AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Har du startet egen bedrift og trenger samarbeidspartnere? Hvordan gikk dere frem for å få til dette? Kan man bare sende Mail og høre eller må man være veldig etablert før andre har lyst til å starte et samarbeid? ts Anonymkode: b81a2...18b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg har aldri gjort dette, men jeg ville tenkt at en som skal ønske å satse på meg må få et godt inntrykk av meg og det jeg driver med. Du må mao finne en anledning til å presentere deg og selge inn produktet ditt. Hva ville gjort at du skulle satset på noen? Hvordan kan ditt produkt heve den du ønsker å samarbeide med sitt produkt? Hvorfor skal de ville samarbeide med deg? Husk at du som person er like viktig (muligens mer) enn produktet ditt. Det sies at investorer ser ikke nødvendigvis etter det beste produktet, men etter den personen de har mest tro på. Altså den som utfører og kommer seg frem i verden. You got to talk the talk AND walk the walk. Anonymkode: 47343...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå