AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Har noe jeg ønsker å kjøpe på Finn.no. Selger foreslår «meg til deg». Hva gjør vi da? Jeg har jo ikke lyst til å betale før jeg vet at jeg får pakken. Anonymkode: 1c4da...8cb
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Det er vanlig å betale før selger sender pakken. Hvis ikke tar jo selger hele risikoen. Har selger mange bra tilbakemeldinger på Finn? Har du fullt navn og adresse, og finner dem i telefonkatalogen og på LinkedIn? Da går det nok bra. Anonymkode: 63450...e1a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 https://www.megtildeg.no/ Megtildeg er kanskje en av de mest brukte måtene å sende for tida. Og så enkelt. Betale hjemme, merke pakka og putte den i sin egen postkassa og vipps så er den hentet i løpet av natta og på vei dit den skal. Det er vel de som vanligvis leverer aviser om morgenen som står for henting/levering og videre postnord som frakter lengre avstander? Pakkene er sporet og det er forsikring inkludert opp til 1500 kr . Mobil nr ditt blir registret ved bestillingen og du får informasjon når det er en pakke på vei (når den er registrert)og når den er kommet i postkassa di. Har selv bare positive erfaringer med megtildeg. Bruk koden HALLOWEEN2019 så får du en litt billigere frakt (45,50 kr) om den betales før mnd er over Og å betale på forhånd er som nevnt veldig vanlig! Anonymkode: 10305...481
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.megtildeg.no/ Megtildeg er kanskje en av de mest brukte måtene å sende for tida. Og så enkelt. Betale hjemme, merke pakka og putte den i sin egen postkassa og vipps så er den hentet i løpet av natta og på vei dit den skal. Det er vel de som vanligvis leverer aviser om morgenen som står for henting/levering og videre postnord som frakter lengre avstander? Pakkene er sporet og det er forsikring inkludert opp til 1500 kr . Mobil nr ditt blir registret ved bestillingen og du får informasjon når det er en pakke på vei (når den er registrert)og når den er kommet i postkassa di. Har selv bare positive erfaringer med megtildeg. Bruk koden HALLOWEEN2019 så får du en litt billigere frakt (45,50 kr) om den betales før mnd er over Og å betale på forhånd er som nevnt veldig vanlig! Anonymkode: 10305...481 Tusen takk for rabattkode! Vet du om de sender i hele landet? får bare satse på at selger er ærlig da... ts Anonymkode: 1c4da...8cb
baldrian Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for rabattkode! Vet du om de sender i hele landet? får bare satse på at selger er ærlig da... ts Anonymkode: 1c4da...8cb Du må sjekke både avsenders og mottakers adresse på nettsiden - lat som om du skal sende en pakke og avbryt før betaling. Da ser du om de henter / bringer eller må gå via post i butikk. Hos meg henter de ikke - ikke fordi jeg bor usentralt, men fordi det er en feil i adresseregisteret de bruker, slik at jeg ikke får lagt inn de opplysningene som trengs. Jeg har snakket med dem, og de påstår at det ikke går an å rette det. Så jeg må "låne" et familiemedlems postkasse når jeg skal bruke dem. Men selve sendingen går helt greit når man følger instruksen.
Harlekin Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for rabattkode! Vet du om de sender i hele landet? får bare satse på at selger er ærlig da... ts Anonymkode: 1c4da...8cb Be om kvittering på bestilt opphenting etter at du har vippset. Da vet du at selger har betalt porto hos megtildeg. Gi telefonnummeret ditt til selger, så kan hun/han legge det inn ved bestilling, og så kan du følge sporingen. Betaler du på Vipps, får du fullt navn og telefonnummer på selger, det skal mye mer til å tørre å svindle da. Jeg har sendt og mottatt mange pakker meg helthjem, stort sett fungerer det veldig bra! I tillegg er du forsikret dersom pakken skulle komme bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå