Chachapuma Skrevet 3. juni 2005 #61 Skrevet 3. juni 2005 Skulle gjerne kommet jeg også, og snoket litt i planene deres, men neste uke er siste uke i opphørssalget mitt og ikke har jeg barnevakt... så det blir litt travelt for min del... :-(
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #62 Skrevet 3. juni 2005 Synd det, Chachapuma.... Men vi tar det att ein annan gong vi, veit du!!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #63 Skrevet 3. juni 2005 Då er vi: veslo Saeria miaen Madam Felle smilepia
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #64 Skrevet 3. juni 2005 Då er vi: veslo Saeria miaen Madam Felle smilepia -Kali
smilepia Skrevet 3. juni 2005 #65 Skrevet 3. juni 2005 Jeg kan fint ringe Fridays for å reservere bord (trenger helt sikkert ikke møte opp personlig.)
smilepia Skrevet 3. juni 2005 #66 Skrevet 3. juni 2005 Da er bord reservert på friday's kl. 1800. Reserverte for 6-8 personer og skulle ringe tilbake på onsdagen for evt å bekrefte/korrigere antall. Reserversjonen står på Smilepia Go' helg alle sammen, sees på onsdag! :-) (og go helg til de som ikke skal komme på onsdag også)
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #67 Skrevet 3. juni 2005 Snille smilepia!!!! Flott at du ordnar opp!!!!!!
Annie78 Skrevet 4. juni 2005 #70 Skrevet 4. juni 2005 Hei dere! Blir med, jeg og! Skal ingenting jeg vet om foreløpig!
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #71 Skrevet 4. juni 2005 Då er vi: veslo Saeria miaen Madam Felle smilepia -Kali Annie78 Dette blir kanon-gøy!!! Det er berre sååå herleg å ha noko å sjå fram til etter munnleg eksamenen min!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #72 Skrevet 5. juni 2005 Silvius og Linn3c er også kanskje med, forresten...
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #73 Skrevet 5. juni 2005 De hugsar å ta med dykk bryllups-stæsjet dykkar, ikkje sant??!?!? Eg har gjort permane min klare!
Gjest Saeria iil Skrevet 5. juni 2005 #74 Skrevet 5. juni 2005 Onsdag klokka 18 passer bra. Har ikke hatt nett de siste dagene pga. flytting. Har det ikke enda, men vi koblet oss på naboens trådløse nettverk. Hyggelig at vi blir så mange. :D Gleder meg til å treffe dere alle sammen, og til å prate bryllup.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #75 Skrevet 5. juni 2005 Onsdag klokka 18 passer bra. Har ikke hatt nett de siste dagene pga. flytting. Har det ikke enda, men vi koblet oss på naboens trådløse nettverk. Hyggelig at vi blir så mange. :D Gleder meg til å treffe dere alle sammen, og til å prate bryllup. Gledar meg eg også!! Det blir gøy gøy gøy!!!
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #77 Skrevet 6. juni 2005 Då er vi: veslo Saeria miaen Madam Felle smilepia -Kali Annie78 Linn3c silvius Og det er vel oss det blir, tenker eg.... Reserverer du bord til ni personar du då, smilepia?? +Linn3c (Kva skal eg ta med meg, jenter?) Du kan gjerne ta med deg nokre bryllups-blader, Linn3c! Og dei flotte invitasjonane dine er det kanskje nokon som vil sjå? Og dersom de har fått framkalla nokon bilete frå bryllupet, så hadde det jo vore kosleg og fått sett dei? Hihi.... Og har du ein kopi av songheftet og kyrkje-programmet, så kunne det jo vore gøy å få sjå det også, kanskje....?
Linn3c Skrevet 6. juni 2005 #78 Skrevet 6. juni 2005 Du kan gjerne ta med deg nokre bryllups-blader, Linn3c! Og dei flotte invitasjonane dine er det kanskje nokon som vil sjå? Og dersom de har fått framkalla nokon bilete frå bryllupet, så hadde det jo vore kosleg og fått sett dei? Hihi.... Og har du ein kopi av songheftet og kyrkje-programmet, så kunne det jo vore gøy å få sjå det også, kanskje....? Oki. *notere* Skal sjå om eg får med meg alt
Linn3c Skrevet 6. juni 2005 #80 Skrevet 6. juni 2005 Ta det i ein koffert, du! Hehe.. Begynnar å bli litt lei koffertar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå