. Leker, spill og ablegøyer på fest er en grei start. Man finner fort ut hvem som har samme humor/samme interesser og man slipper å bli sittende sammen med mennesker man normalt ikke trives med. Men spar meg for flasketuten peker på og nødt eller sannhet. (jeg har aldri kan være morsom om man ikke er en snurp som kveler stemningen). Og ja, spillkvelder i min vennegjeng innebærer nesten alltid flytende alkohol. Anonymkode: 74c65...684 Det er svært sjelden det blir festet med alkohol i damp eller isform, meg bekjent. Anonymkode: a4456...479 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå