Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #21 Skrevet 29. mai 2005 Eg vil gjerne vera med' date=' så kan eg fortelja koss det gjekk med meg ogsånn.. Viss de vil det? [/quote'] Gjerne, gjerne, gjerne!!!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #22 Skrevet 29. mai 2005 Skal vi sjå......... Liten oppsummering.... Kva: bryllups/skravle-treff Kor: Friday`s Når: Tysdag 7., onsdag 8., eller torsdag 9. juni? Kven: - veslo - smilepia - Madame Felle - Annie78 - miaen - Linn3c - nurseBetty? Kva med Kali, Lillemilla og Chachapuma??? Chanela? Andre!??!?! Dette blir i alle fall GØY!!!!!!
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 29. mai 2005 #23 Skrevet 29. mai 2005 Chanela? Er muligheter for at jeg kan henge meg på, ja Må planlegge litt
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #24 Skrevet 29. mai 2005 Skal vi sjå......... Liten oppsummering.... Kva: bryllups/skravle-treff Kor: Friday`s Når: Tysdag 7., onsdag 8., eller torsdag 9. juni? - nurseBetty Dette blir i alle fall GØY!!!!!! hadde vore gøy :-) masse mas ska sjå ka eg får t
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #25 Skrevet 29. mai 2005 Juhu!! Hadde vore knall om de vart med altså, nurseBetty og Chanela!!!
miaen Skrevet 29. mai 2005 #27 Skrevet 29. mai 2005 hei !! Eg glede meg. Blir kjekt å treffes... og så glede eg meg til Fridays maten... Det var en lur ide Veslo om å ta med bryllupspermen, blir kjekt å se ide forslag, bilder, utklipp osv.. kanskje få noe ideer... Jeg tar med meg det jeg har også...
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #28 Skrevet 29. mai 2005 hei !! Eg glede meg. Blir kjekt å treffes... og så glede eg meg til Fridays maten... Det var en lur ide Veslo om å ta med bryllupspermen, blir kjekt å se ide forslag, bilder, utklipp osv.. kanskje få noe ideer... Jeg tar med meg det jeg har også... Gøy gøy gøy!!!!!
Tinema Skrevet 30. mai 2005 #29 Skrevet 30. mai 2005 Skulle ønske at jeg allerede var kommet hjem til Bergen , men kanskje hvis det blir en neste gang...., da kan jeg jo kanskje få være med. Det høres nemlig så utrolig koselig ut å møtes sånn...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #30 Skrevet 30. mai 2005 Skulle ønske at jeg allerede var kommet hjem til Bergen , men kanskje hvis det blir en neste gang...., da kan jeg jo kanskje få være med. Det høres nemlig så utrolig koselig ut å møtes sånn... Er du frå Bergen, Tinema? Så gøy då!!! Du kan jo vere med neste gong då, veit du - det blir HEILT klart fleire høve! Kjempe-kosleg å treffes ja!!!
Linn3c Skrevet 30. mai 2005 #31 Skrevet 30. mai 2005 Skulle ønske at jeg allerede var kommet hjem til Bergen , men kanskje hvis det blir en neste gang...., da kan jeg jo kanskje få være med. Det høres nemlig så utrolig koselig ut å møtes sånn... Me får ta det igjen seinare i sommar då, veit du
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #32 Skrevet 30. mai 2005 Me får ta det igjen seinare i sommar då, veit du 2 sjeler, ein tanke...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #34 Skrevet 30. mai 2005 Men vi andre møtes jo i alle fal!!! Gledar meg vilt!!!! Men saknar svar frå Chachapuma, kali og lillemilla... *mase*
Lillemilla Skrevet 30. mai 2005 #35 Skrevet 30. mai 2005 Hehe, vi har vært i Kristiansand denne uken! Treff ja, må samle tankene litt og planlegge litt fremover så får vi se hva vi kan få til! :D
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #36 Skrevet 30. mai 2005 Hehe, vi har vært i Kristiansand denne uken! Treff ja, må samle tankene litt og planlegge litt fremover så får vi se hva vi kan få til! :D *kryssar fingrane for at du kan bli med*
Saeria Skrevet 30. mai 2005 #37 Skrevet 30. mai 2005 Ikke bestemt dato enda? Ikke det at jeg skal gifte meg sånn enda, men om jeg har muligheten...kan jeg snike meg med?
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #38 Skrevet 31. mai 2005 Ikke bestemt dato enda? Ikke det at jeg skal gifte meg sånn enda, men om jeg har muligheten...kan jeg snike meg med? Klart du kan bli med!!!!!! :) Visste ikkje at du holdt til i Bergen, Saeria! Men "jo flere vi er sammen"! Hihi... Vi har ikkje bestemt dato enno nei, men det er foreslått 7., 8. eller 9. juni. Passar det for deg eller?
Saeria Skrevet 31. mai 2005 #39 Skrevet 31. mai 2005 Det ser for øyeblikket ut som om jeg er ledig, ja. Blir det ettermiddag?
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #40 Skrevet 31. mai 2005 Det ser for øyeblikket ut som om jeg er ledig' date=' ja. Blir det ettermiddag?[/quote'] Reknar med at det blir på ettermiddagen/kvelden ja! Hadde vore knall-gøy å treffe deg då!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå