AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Del Skrevet 28. oktober 2019 Hei hei. Jeg trenger noen synspunkt, så håper noen gidder å lese. Jeg er utdannet barnevernspedagog, men går i en stilling som fagarbeider. Nå går vikariatet mitt ut, og jeg har hørt med arbeidsgiver om jeg kan få miljøterapeutstilling, men det har de ikke råd eller hjemmel til. Jeg trives heller ikke særlig godt pga en kollega som er umulig å kommunisere med, men problemet nå er om jeg skal takke ja til forlengelse av vikariatet (ut januar) eller si nei og få en pause og søke jobber som aldri før! Det skal sies at jeg er så sliten og frustrert pga situasjonen med den ene kollegaen min, og jeg har gjort det jeg kan for å prøve å få det bedre (snakket med nærmeste leder, også øverste leder). mvh barnevernspedagog som vil ha anerkjennelse for utdanning. Anonymkode: fda52...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Del Skrevet 28. oktober 2019 aldri si opp jobb uten å ha en ny å gå til. ALDRI. Anonymkode: 5ed5a...3e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg ville takket ja til forlengelse av vikariat, mens du søker på jobber. Som personen over sier, er det ikke lurt å si opp en jobb uten å ha en ny å gå til. Anonymkode: 672ef...976 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 Takk for svar. Jeg skal prøve. Men å gå og grue seg til jobb er ikke bra eller sunt tror jeg. TS Anonymkode: fda52...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Del Skrevet 30. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg skal prøve. Men å gå og grue seg til jobb er ikke bra eller sunt tror jeg. TS Anonymkode: fda52...e9b Prøv å holde ut litt til. Fokuser på det positive også søker du på nye stillinger helt til vikariatet går ut. Håper du snart får den jobben som passer deg! Anonymkode: cbf0c...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Del Skrevet 30. oktober 2019 Hold ut. Si at du søker jobber siden du er i et vikariat. Det forstår de. Anonymkode: 354f3...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Del Skrevet 30. oktober 2019 Er i helt lik situasjon som deg. Har til og med samme utdanning. Ville nok også takket ja til utvidet vikariat og samtidig søkt jobber. Føler virkelig med deg! Anonymkode: e8d11...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #8 Del Skrevet 30. oktober 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Prøv å holde ut litt til. Fokuser på det positive også søker du på nye stillinger helt til vikariatet går ut. Håper du snart får den jobben som passer deg! Anonymkode: cbf0c...c02 Tusen takk. Jeg skal virkelig prøve. Jeg har nå skrevet under forlenget vikariat. Håper også det ordner seg snart. Anonymkode: fda52...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Del Skrevet 30. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hold ut. Si at du søker jobber siden du er i et vikariat. Det forstår de. Anonymkode: 354f3...326 Tusen takk. Ja, det har jeg informert de om, og de sier de har full forståelse. Anonymkode: fda52...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #10 Del Skrevet 30. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Er i helt lik situasjon som deg. Har til og med samme utdanning. Ville nok også takket ja til utvidet vikariat og samtidig søkt jobber. Føler virkelig med deg! Anonymkode: e8d11...02e Åh, på en måte godt å høre at vi er flere, men samtidig så utrolig kjipt. Når skal folk skjønne at vi trengs rundt omkring?! Anonymkode: fda52...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå