Gå til innhold

Erfaring med naken fotografering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble i sommer fotografert av en venn naken for et prosjekt han hadde jeg stilte jo for han og det var jo bare gøy siden vi har bra kontakt og alt sånt. Men nå senere har folk sett bildet og ønsker meg som modell. Men det var jo greit at jeg var naken foran en kompis for et prosjekt men har ingen erfaring med andre fotografer osv lurer på hvordan det er og blir det kleint osv. Er kvinne forresten 

Anonymkode: 676d5...5c9

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har blitt fotografert naken, og jeg likte det. Bildene var ikke for distribusjon, jeg stilte med minnekort, og tok med minnekortet derfra. 
Jeg er mann, og fotografen er kvinne. 

Fint minne. 

Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg har blitt fotografert naken, og jeg likte det. Bildene var ikke for distribusjon, jeg stilte med minnekort, og tok med minnekortet derfra. 
Jeg er mann, og fotografen er kvinne. 

Fint minne. 

Så godt å høre. Var det ikke kleint?

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet som aktmodell. Du må føle deg vel i egen kropp og ikke være sjenert. 
Kanskje det kan føles kleint de første gangene, men man blir vel vant med det etter hvert. ☺️

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å høre. Var det ikke kleint?

Nei. Hun var easy, og jeg er ganske flink til å blokkere ut kleinhet. En rekke av bildene var eksplisitt seksuelle, det gikk helt fint.

Skrevet
11 timer siden, Missy77 skrev:

Jeg har tidligere jobbet som aktmodell. Du må føle deg vel i egen kropp og ikke være sjenert. 
Kanskje det kan føles kleint de første gangene, men man blir vel vant med det etter hvert. ☺️

Oja det virker jo spennende da får lyst til det haha 

Skrevet

Ikke fotografering, men har vært aktmodell på div malekurs og det synes jeg bare er gøy. Alltid litt spennende å se hvordan jeg blir "tolket" også 😅

Skrevet
2 timer siden, Trøndermann skrev:

Ikke fotografering, men har vært aktmodell på div malekurs og det synes jeg bare er gøy. Alltid litt spennende å se hvordan jeg blir "tolket" også 😅

Skjønner hadde vært morsomt å være med på det å se hvordan de velger å tegne nakene kropp3n min😊😂

Skrevet
5 minutter siden, Andrea_99 skrev:

Skjønner hadde vært morsomt å være med på det å se hvordan de velger å tegne nakene kropp3n min😊😂

Er det ja😇😂 Får melde deg som aktmodell du også, så får du se..😅

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Trøndermann skrev:

Er det ja😇😂 Får melde deg som aktmodell du også, så får du se..😅

Haha ja😂 men er det ikke vanskelig å stå der naken så lenge?

Skrevet

Har både stått og sittet, og det går overraskende bra faktisk. Men har fått mulighet til pause når jeg har stått lenge da😀

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alt kommer an på maler eller fotograf. De som er proffe er flinke på å få modeller til å slappe av, og det er mange som kan være litt sjenerte og usikre før de starter. Men i hovedsak så bør du selvsagt ha et naturlig og avslappet forhold til nakenhet.

Om du er skomodell så får du pauser og blir tatt godt vare på. Men ser det er noen her som har vært, så bedre å se fra deres perspektiv. Jeg har vært i motsatt rolle. 🙂

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok heller vært nakenmodell for en "fremmed" fremfor noen jeg omgås.

Den ene sjefen min og kona driver en selskap hvor hun sminker og han fotograferer. Ble spurt av kona om jeg ville bli tatt bilde av, men da takket jeg nei. Hadde ikke klart å sitte i møte med sjefen og visst at han hadde fotografert meg naken.

Anonymkode: 5883d...1b5

Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Alt kommer an på maler eller fotograf. De som er proffe er flinke på å få modeller til å slappe av, og det er mange som kan være litt sjenerte og usikre før de starter. Men i hovedsak så bør du selvsagt ha et naturlig og avslappet forhold til nakenhet.

Om du er skomodell så får du pauser og blir tatt godt vare på. Men ser det er noen her som har vært, så bedre å se fra deres perspektiv. Jeg har vært i motsatt rolle. 🙂

Ja har ikke problemer med nakenhet og ingen problem å vise bare lurte litt på settingen og om det er kleint osv. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok heller vært nakenmodell for en "fremmed" fremfor noen jeg omgås.

Den ene sjefen min og kona driver en selskap hvor hun sminker og han fotograferer. Ble spurt av kona om jeg ville bli tatt bilde av, men da takket jeg nei. Hadde ikke klart å sitte i møte med sjefen og visst at han hadde fotografert meg naken.

Anonymkode: 5883d...1b5

Det er sant men jeg og kompisen min hadde et åpent og nært forhold så det virket helt greit å være naken for han. Men forstår at med sjefen er det annerledes 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja har ikke problemer med nakenhet og ingen problem å vise bare lurte litt på settingen og om det er kleint osv. 

Skjønner. Som sagt kommer det jo an på fotograf. Det er lurt å be om et møte før eventuell fotografering. Har hørt om fotografer som bare tilbyr uten å sette modeller inn i ting. Det er jo ikke ok. Sørg for at de er seriøse

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Skjønner. Som sagt kommer det jo an på fotograf. Det er lurt å be om et møte før eventuell fotografering. Har hørt om fotografer som bare tilbyr uten å sette modeller inn i ting. Det er jo ikke ok. Sørg for at de er seriøse

Ja er jo villig til å stille naken for de kunn om de er seriøse. Takk for gode tips 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...