AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Noen som har idéer til jobber som føles meningsfulle der man kan jobbe med ulike mennesker med fokus på psykologi og miljøarbeid? Hadde blitt psykolog hadde jeg hatt karakterene til det. Vernepleier er definitivt aktuelt, men ser det finnes få jobber i fylket jeg bor i. Har dessverre liten mulighet til å flytte pga barn og samboer. I tillegg at jeg synes ikke det er så lett å få tak i hva man faktisk gjør som vernepleier f.eks på en skole ut i fra stillingsbeskrivelsen? Skal man hjelpe barnet med oppgavene i timen, eller er det annet? Anonymkode: 73c76...49d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som har idéer til jobber som føles meningsfulle der man kan jobbe med ulike mennesker med fokus på psykologi og miljøarbeid? Hadde blitt psykolog hadde jeg hatt karakterene til det. Vernepleier er definitivt aktuelt, men ser det finnes få jobber i fylket jeg bor i. Har dessverre liten mulighet til å flytte pga barn og samboer. I tillegg at jeg synes ikke det er så lett å få tak i hva man faktisk gjør som vernepleier f.eks på en skole ut i fra stillingsbeskrivelsen? Skal man hjelpe barnet med oppgavene i timen, eller er det annet? Anonymkode: 73c76...49d vernepleier, sosial arbeider, psykiatrisk sykepleier, barnevernspedagog på institusjon, Anonymkode: 23de7...424
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg tenker mye av det samme som deg, og tar sykepleien på grunn av så mange mulige videreutdanninger. Psykisk helsearbeid eller familieterapi for eksempel. Anonymkode: aa186...7b3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg ville tatt sykepleie, og videreutdannet meg i psykiatri. Anonymkode: 4f51e...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå