Gå til innhold

Eden brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som har erfaring med Eden brud, når det gjelder hår og make-up. Skulle vise seg å være et vanskelig valg dette her :roll:

Anita :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal dit 3. september. Syntes de virket så hyggelige. Gleder meg masse!

Forsøkte å gå inn på linken å se om jeg kunne finne bilder av de som hadde blitt pyntet hos Eden brud, men fant ingen.

Skrevet

Hva betaler dere for full brudepynting da?

Regner med hår inngår...!?!?!? :klø:

Skrevet
Hva betaler dere for full brudepynting da?

Regner med hår inngår...!?!?!? :klø:

hår (+ prøvetime), makeup, og lunsj/frokost m champagne på den store dagen : 2700,-

Skrevet

Hei igjen

Tusen takk for raske og gode svar :klem:

Stor klem til dere for det.

Ringer Eden Brud i morgen og hører om de er ledige 17. september jeg. Da skal jeg til pers :P

Anita

Skrevet

Vet jeg har skrevet om denne før, men må bare si igjen... Eden brud er et sted som VIRKELIG anbefales!! Det var verdt alle pengene, og resultatet var jeg mer enn kjempefornøyd med! Og en service lignende den du får der tviler jeg på at du finner noe annet sted! De ga meg den beste starten på bryllupsdagen jeg kunne fått!

Skrevet

Takk Cathie :)

Beroligende å høre. Make-up og hår har væer steinen i skoen i min bryllupsplanlegging. Har vurdert en million steder uten å finne den riktige følelsen. Hehe....høres skikkelig sær ut.....men kanskje det ordner seg nå. Håper bare de er ledig :o

Skrevet

Sånn, da var full brudepynting på Eden Brud bestilt.

Skikkelig stiv pris. De har gått opp fra 2.700 til 3.400 kroner for pakken fra 1. mai. Dere som har bestilt før det får naturligvis gammel pris.

Jaja, godt man ikke gifter seg så ofte. :P

Anita

Skrevet
Vet jeg har skrevet om denne før' date=' men må bare si igjen... Eden brud er et sted som VIRKELIG anbefales!! Det var verdt alle pengene, og resultatet var jeg mer enn kjempefornøyd med! Og en service lignende den du får der tviler jeg på at du finner noe annet sted! De ga meg den beste starten på bryllupsdagen jeg kunne fått![/quote']

Jeg var der samme dag som Cathy og signerer på dette!

:)

Skrevet
Sånn, da var full brudepynting på Eden Brud bestilt.

Skikkelig stiv pris. De har gått opp fra 2.700 til 3.400 kroner for pakken fra 1. mai. Dere som har bestilt før det får naturligvis gammel pris.

Jaja, godt man ikke gifter seg så ofte. :P

Anita

Jeg har fått en regning på 3000 kr ikke 3400 - og det inkluderer alt, men ikke forloverens lunsj, den betaler vi senere.

Skrevet

Jeg betalte 3000 for pynting og da inkluderte det folovers lunsj. Sikker på at ikke den er med i den prisen?

Skrevet
Jeg betalte 3000 for pynting og da inkluderte det folovers lunsj. Sikker på at ikke den er med i den prisen?

Jeg er ganske sikker på det, men må kanskje forhøre meg igjen. Uannsett er det jo bare fint om det blir billigere enn jeg i utgangspunktet trodde.

Var det forresten du som brukte "Winther blomst" som de anbefaler? Og i så tillfelle var du fornøyd?

Gjest Glemsk Anitamor
Skrevet

Det var i allefall prisen jeg fikk oppgitt da jeg bestilte i dag. Hvis forlover skal være med blir det 1400 ekstra.

men det er greit. Det går så mye penger den dagen likevel, så jeg kan likesågodt ta linjen ut :heiajente:

Anita

Skrevet

Ja, jeg brukte han og var mer en fornøyd. Buketten min kan du se her

Fantatisk nydelig bukett (bedre en jeg hadde bedt om) og kjempehyggelig mann. :)

Skrevet

Oi oi oi...nydelig bukett Arwen. Har vært inne på hjemmesiden din, og du så utrolig flott ut på dagen din :)

Jeg tenkte også å bruke Winther blomst. Har du lyst til å lette på sløret om hvor mye en slik bukett koster?

Anita :o)

Skrevet

Bestilte ikke så lenge i forveien, fordel å være vinterbrud ;) Tror han er ganske populær så greit å være tidlig ute. Husker faktisk ikke helt hva jeg betalte, men lurer på om det ble 3000 tilsammen for buketten og tre knapphullsblomster.

Han leverte blomstene personlig på brudesalongen hos Eden brud litt 20 minutter før jeg dro derfra.

Jeg sendte han et bilde av kjolen noen uker før dagen og da laget han buketten slik at den lå langs drpaeringen, litt skjevt nedover altså - og blomstene var fantastiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...