Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 familien i Drammen har laget sanger og jeg regner de skriver de ut med A4 ark. jeg tenkte å lage en fin forside, også har jeg takk for maten-sang og velkommen-sang jeg skal legge inn. har dere for noe som "forside"? noen her som har noen fine ideer litt utenom det vanlige å gi meg? bordkort av falske blader (løv,bjørk) med gullskrift? hva synes dere om det? noen andre ideer?
MH Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Mange gjester synes det er morsomt å spare på sanghefter fra bryllup. Det går an å lage forsiden i samme stil som bordkortet. Bruke de samme fargene, kanskje ha med et bilde av dere. Bruk gjerne et litt finere papir på forsiden og vanlige kopiark ellers. Personlig synes jeg det er fint med sanghefte der A4-arket er delt på langs og kanskje lukket med en sløyfe eller lignende.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 hvordan bordkort har dere tenkt på? jeg tror de sangene er skrivet ut som A4, så da får ikke jeg bretta de som du skriver, det er jo dumt, men men...
sixx Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Som motivene på forsiden av sangheftet kan det være fint å bruke sort-hvitt motiv av bygningen dere skal ha selskapet. (På sangheftet i kirken kan det være fint med sort-hvitt motiv av kirken). Kan du ikke be de i Danmark om å sende over sangene som vedlegg til mail da....så kan dere tilpasse de i det formatet dere ønsker? Husk ikke for liten skrift i sangheftet.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Drammen ja.... hehe, nei vi skal vel ikke se de sangene vi vel? jeg sliter egentlig mest med forsiden! hva skal det stå? vi skal ikke ha kirkeprogram fordi vi skal gjøre det fort så mulig pga. panikken min...
sixx Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Drammen ja.... hehe, nei vi skal vel ikke se de sangene vi vel? jeg sliter egentlig mest med forsiden! hva skal det stå? vi skal ikke ha kirkeprogram fordi vi skal gjøre det fort så mulig pga. panikken min... Hehe...Drammen var det ja. Hvis du ikke vil se sangene (eller de ikke vil du skal)...så kan vel noen andre fikse sanghefte da. På forsiden kan det stå: Velkommen til xx og yy sitt bryllup den xx.xx.2005. På innsiden kan dere godt skrive menyen. Hva med litt info om stedet dere hvor dere har bryllupet på baksiden av sangheftet....altså historie om huset.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 kan jeg skrive bryllupsfest? ja nå er jeg mere igang her! venter bare på blekkpatronene så er jeg vel igang! men nå har jeg velkommesang. og takk for maten sang. trenger vel ikke kaffesang da?
sixx Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 Klabert du kan skrive bryllupsfest. Dropp kaffesangen...blir ofte for mange sanger uansett.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #9 Skrevet 24. mai 2005 ok, takk for svar! da blir sikkert nok sanger ja!
MH Skrevet 24. mai 2005 #10 Skrevet 24. mai 2005 Vi har skrevet "Velkommen til xx og yy`s bryllupsfest". Under der har vi et hjerte og kommer nok til å ha et bilde av oss også. jannemm: Du spurte om bordkort. De er veldig enkle. Har brettet et kvadratisk papir (kartong) og limt på et stort hjerte slik at det stikker litt over også. Hjertet er i gull og kartongen kremhvit.
sixx Skrevet 24. mai 2005 #11 Skrevet 24. mai 2005 Du forresten "takke for maten sang" og takke for maten tale blir "smør på flesk" (vet ikke om du skal ha det da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå