AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Mannen har alltid sakt at han vil ha barn før han er 40, for da er han "for gammel " Nå er han 41, snart 42 og vi har ikke klart å bli gravide.. Vi er på vei på utredning og har vært sammen i 5 år.. og prøvd i disse årene med div hjelpemidler.. Men nå kommer det opp at han syns han er for gammel.. er det noen som har noen gode ord å komme med? Han har ingen barn fra før Flere som prøver eller som er gravide / fått barn , over 40 åra? Tanker? Anonymkode: a895a...6d9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg er gravid med min mann nå. Han har fra før men det blir min første. Han er 45❤️Og jeg er 28. Vi gleder oss myyyye❤️ Anonymkode: baa11...995 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg og mannen min fikk vårt første barn da han var 39. Da var han den første som fikk barn i en kameratgjeng på rundt 15 menn i alderen 28-45 år. Vi fikk barn nummer 3 da han var 44. Ingen som har reagert på at han var gammel. Friske og fine barn også. Helt normalt nå for tiden at menn er passert 40 når de får barn. Man er jo ikke halvveis i livet engang da, og menn modnes saktere enn kvinner. Anonymkode: eea44...92b 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 Takk❤️ Så hyggelig å høre.. skal si det videre Anonymkode: a895a...6d9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 Det er nok en liten forsvarsmekanisme. Greit å skylde på alder😉 Anonymkode: 0bfa4...270 5
Carrot Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 Spør han hvorfor alder er så viktig for han, og hvorfor det ikke er andre ting som er viktigere som eksempel hans helsetilstand, aktivitetsnivå, omsorgsevne - det som virkelig spiller en rolle for det å være en god far, ting som ikke nødvendigvis er knyttet til alder alene. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 Det synes jeg var en merkelig ting å si. Hvis han har lyst på barn, så driter han i at han er over 40. Kanskje han vegrer seg for en utredning? Da kan det komme frem at han kanskje har dårlig sædkvalitet, og for mange menn er det et voldsomt slag i trynet, og en knekk for "manndommen" i de. Jeg ble sammen med min mann når jeg var 33 og han var 44. Han hadde 2 barn fra, jeg hadde ingen, og jeg ønsket meg jo selvfølgelig barn, og han ville også gjerne at vi skulle få det. Vi fikk et barn når han var 46 og et når han var 48. Prøverør i tillegg, gikk fint det og. Lykke til Anonymkode: c4eef...9aa 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #8 Skrevet 30. oktober 2019 På 28.10.2019 den 21.09, AnonymBruker skrev: Mannen har alltid sakt at han vil ha barn før han er 40, for da er han "for gammel " Nå er han 41, snart 42 og vi har ikke klart å bli gravide.. Vi er på vei på utredning og har vært sammen i 5 år.. og prøvd i disse årene med div hjelpemidler.. Men nå kommer det opp at han syns han er for gammel.. er det noen som har noen gode ord å komme med? Han har ingen barn fra før Flere som prøver eller som er gravide / fått barn , over 40 åra? Tanker? Anonymkode: a895a...6d9 Høres ut som en «dårlig unnskyldning».... jeg hadde blitt drit sur på min om han plutselig brukte det mot meg: sorry nå føler jeg meg for gammel liksom.. Sitter igjen med inntrykk av at han ikke vil ha barn med deg. 40 er absolutt ikke for gammelt lenger - så lenge man kan få barn, så kan man få barn. Stadig vanligere med barn etter fylte 40. Anonymkode: c6d22...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Hvor gammel er du Ts? Om dere har snakket om ønsket om barn syns jeg det er irriterende på dine vegne at han «plutselig» midt i prøvingen er for gammel. Men jeg forstår veldig godt om han oppriktig faktisk sliter litt med det. Min mann (33 år) ville ikke ha barn etter fylte 35 da han vil være en ung å sprek far. Så tror faktisk mange menn tenker slik bare at taket for når de ikke ønsker barn er forskjellig. Syns ikke 40-42 er for gammelt Min far var vel på den alderen da jeg ble født å han har alltid hvert utrolig sprek. Men mange begynner også å bli «slitne» etter 40. I den forstand at tanken på småbarn er litt tungt når de egentlig kanskje burde hatt barn i skole isteden. Kjenner flere som nå er blitt 40 å ikke har fått barn fordi den rette ikke dukket opp eller at tiden bare har flydd forbi. Og som da ikke ønsker barn nå fordi de ikke «orker» og at «det er for sent». Men tviler på at han er en dust å bruker det som en unnskyldning for ikke å få barn med akkurat deg. Anonymkode: 7d246...c04
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #10 Skrevet 30. oktober 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du Ts? Om dere har snakket om ønsket om barn syns jeg det er irriterende på dine vegne at han «plutselig» midt i prøvingen er for gammel. Men jeg forstår veldig godt om han oppriktig faktisk sliter litt med det. Min mann (33 år) ville ikke ha barn etter fylte 35 da han vil være en ung å sprek far. Så tror faktisk mange menn tenker slik bare at taket for når de ikke ønsker barn er forskjellig. Syns ikke 40-42 er for gammelt Min far var vel på den alderen da jeg ble født å han har alltid hvert utrolig sprek. Men mange begynner også å bli «slitne» etter 40. I den forstand at tanken på småbarn er litt tungt når de egentlig kanskje burde hatt barn i skole isteden. Kjenner flere som nå er blitt 40 å ikke har fått barn fordi den rette ikke dukket opp eller at tiden bare har flydd forbi. Og som da ikke ønsker barn nå fordi de ikke «orker» og at «det er for sent». Men tviler på at han er en dust å bruker det som en unnskyldning for ikke å få barn med akkurat deg. Anonymkode: 7d246...c04 Synes det er merkelig tankegang i 2019 der veldig mange menn er single frem til 33-35 og en del også årene etter det. Anonymkode: c6d22...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #11 Skrevet 30. oktober 2019 Er gammalt. Jeg var 32 år og synes det er for gammalt. Min bror var 22 år, og ungene hans har blitt store og selvhjulpne. Han kan jobbe mye mer, dra på reiser osv. Jeg blir sliten og legger meg rundt 2200, og orker ikke like mye mer. Han har har rett mannen din. Finnes en fase for alt i livet. Anonymkode: 5005c...ac7 1
Gjest Warrior Skrevet 30. oktober 2019 #12 Skrevet 30. oktober 2019 Vil han ikke så vil han ikke. Ikke noe å gjøre med det. Hva så om dere ikke får barn? Ikke stress med det. Vær glad dere har hverandre. Ja det er moro med barn, men det går fint an å leve uten.
Gjest Warrior Skrevet 30. oktober 2019 #13 Skrevet 30. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er gammalt. Jeg var 32 år og synes det er for gammalt. Min bror var 22 år, og ungene hans har blitt store og selvhjulpne. Han kan jobbe mye mer, dra på reiser osv. Jeg blir sliten og legger meg rundt 2200, og orker ikke like mye mer. Han har har rett mannen din. Finnes en fase for alt i livet. Anonymkode: 5005c...ac7 32 år for gammelt? Må du gi deg🤣De fleste er i 30 åra når de får barn.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #15 Skrevet 30. oktober 2019 Menn over 35 bør ikke få barn. Det er stor sjanse for krybbedød, downs syndrom og andre sykdommer i forbindelse med aldrende sæd og dårlig kvalitet. Hvis mannen er over 40, er det 95 % sjanse for at det feiler barnet noe og 80 % av tilfellene fører til tidlig død. Dette har vært forsket på lenge nå. Anonymkode: a3868...20f 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #16 Skrevet 30. oktober 2019 Dårlig unnskyldning...kjenner menn som var i 50 årene og en som var 60 da de ble fedre.... Anonymkode: 6abea...27f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #17 Skrevet 30. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn over 35 bør ikke få barn. Det er stor sjanse for krybbedød, downs syndrom og andre sykdommer i forbindelse med aldrende sæd og dårlig kvalitet. Hvis mannen er over 40, er det 95 % sjanse for at det feiler barnet noe og 80 % av tilfellene fører til tidlig død. Dette har vært forsket på lenge nå. Anonymkode: a3868...20f 😂 Anonymkode: f7744...150 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #18 Skrevet 30. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn over 35 bør ikke få barn. Det er stor sjanse for krybbedød, downs syndrom og andre sykdommer i forbindelse med aldrende sæd og dårlig kvalitet. Hvis mannen er over 40, er det 95 % sjanse for at det feiler barnet noe og 80 % av tilfellene fører til tidlig død. Dette har vært forsket på lenge nå. Anonymkode: a3868...20f 🤣🤣🤣 Anonymkode: baa11...995 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #19 Skrevet 30. oktober 2019 Ts her.. jeg er 18 Anonymkode: a895a...6d9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #20 Skrevet 30. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her.. jeg er 18 Anonymkode: a895a...6d9 Du var 13 år og ble sammen med en på 37? Hvorfor sitter ikke han i fengsel??? Anonymkode: ced3e...aaf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå