AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Leier ut kjeller til en veldig pen dame, vi snapper hverandre innimellom. I dag sendte hun meg et bilde hvor hun trener på en matte, bilde inneholder nærbilde av hennes venstre fot, hun er barbent med rød lakkerte tær. Jeg fikk skikkelig tenning av å se hennes nakne fot, klarte ikke la være å screene bilde. Hun hadde de peneste tærne jeg har sett i hele mitt liv, klarer ikke å få dette ut av hode. Burde jeg kommentere tærne hennes, hva skal jeg gjøre. Kjenner på et behov for å se mer av disse føttene, har veldig lyst å suge og kose med dem. Jeg har allerede onanert en gang til bilde Blir helt gal, what to do Anonymkode: 40000...ce2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Tror hun vil syntes du er rar som onanerer til tærne hennes det hadde jeg trodd ihvertfall men sånn du kan prøve å si sånn "er det ikke slitsomt å ta på neglelakk på føttene også" ellerno å se om hun viser igjen Anonymkode: 469a8...b87 2
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Når hun snapper nærbilde av føttene er det innafor å kommentere føttene. Ikke nevn at du runket til bildet i første kommentar.
Høydehopperen Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 Hvis du screenshotet snappen hennes så ser hun vel at du har en greie for tær😁
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 Merkelig denne fascinasjonen for føtter og tær. For meg handler det om kroppens usleste kroppsdeler. Anonymkode: 0b671...256
casanova 1 Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 Hvis hun eksplisitt (med vilje) har fokusert på de pene bena og de rødlakkerte tåneglene kan du selvsakt sende henne følgende tilbake melding: «så sexy føtter du har». Men for all del finn ikke på noe så dumt som å legge til: «de har jeg lyst suge og slikke på». Som sagt, send henne «så sexy føtter....», for så å la henne på fritt grunnlag gi deg den tilbakemeldingen hun selv vil. «inviterer» hun deg til å fortsette flørten, er det bare å kjøre på. Med andre ord: send invitasjonen og vent på svar. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 vil gjerne høre fra flere Anonymkode: 40000...ce2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Leier ut kjeller til en veldig pen dame, vi snapper hverandre innimellom. I dag sendte hun meg et bilde hvor hun trener på en matte, bilde inneholder nærbilde av hennes venstre fot, hun er barbent med rød lakkerte tær. Jeg fikk skikkelig tenning av å se hennes nakne fot, klarte ikke la være å screene bilde. Hun hadde de peneste tærne jeg har sett i hele mitt liv, klarer ikke å få dette ut av hode. Burde jeg kommentere tærne hennes, hva skal jeg gjøre. Kjenner på et behov for å se mer av disse føttene, har veldig lyst å suge og kose med dem. Jeg har allerede onanert en gang til bilde Blir helt gal, what to do Anonymkode: 40000...ce2 😱😱🤮🤮 Anonymkode: eaf8e...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 Hadde dette vert ei dame med litt mellom ørene, hadde hun blokkert han 😄 😄 Anonymkode: 7056c...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå