Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #81 Skrevet 6. juni 2005 Hehe.. Begynnar å bli litt lei koffertar... Hehe... Kva med fjell-sekk!??!
Linn3c Skrevet 6. juni 2005 #82 Skrevet 6. juni 2005 Hehe... Kva med fjell-sekk!??! Tihi.. - Ja, kanskje det?!
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #83 Skrevet 6. juni 2005 Gledar meg eg!!! Kjekt å ha dette å se fram til etter muntlegen!!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2005 #87 Skrevet 7. juni 2005 No kjem eg ikkje på nett før i morgon klokka tre, men vi snakkes i alle fall i morgon ettermiddag!!!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 7. juni 2005 #90 Skrevet 7. juni 2005 Skal bli spennende å treffe dere, men må ærlig si at jeg gruer meg litt også Men det går nok fort over
Saeria Skrevet 7. juni 2005 #91 Skrevet 7. juni 2005 Klart man grugleder seg litt, men det går nok over, ja.
miaen Skrevet 7. juni 2005 #92 Skrevet 7. juni 2005 Ja det går fort over, alltid litt spennende. Men sist hadde vi det veldi kosli. Det får vi nok denne gangen også.. Jeg fann ikke bordet første gangen heller, så gikk der å surret så det går nok bra skal du se.. :-) Vi snakkes i morgen ! Blir kjekt
Saeria Skrevet 7. juni 2005 #93 Skrevet 7. juni 2005 Ja, vi snakkes i morgen, jenter. Jeg er klar som et egg, og står nok utafor rett før klokka 18. Hater nemlig å komme for sent, og er heller ti minutter for tidlig ute. Så om noen ser ei jente på 1,60, med det blonde håret i hale, sort kort jakke, en liten sort og grå veske og som ser litt lost ut så er det bare meg. Da er det bare å hilse på. Tror jammen jeg skal snike meg til en liten strawberry daiquiri i morgen også.
smilepia Skrevet 8. juni 2005 #94 Skrevet 8. juni 2005 Tror jammen jeg skal snike meg til en liten strawberry daiquiri i morgen også. Æsj, hvorfor kjører jeg i dag?? Hørte jeg virgin strawberry daquari?? ;-) Nå er bordet bekreftet jenter, for 9 personer kl18.00 og reservasjonen står på Smilepia, så dere trenger ikke stå ute å se lost ut (eller huske hva jeg heter iRL) :-) Sees om noen timer :-D
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #96 Skrevet 8. juni 2005 Tror jammen jeg skal snike meg til en liten strawberry daiquiri i morgen også. Det var jammen ein god idè!!!! Gledar meg til å møte dokke!!! Ingenting å grue seg til folkens, vi er så snille så!!! *klemmepå*
Saeria Skrevet 8. juni 2005 #97 Skrevet 8. juni 2005 Saeria er også snill. :D Men litt spent er man, selv om vi vet at ingen biter. Nå er det bare en liten time til jeg bussen min går. Skal nemlig innom galleriet og hente ringen jeg kjøpte i Libanon. :D
Linn3c Skrevet 8. juni 2005 #98 Skrevet 8. juni 2005 Dumt at eg måtte melda avbod i dag, men eg håpar at de kosar dykk masse alle saman! :D
Annie78 Skrevet 8. juni 2005 #100 Skrevet 8. juni 2005 Ja, håper dere hadde det kjekt...Veldig synd jeg ikke kunne, men det er litt mye styr for tiden! :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå