AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Har fått meg en ny venninne i voksen alder. Det har hele veien vært meg som har tatt mest initiativ, men jeg har følt at hun alltid har blitt med, og vi har det veldig gøy sammen. Hun er åpen på at hun er dårlig på å planlegge så skal vi på tur sammen må jeg planlegge å invitere henne med ellers blir det ikke noe. Hun har også fortalt at hun har lite energi til tider og jeg vet hun sliter litt med problemer i forhold til mannen... De siste ukene har jeg fått dårlig respons på mine forslag. Vi hadde en løs avtale om en tur i november, men heller ikke denne har hun svart på. Jeg har på en måte tenkt at jeg bare må dra henne med på ting fordi hun har godt av å komme seg ut, men nå kjenner jeg det går litt på selvtilliten min... kanskje hun egentlig ikke vil være med meg? Skal jeg bare ta et steg tilbake og vente...? Anonymkode: e09fe...712
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Trekk deg unna, og vent til hun tar initiativ. Anonymkode: 8d601...84d 1
Zienna Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Tanken om at hun ikke vil være sammen med deg, må du legge bort! Saken er vel heller at hun ikke har overskudd og/eller trenger ro. Du er ikke nedprioritert, men hun håper og tror at du forstår situasjonen hennes. Vær en god venninne, og vent! 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Hun har sikkert ikke energi. Og tør ikke fortelle hvor sliten hun er. Vær en god venn du💛 Anonymkode: 02d1a...99c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå