AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Føler meg så sykt sulten for tiden? jeg trener også mye, trener 4 dager i uken og er relativt aktiv i hverdagen. Men jeg spiser jo nok mat, men føler meg hele tiden sulten eller har lyst på noe godt, har dette noe med høsten/vinteren å gjøre? Anonymkode: 92ba9...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Ville bare si at vi er to! Jeg er sulten hele tiden, selv om jeg spiser mer enn nok! Anonymkode: 92962...328 1
Gjest Khloe Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg blir også mye mer sulten på vinteren, og har nogenlunde lignende aktivitetsnivå. Vet ikke om det er kroppen som trenger det, eller fordi man sitter mer inne og "kjenner" på sulten, men du er hvertfall ikke alene.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg får mer lyst på feit mat. Men det er kanskje ikke så rart? De fleste pattedyr er jo programmert til å spise mer når det blir kaldere, for å holde på fettet gjennom vinteren? 🤔 Anonymkode: 66dbd...403 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Sikker på at du ikke føler mer behov for mer mat? Sult er ikke alltid sult, for å si det sånn. Mulig kroppen ønsker å spise mer som comfort fordi det har blitt mørkere og dystrere, at sulten er psykisk Anonymkode: 74b1a...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå