Gå til innhold

Vinterdress; dyr = kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sparer uansett mer på å kjøpe den brukt enn ny når dressen nesten ikke ser brukt ut, kan heller ikke forvente å få den til 200,- når selger har kjøpt den for 1100,-..

Anonymkode: 8b368...7ad

Nei, forventer ikke å få en til 200. Men når alt jeg sparer på å kjøpe den brukt er 100-200 kr. Så vil jeg heller ha en ny med kvittering og reklamasjonsrett. 

enig i at man kan finne greie brukte dresser i de små størrelsene, men fra 92 og opp Syntes jeg det er ganske håpløst.

Anonymkode: 2c38e...3c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Geirfuglen skrev:

Jeg har kjøpt Reima Stavanger de par siste vintrene, og den har jeg gitt 1500 for i butikk. Men nå har jeg begynt å kjøpe dresser på salg etterpå (har Saana vinterdress fra salg i vår klar til vinteren), og da hadde jeg sikkert tatt halv pris av den igjen. Ser at den hadde nypris 1599 og at jeg har gitt 800 for den. Så da er vel 400 en god bruktpris i så fall.  Tenker at gjengs er halv pris, så jeg opplever ikke at 500 for en pent brukt dress er ille så lenge den faktisk blir solgt til den prisen :) Men ingenting er selvsagt verdt mer enn folk gidder å gi. 

Da har du virkelig betalt overpris! Dyreste jeg fant nå var 1274 på babyshop, og nå er vi jo midt i sessongen for slike dresser. 

jeg er helt enig i at halv pris er en fin pris, men da må det jo være halv pris av det den faktisk koster i butikk på salgstidspunktet. Ikke halv pris av en kunstig høy pris. 

Anonymkode: 2c38e...3c2

• Liker 2
Skrevet

Vi har prøvd mange forskjellige merker i ulike prisklasser, og stort sett er de fleste av god nok kvalitet (unntaket var en svært billig dress fra Katnakken som ble fort våt). Ellers har ikke jeg vært like fornøyd med Reima som alle andre her, men kan jo ha fått et eksemplar fra et dårlig parti. Foreløpig «testvinner» hos meg er Didriksson, spesielt siden den har mulighet til å utvide dressen en størrelse. 

Anonymkode: c6497...dc1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan orker du å ta en slik sjanse med å kjøpe en vinterdress ett halvt år før barnet skal bruke den? Hva om den ikke passer om vinteren?

Anonymkode: 8b368...7ad

Ikke meg du siterer men jeg kjøper også en sesong før på salg. Reima selger ut til halv pris på sommeren. Barn vokser i rykk og napp men de vokser ikke ett par størrelser på noen få mnd. Så tar sjansen. Har gått greit til nå. 

Anonymkode: ed9de...be8

• Liker 2
Skrevet

Reflex bardu og didrikson bjørnen er de beste dressene vi har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...