Gå til innhold

Vinterdress; dyr = kvalitet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen med tips til en god vinterdress til fireåringen som er rimelig? Kanskje kampanjer/tilbud? 

Har brukt Reima tidligere, men de er jo så dyre, og økonomien min har endret seg.. Finnes det gode og varme dresser tin under tusenlappen? 

Anonymkode: d90de...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se etter tilbud rundt omkring kanskje, dressene kommer jevnlig på salg. Vi har en ny P.o.P dress til minste på 3 år, som vi venter til den skikkelige vinteren med, så imens har vi en Kuling vinterdress, han er varm og god, 15.000 vannsøyle , eneste som jeg føler er forskjell fra disse som er billig og dyrt er at den billige er endel stivere, ellers lite å si altså 😊

Anonymkode: b2f08...829

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe brukt? Det er mulig å finne lite brukte dresser på f. eks. Finn. Mange har jo to dresser for å slippe å drasse de fram og tilbake fra barnehagen hver dag osv. Kjøpte nylig selv både vårdress og vinterdress pent brukt, slik at vi har en dress nr. 2 til yngstemann. 

Ellers er det jo jevnlig salg. Mener jeg så at Gerd T. Martinsen har 50% rabatt på Reima-dresser nå. 

Anonymkode: fc72d...f57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på hm. Har vært igjennom alle merker, reima, isbjörn, didriksson, Helly Hansen reflex mm. Min sønn får hull i alt. Nå gidder jeg ikke, kjøper en varm jakke og en billig utebukse. Blir det hull kan han gå ny. Er godt fornøyd med hm så langt. Vi bor i Nord-Norge 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange gode dresser på bruktmarkedet. Sjekk kjøp og salg på Facebook f.eks. Kjøper veldig mye brukt selv, har fått tak i reima, Didrikson og bergans vintertøy til ungene denne sesongen og betalt nesten ikke noe for det, og det er mye bruk igjen!

Alltids salg på nett, barnihagen.no har ofte godt utvalg av reima.

Lego wear er visst ganske god kvalitet på, og mye billigere enn de større og mer kjente merkene.

Anonymkode: 63a98...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reflex. Ofte på tilbud, var nylig 40% på vinterdresser. Mine har hatt reflex siden de startet i bhg. Veldig fornøyd. Har både vinterdresser, parkdresser og regntøy derfra. Ser nesten ikke at dressene er brukt en gang. 

Anonymkode: 4e1b7...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i barnehage i 10 år og være borti det meste av merker på vinterdresser. Kan si at den som jevnt over holder barna tørrest og varmest har vært Reima. Mange selger brukt. Se på finn.no :)

Anonymkode: 34f7f...494

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Guided Missy skrev:

Kjøpe brukt? Bruker Reima parkdresser og vinterdresser, men de er kjøpt brukt.

Hvor kjøper du brukt? Finn? Er litt betenkt mtp prøving av størrelse.. ellers er jeg for gjenbruk! 😊😊 

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnashus har tilbud på reflex dress til 499 nå 🙂 skal være god kvalitet

Anonymkode: 07372...9cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inge problem å få tak i Reima til under tusenlappen. Flust med nettbutikker som har på salg.

Reflex som nevnt over, er også gode dresser.

Anonymkode: a27d8...2f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du brukt? Finn? Er litt betenkt mtp prøving av størrelse.. ellers er jeg for gjenbruk! 😊😊 

ts 

Jeg har nylig kjøpt Reima, modell Stavanger, som var best i test i fjor - på finn.no.  Den koster ny 1.500 kr .  Jeg betalte 500 kr for den. 
Siden barnebarna mine har brukt Reima mye, visste jeg størrelsen.  Om jeg skulle bomme, er det bare å legge ut igjen på finn.no å selge videre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inge problem å få tak i Reima til under tusenlappen. Flust med nettbutikker som har på salg.

Reflex som nevnt over, er også gode dresser.

Anonymkode: a27d8...2f8

Enig i dette. Jeg kjøpte en til 900 for noen uker siden (veiledende pris 1499). Det går sikkert an å få dem billigere også.

Anonymkode: d681e...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med tips til en god vinterdress til fireåringen som er rimelig? Kanskje kampanjer/tilbud? 

Har brukt Reima tidligere, men de er jo så dyre, og økonomien min har endret seg.. Finnes det gode og varme dresser tin under tusenlappen? 

Europris har en til rundt 5-600, HH har en billig og 

Med litt lett spøting (reparasjon) har de vi har overlevd flere sesonger og barn.

Endret av Fru Uperfekt
Skrev feilt butikk navn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes mange gode dresser på bruktmarkedet. Sjekk kjøp og salg på Facebook f.eks. Kjøper veldig mye brukt selv, har fått tak i reima, Didrikson og bergans vintertøy til ungene denne sesongen og betalt nesten ikke noe for det, og det er mye bruk igjen!

Alltids salg på nett, barnihagen.no har ofte godt utvalg av reima.

Lego wear er visst ganske god kvalitet på, og mye billigere enn de større og mer kjente merkene.

Anonymkode: 63a98...eb1

Lego wear er konge kvalitet på de holder på barn etter barn her i huset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka jollyroom? Der selger de reimadresser til litt billigere enn 1500. 

Anonymkode: 949fc...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guided Missy
23 hours ago, AnonymBruker said:

ts 

Finn.no og facebook. Reima er svært romslige i størrelsen. Typ, dressen i str 86 ble brukt mens ungen var 70-95cm, dvs 2 vintere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...