Gå til innhold

Hvor dyrt kan det bli med privat time hos hudlege?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at f.eks. Aleris opererer med en minstepris på 1800 kroner, men hvor mye dyrere enn det kan det bli? Kan jeg ende opp med å stå der å måtte betale flere tusen mer fordi jeg får litt behandling under konsultasjonen eller noen "usynlige" pristillegg? 

Anonymkode: d3724...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tillegg for det meste. Jeg fjernet en liten kul , og en føflekk. Betalte nesten 3000kr. Valgte det pga lang ventetid hos hudlegen. Over 6 mnd 

Anonymkode: d7833...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hos alle andre leger må du betale for utstyr som blir brukt. Og tillegg dersom det skal taes blodprøver. Tillegg dersom timen varer lenger enn oppsatt tid. 

Anonymkode: 32b1b...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tillegg for det meste. Jeg fjernet en liten kul , og en føflekk. Betalte nesten 3000kr. Valgte det pga lang ventetid hos hudlegen. Over 6 mnd 

Dro du på konsultasjon først for å se hva de kunne gjøre, og så tilbake til ny time, eller tok de det bare med det samme? Er litt det samme jeg ønsker time for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dro du på konsultasjon først for å se hva de kunne gjøre, og så tilbake til ny time, eller tok de det bare med det samme? Er litt det samme jeg ønsker time for. 

Jeg sa i fra da jeg bestilte time hva jeg ønsket , så de var forberedt på å ta bort det jeg ønsket. Var gjort på 15 min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...