G3ntl3man Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 En god venninne av meg har 30-årsdag, og jeg lurer litt på: Hva skal man gi, og hvor mye bør man legge i det? Litt om mottager: fyller 30(selvsagt) glad i å være ute, engasjert i lag og organisasjoner, har samboer og ett barn på mellom 1 og 2 år. Ønskeliste:- 50-60 tallsinspirerte retro klær - Elvis figura/klær - disney figura jul - disney julekule/juleoppheng til juletre - julebya me lys - 1 liten "gullfiskbolle" - foretrekk sølv framfor gull - elske farga på sølv/forgylt gull - slange ring - nye gitar øredobba fra Hard Rock cafe eller lignende - glad i gullsmed Wintervold sine kolleksjona å generelt - bli bedd på middag - strikka skjørt lilla - tova snipp og snapp - hjemmelaga gammeldags nisse, gnom, elsker gnomrt eller disney figura - eller lignanes - samle på Firkløveren jul - ønsker seg lysestake med Snipp og snap - fallskjermhopp - avfallssorteringsdunk i lilla - gavekort på massasje - billett til "Elvis" konsert i mars Har begynt å google noe av dette, men ikke funnet noe som passer. Vet du noe som passer - OG har link, hjelp meg gjerne!!
visp Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Litt av en ønskeliste Nå vet jeg ikke hvor mye penger du har tenkt å legge i dette, men ville kanskje tenkt at et par Elvis-billetter var et trygt kjøp (til henne og samboeren). Fallskjermhopp er vel der for at flere skal kunne spleise. Er det noen du kan kjøpe sammen med? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå