Karoliness Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) .... Endret 28. oktober 2019 av Karoliness
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Mener du at roomie er i moren sitt hus, og moren hos dere? I så fall er det jo greit men du burde fått en heads up. Anonymkode: 54889...08a
Karoliness Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) ..... Endret 28. oktober 2019 av Karoliness 2
Karoliness Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2019 6 minutter siden, Karoliness skrev: Ja det jeg mener, jeg har jo ikke valgt å dele leilighet med en mye eldre dame , altså mora til roomie, jeg har valgt å dele leilighet med jevnaldrende og leiligheten er veldig liten. Ikke får jeg headsup heller, hun bare er der eller dukker plutselig opp. Og vi er bare to som leier og er ganske liten leilighet så blir litt vanskelig å unngå hun.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 Men hvorfor gjør de det sånn? Er foreldrene i ferd med å skilles eller noe sånt? Ta uansett en prat med henne så du får sagt hva du mener. Anonymkode: 54889...08a
Karoliness Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) .... Endret 28. oktober 2019 av Karoliness 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, Karoliness skrev: Er fordi det blir enklere med jobb osv, istedenfor å pendle hjem ( tar ca en 1,5 time å kjøre hjem). Synes det var greit i starten fordi da var det ikke så ofte,og fikk ofte melding på forhånd. Mens nå skjer det oftere og får aldri forhåndsvarsel. Vurderer å sende melding til utleier da det begynner å bli litt mye, og det står tydelig i kontrakten at det ikke er greit... Send melding til utleier, men kanskje gi roomien din en heads up først? Anonymkode: b759d...886
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #8 Skrevet 28. oktober 2019 Så lenge det bare er én person som overnatter, at romkameraten din ikke er til stede, så ser jeg ikke helt problemet. Det hadde jo vært en person til i leiligheten uansett, og jeg antar at romkameraten din også er kvinne. Skjønner ikke at alder skal ha noe å si for hvordan du skal være i din egen leilighet. I så fall burde du egentlig se på det som en modningsprosess og sosial trening. Men står det i kontrakten, at en tredjeperson ikke kan overnatte i leiligheten, så er det vel bare å si ifra? Da blir det jo mest sannsynlig slutt på det. Anonymkode: c2418...a9f
Karoliness Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det bare er én person som overnatter, at romkameraten din ikke er til stede, så ser jeg ikke helt problemet. Det hadde jo vært en person til i leiligheten uansett, og jeg antar at romkameraten din også er kvinne. Skjønner ikke at alder skal ha noe å si for hvordan du skal være i din egen leilighet. I så fall burde du egentlig se på det som en modningsprosess og sosial trening. Men står det i kontrakten, at en tredjeperson ikke kan overnatte i leiligheten, så er det vel bare å si ifra? Da blir det jo mest sannsynlig slutt på det. Anonymkode: c2418...a9f ... Endret 28. oktober 2019 av Karoliness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå