Gå til innhold

Meningsfull jobb med fokus på psykologi, miljøarbeid og ulike mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har idéer til jobber som føles meningsfulle der man kan jobbe med ulike mennesker med fokus på psykologi og miljøarbeid? Hadde blitt psykolog hadde jeg hatt karakterene til det. Vernepleier er definitivt aktuelt, men ser det finnes få jobber i fylket jeg bor i. Har dessverre liten mulighet til å flytte pga barn og samboer. I tillegg at jeg synes ikke det er så lett å få tak i hva man faktisk gjør som vernepleier f.eks på en skole ut i fra stillingsbeskrivelsen? Skal man hjelpe barnet med oppgavene i timen, eller er det annet? 

Anonymkode: 73c76...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har idéer til jobber som føles meningsfulle der man kan jobbe med ulike mennesker med fokus på psykologi og miljøarbeid? Hadde blitt psykolog hadde jeg hatt karakterene til det. Vernepleier er definitivt aktuelt, men ser det finnes få jobber i fylket jeg bor i. Har dessverre liten mulighet til å flytte pga barn og samboer. I tillegg at jeg synes ikke det er så lett å få tak i hva man faktisk gjør som vernepleier f.eks på en skole ut i fra stillingsbeskrivelsen? Skal man hjelpe barnet med oppgavene i timen, eller er det annet? 

Anonymkode: 73c76...49d

vernepleier, sosial arbeider, psykiatrisk sykepleier, barnevernspedagog på institusjon, 

Anonymkode: 23de7...424

Skrevet

Jeg tenker mye av det samme som deg, og tar sykepleien på grunn av så mange mulige videreutdanninger. Psykisk helsearbeid eller familieterapi for eksempel. 

Anonymkode: aa186...7b3

Skrevet

Sosionom

Anonymkode: f3f67...ad2

Skrevet

Jeg ville tatt sykepleie, og videreutdannet meg i psykiatri.

Anonymkode: 4f51e...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...