Gjest Nysgjerrig... Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Hva slags metode bruker du? Voks, epilering, høvel, ...?
Gjest Virvel Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Voks. Høvel er ubrukelig i mitt tilfelle, jeg får inngrodde hår og røde nupper, og det vokser jo ut igjen fortere enn du rekker å si "pels".
Gjest Fruktfat Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 laser. og høvel og pinsett, og voks en fryktelig sjelden gang (gjør det sjøl)
Cinnamon Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Bruker stort sett voks, og pinsett. Av og til epilator, men det er sjelden.
Malama Skrevet 25. mai 2005 #16 Skrevet 25. mai 2005 Høvel og pinsett, men har vurdert epilator. Det må jo være salig mye mer effektivt enn pinsetten....
Gjest birthe Skrevet 25. mai 2005 #17 Skrevet 25. mai 2005 Høvel og pinsett' date=' men har vurdert epilator. Det må jo være salig mye mer effektivt enn pinsetten....[/quote'] det kan du trygt si ja:)litt vondt i førsten, men etterhvert venner huden din seg til d å da er det ikke vondt lenger, jeg bruker det selv og er kjempefornøyd. mykt å glatt i flere uker
Malama Skrevet 25. mai 2005 #18 Skrevet 25. mai 2005 Mm, det jeg har tenkt meg. Men hva koster en brukbar epilator da?
Heidipia:) Skrevet 25. mai 2005 #19 Skrevet 25. mai 2005 Mm, det jeg har tenkt meg. Men hva koster en brukbar epilator da? Jeg bruker også det:)kjempefornøyd, har en som heter braun silk epil, kostet 600kr tror jeg, den har iallefall: ladyshaverhode, epileringshode for nybegynnere, et for vidrekommende, smertedempende hode og avkjølingshanske+ et hårtrimmerhode som klipper hårene i perfekt lengde for epilering:)...annbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå