Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Hvor får jeg kjøpt en forholdsvis billig, men god, variant? Fungerer det evnt å mekke en selv?
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 H&M har jo en i sitt eget merke. Tipper den koster 50-60 kroner?
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Ok, det visste jeg ikke. :D Prøv den først, og så kan du jo oppgradere hvis du blir fornøyd. Pass på at den ikke tørker ut håret ditt. Den inneholder jo faktisk salt.
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Prøv den først, og så kan du jo oppgradere hvis du blir fornøyd. Pass på at den ikke tørker ut håret ditt. Den inneholder jo faktisk salt. Ja, men håret mitt blir utrolig fort fett, så det skal gå bra (bruker det med måte).
Gjest Cerise Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 syns h&m sin er grei,den koster 49 kr, som lillith var inne på. Men så har ikke jeg prøvd andre,så har ikke så mye å sammenligne med. Men funker fint for meg, bruker den ikke daglig da:)
Gjest Virvel Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har også den fra H&M, synes den er helt ok.
smil Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjøpte h&m sin i går, men har ikke prøvd den enda. Skal den sprayes i vått eller tørt hår? Hvordan styler dere?
Gjest Virvel Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Hvis du leser på flasken ser du at den kan brukes i både vått og tørt hår. I tørt hår gir den bare litt rufsete effekt, skal du ha skikkelig strandhår bør du ha den i vått hår. Hvis du samtidig tvinner noen lokker kan du få en dreadsaktig effekt.
smil Skrevet 25. mai 2005 #11 Skrevet 25. mai 2005 Takk for svar. Er for lat til å lese på flasen selv jeg Jeg får prøve både i vårt og tørt hår da, og finne ut hva som ser best ut.
Cinnamon Skrevet 25. mai 2005 #12 Skrevet 25. mai 2005 Det går an å lage sin egen saltvannspray, men hvor effektiv den blir vet jeg ikke. Ha en teskje salt på en tom sprayflaske og fyll opp med vann, rist godt til alt saltet er oppløst. Dette stod i bilaget til siste Woman.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #13 Skrevet 25. mai 2005 Menneh... Jeg trodde jeg var vel bevandret i denne verdenen, men hva ER saltvannsspray - altså hva brukes den til?
Gjest assa Skrevet 25. mai 2005 #14 Skrevet 25. mai 2005 Det er for å få sånn rufsete hår du får når du er på stranden,og bader i saltvann.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #15 Skrevet 25. mai 2005 Næh, kult! Det må jeg ha! *Kjøper jo alt mulig jeg nå...*
Gjest Tari i.i Skrevet 26. mai 2005 #16 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har en saltvannsspray fra Wella, men syns ikke den gjør noe som helst for håret mitt jeg. Håret blir også fett, absolutt ikke tørt....Og jeg som hadde så store forhåpninger til denne sprayen..
aline Skrevet 26. mai 2005 #17 Skrevet 26. mai 2005 jeg har også den fra Wella, og er superfornøyd! både på tørt hår for lett rufsete utseende, vått hår som lufttørkes og tvinnes og vått hår som fønes etter å ha sprayet det med saltvannsspray. tre forskjellige stiler, alle bra på mitt hår og slik jeg liker det. håret mitt blir heller ikke tørt av det, husker det ble tørrere når jeg brukte den til H&M. den fra Wella tørker ut mye mindre på mitt hår.
Gjest Tari i.i Skrevet 26. mai 2005 #18 Skrevet 26. mai 2005 jeg har også den fra Wella, og er superfornøyd! både på tørt hår for lett rufsete utseende, vått hår som lufttørkes og tvinnes og vått hår som fønes etter å ha sprayet det med saltvannsspray. tre forskjellige stiler, alle bra på mitt hår og slik jeg liker det. håret mitt blir heller ikke tørt av det, husker det ble tørrere når jeg brukte den til H&M. den fra Wella tørker ut mye mindre på mitt hår. Jeg får det rett og slett ikke til jeg...Jeg hadde veldig lyst prøve å få en litt "kul" sveis ved å spraye og tvinne vått hår og lufttørke..Men, ingenting biter på håret mitt..Det bare tvinner seg ut igjen. Nå har jeg veldig tykt hår, kan det ha noe å si? Kanskje jeg må tvinne mye tynnere?
aline Skrevet 26. mai 2005 #19 Skrevet 26. mai 2005 Jeg får det rett og slett ikke til jeg...Jeg hadde veldig lyst prøve å få en litt "kul" sveis ved å spraye og tvinne vått hår og lufttørke..Men, ingenting biter på håret mitt..Det bare tvinner seg ut igjen. Nå har jeg veldig tykt hår, kan det ha noe å si? Kanskje jeg må tvinne mye tynnere? det spretter litt opp igjen hos meg og, men holder seg tvinnet nok til at det skaper bølger og rufs etterpå. men jeg har tynt hår da, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. mitt pleier alltid å skli opp pga at det er så glatt, men det går mye bedre med saltvannsspray. kan du ikke tvinne håret og sette fast det tvinnede håret med en spenne eller noe da? tvinge det litt til å forbli tvunnet til det har tørket?
Gjest Tari i.i Skrevet 26. mai 2005 #20 Skrevet 26. mai 2005 det spretter litt opp igjen hos meg og, men holder seg tvinnet nok til at det skaper bølger og rufs etterpå. men jeg har tynt hår da, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. mitt pleier alltid å skli opp pga at det er så glatt, men det går mye bedre med saltvannsspray. kan du ikke tvinne håret og sette fast det tvinnede håret med en spenne eller noe da? tvinge det litt til å forbli tvunnet til det har tørket? Jo, det er nok lurt. Det skal jeg prøve i morgen.... Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå