AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Del Skrevet 28. oktober 2019 Har noe jeg ønsker å kjøpe på Finn.no. Selger foreslår «meg til deg». Hva gjør vi da? Jeg har jo ikke lyst til å betale før jeg vet at jeg får pakken. Anonymkode: 1c4da...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Del Skrevet 28. oktober 2019 Det er vanlig å betale før selger sender pakken. Hvis ikke tar jo selger hele risikoen. Har selger mange bra tilbakemeldinger på Finn? Har du fullt navn og adresse, og finner dem i telefonkatalogen og på LinkedIn? Da går det nok bra. Anonymkode: 63450...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 https://www.megtildeg.no/ Megtildeg er kanskje en av de mest brukte måtene å sende for tida. Og så enkelt. Betale hjemme, merke pakka og putte den i sin egen postkassa og vipps så er den hentet i løpet av natta og på vei dit den skal. Det er vel de som vanligvis leverer aviser om morgenen som står for henting/levering og videre postnord som frakter lengre avstander? Pakkene er sporet og det er forsikring inkludert opp til 1500 kr . Mobil nr ditt blir registret ved bestillingen og du får informasjon når det er en pakke på vei (når den er registrert)og når den er kommet i postkassa di. Har selv bare positive erfaringer med megtildeg. Bruk koden HALLOWEEN2019 så får du en litt billigere frakt (45,50 kr) om den betales før mnd er over Og å betale på forhånd er som nevnt veldig vanlig! Anonymkode: 10305...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.megtildeg.no/ Megtildeg er kanskje en av de mest brukte måtene å sende for tida. Og så enkelt. Betale hjemme, merke pakka og putte den i sin egen postkassa og vipps så er den hentet i løpet av natta og på vei dit den skal. Det er vel de som vanligvis leverer aviser om morgenen som står for henting/levering og videre postnord som frakter lengre avstander? Pakkene er sporet og det er forsikring inkludert opp til 1500 kr . Mobil nr ditt blir registret ved bestillingen og du får informasjon når det er en pakke på vei (når den er registrert)og når den er kommet i postkassa di. Har selv bare positive erfaringer med megtildeg. Bruk koden HALLOWEEN2019 så får du en litt billigere frakt (45,50 kr) om den betales før mnd er over Og å betale på forhånd er som nevnt veldig vanlig! Anonymkode: 10305...481 Tusen takk for rabattkode! Vet du om de sender i hele landet? får bare satse på at selger er ærlig da... ts Anonymkode: 1c4da...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 29. oktober 2019 #5 Del Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for rabattkode! Vet du om de sender i hele landet? får bare satse på at selger er ærlig da... ts Anonymkode: 1c4da...8cb Du må sjekke både avsenders og mottakers adresse på nettsiden - lat som om du skal sende en pakke og avbryt før betaling. Da ser du om de henter / bringer eller må gå via post i butikk. Hos meg henter de ikke - ikke fordi jeg bor usentralt, men fordi det er en feil i adresseregisteret de bruker, slik at jeg ikke får lagt inn de opplysningene som trengs. Jeg har snakket med dem, og de påstår at det ikke går an å rette det. Så jeg må "låne" et familiemedlems postkasse når jeg skal bruke dem. Men selve sendingen går helt greit når man følger instruksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 29. oktober 2019 #6 Del Skrevet 29. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for rabattkode! Vet du om de sender i hele landet? får bare satse på at selger er ærlig da... ts Anonymkode: 1c4da...8cb Be om kvittering på bestilt opphenting etter at du har vippset. Da vet du at selger har betalt porto hos megtildeg. Gi telefonnummeret ditt til selger, så kan hun/han legge det inn ved bestilling, og så kan du følge sporingen. Betaler du på Vipps, får du fullt navn og telefonnummer på selger, det skal mye mer til å tørre å svindle da. Jeg har sendt og mottatt mange pakker meg helthjem, stort sett fungerer det veldig bra! I tillegg er du forsikret dersom pakken skulle komme bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå