AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Vi har fått nytt dusjkabinett. Etter vi fikk det så har det lukter hver gang etter dusj! Jeg blir gal av lukten.. finner ikke ut hvor den kommer fra. Har vasket sluken, hatt klor i den, vasket dusjen 100 ganger. Men den kommer kun mens en dusjer eller etterpå. Noen som kanskje vet hva det kan være? Hatt samme problemet? lukter litt råte, svettelukt/klær som har ligget lenge-lukt. Vanskelig å forklare 😛 Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Hvilket kabinett er det? Anonymkode: 9d082...df3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket kabinett er det? Anonymkode: 9d082...df3 Tror det var vikingbad Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 På 29.10.2019 den 8.05, AnonymBruker skrev: Tror det var vikingbad Anonymkode: 04eaf...cb2 Med tett bunn og fire vegger? Eller dusjer du på fliser? Fliser og fuger er ikke vanntette. Der vil derfor ligge såperester, svette, vann og alt mulig annet mellom fuger, og i limet under fliser og membran. Har du hatt dårlig renhold en periode, så straffer dette seg lett med lukt. Derfor har vi kabinett med tett bunn og fire vegger. Anonymkode: 69016...cfb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Med tett bunn og fire vegger? Eller dusjer du på fliser? Fliser og fuger er ikke vanntette. Der vil derfor ligge såperester, svette, vann og alt mulig annet mellom fuger, og i limet under fliser og membran. Har du hatt dårlig renhold en periode, så straffer dette seg lett med lukt. Derfor har vi kabinett med tett bunn og fire vegger. Anonymkode: 69016...cfb Tett bunn og fire vegger ja:) alltid hatt det:) jeg tror faktisk det er under dusjkar (ikke flisene, men dusjkar) som lukter! er det normalt ? kjente det egentlig første gang vi fikk det, men trodde det var pga den var ny, og at det gikk bort etterhvert... Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Det kan godt være det er selve kabinettet som lukter. Opplevde det selv med et annet kabinett som også kom fra Kina. Anonymkode: 9d082...df3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Står kabinettet tett på gulvet eller er det godt med luft under? Hvis kabinettet står for tett på gulvet kan lukten komme av at det er fukt og mugg mellom kabinett og gulv som aldri tørker. Men ettersom du fikke denne lukta første gangen du brukte kabinettet så vil jeg tro det er selve kabinettet. Hadde hørt med butikken. Anonymkode: cf76e...aa0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være det er selve kabinettet som lukter. Opplevde det selv med et annet kabinett som også kom fra Kina. Anonymkode: 9d082...df3 Hva gjør jeg med det? Hva gjorde du? det er ikke akkurat en billig dusj.. Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Står kabinettet tett på gulvet eller er det godt med luft under? Hvis kabinettet står for tett på gulvet kan lukten komme av at det er fukt og mugg mellom kabinett og gulv som aldri tørker. Men ettersom du fikke denne lukta første gangen du brukte kabinettet så vil jeg tro det er selve kabinettet. Hadde hørt med butikken. Anonymkode: cf76e...aa0 Godt med luft:) ja har sendt de en Mail.. tror ikke de kommer til å gjør noe med det uansett... Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 Sikkert teit spørsmål men har du vasket kabinettet? Både utvendig og innvendig? Anonymkode: f0bc7...6a8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #12 Skrevet 1. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg med det? Hva gjorde du? det er ikke akkurat en billig dusj.. Anonymkode: 04eaf...cb2 Vasken sluket inni selve kabinettet veldig godt og vasket oppunder dusjbunnen. Altså la meg ned og vasket dusjkaret under hvis du skjønner. Anonymkode: 9d082...df3
Gjest ByeByeLove Skrevet 1. november 2019 #13 Skrevet 1. november 2019 Tipper det er fukt mellom gulvet i kabinettet og flisene under.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #14 Skrevet 1. november 2019 Kan jo være bak veggene på dusjkabinettet? Hvis det blir mye damp på badet og det er ganske tett bak der som det som regel er så kan det jo ha dannet seg mugg der som kommet frem hver gang det kommer ny damp i rommet. Anonymkode: f15c4...6d3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #15 Skrevet 1. november 2019 ^ Legger til at det også kan være at vannlåsen ikke sitter tett på. Min satt løst og da stinka det, når jeg presset den på plass sånn at gummien rundt var tett så sluttet det å lukte. Anonymkode: f15c4...6d3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #16 Skrevet 1. november 2019 På 31.10.2019 den 23.49, AnonymBruker skrev: Sikkert teit spørsmål men har du vasket kabinettet? Både utvendig og innvendig? Anonymkode: f0bc7...6a8 Ja flere ganger Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #17 Skrevet 1. november 2019 22 timer siden, Kognosøren skrev: Tipper det er fukt mellom gulvet i kabinettet og flisene under. Har hatt fuktmåler der, er helt tørt. Aldri dusjet på flisene. Alltid hatt dusjkabinett..🤷🏼♀️ Anonymkode: 04eaf...cb2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #18 Skrevet 1. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være bak veggene på dusjkabinettet? Hvis det blir mye damp på badet og det er ganske tett bak der som det som regel er så kan det jo ha dannet seg mugg der som kommet frem hver gang det kommer ny damp i rommet. Anonymkode: f15c4...6d3 Er ikke det heller... men lukten kan faktisk av og til komme uten at vi har brukt dusjen. Men da er det svakt, så forsvinner det. Men kjenner det veldig godt etter dusj, kjenner det godt under dusjkaret. har renset sluken, men kommer ikke fra der heller. Brukt mye klor for å se om det kan hjelpe. arh. Blir gal av sånn 😛 kan det komme mugg på støpemarmor? (Isåfall så har det skjedd før vi fikk det!) men ser ingenting under dusjkaret. Anonymkode: 04eaf...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå