AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Om jeg forteller psykolog at jeg ruser meg. At jeg gjør det 2 - ganger i måneden på piller... jeg er 17. Hva skjer.? Vet jeg burde slutte, men har prøvd flere ganger, men jeg klarer det ikkje.. vet farene med det, vet det kan ldelegge hele fremtiden min. Så trenger ikkje si det. vil jeg bli sendt på inst av bv??? Takk for svarene. Trenger ikkje prekener og slikt. Men svar på dette. Takk. Anonymkode: f1594...eec
Kaisada Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Kjære deg, det er nok mange av de som er avhengige av rusen 24/7 som ville sagt dette; stopp nå mens du bare bruker det til «rekreasjon». De ville antagelig sagt at de ville sagt det til psykologen for å få hjelp til å finne andre måter å mestre livet sitt. Dette er ingen moralpreken, men det er et miniproblem foreløpig, men det kan ødelegge livet ditt om du ikke stopper nå. ❤️❤️ Endret 28. oktober 2019 av Kaisada 1
Kaisada Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) 1 minutt siden, Kaisada skrev: trykket feil knapp her Endret 28. oktober 2019 av Kaisada
SoWhat? Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg vil råde deg til å være ærlig. Du vet det du gjør er dumt, men du er ikke alene om å gjøre dumme ting. Det er klart det ikķe er bra, men jeg tenker at det er godt håp om at du vil makte å slutte med det! Jeg vet ikke hvorfor du tenker at du vil havne på institusjon? Jeg kan ikke skjønne at du vil det pga rusproblemer som du har det nå. Men det er ihvertfall viktig å være ærlig, for din egen del. Poenget med å gå til psykolog er jo at du får hjelpen du trenger, og da må du bidra selv med å være åpen og villig til å innrømme problemene du har. Stå på, ikke vær redd. Og ikke mist motet! 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 Ja, si det. Bare da kan du få hjelp. Anonymkode: 74502...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå