Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Etter initiativ frå smilepia prøver eg å dra i gang eit Bergens-treff att! Det hadde vore moro med eit nytt treff snart! Eg reiser til Bergen i kveld, har eksamen i morgon, og reiser heim att etter den, men er ferdig med siste eksamen den 7., 8. eller 9. juni (får vite kva dag eg kjem opp den 3. juni). Kunne jo kanskje hatt eit treff ein av dei dagane? Kva seier de folkens?
smilepia Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Ja, hurra!!! :hoppe: :hoppe: Jeg kan foreløpig alle de dagene du nevnte Veslo.
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Ingen fleire enn smilepia og eg som vil treffes!??!!?
smilepia Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Da kan jeg også være med kjempebra. Vi har vel samme bryllupsdag også (2.juli?), så da blir det jo morsommt å høre om vi er like langt i planlegginga. Linn3c - er du med å gir råd nå som du har vært igjennom det hele? ;-) Og hva med dere andre? Miaen, Lillemilla, Kali, Chachapuma? Eller andre som ikke var med sist? Annie78?
Annie78 Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Jo, jeg kan kanskje være med... Men dere har jo truffet hverandre før, og så kommer jeg bare brasende inn... Hvilken dag tenker dere?
miaen Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Hei !! Eg e med !! Tenkte på det for noen dager siden, at eg skulle vært en tur på Fridays å spise det dere gjorde... Såg så godt ut... og desserten også selfølgelig.. Skal vi møtes der eller ??
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Jo' date=' jeg kan kanskje være med... Men dere har jo truffet hverandre før, og så kommer jeg bare brasende inn... Hvilken dag tenker dere?[/quote'] Jeg har ikke møtt noen av de andre her, så du kommer ikke brasende inn alene.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Jeg er helt med på Fridays elsker maten der
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #14 Skrevet 26. mai 2005 Friday`s høres bra ut!! Er det greit for dykk om vi bestemmer oss for dag når eg har fått vite kva dag eg skal opp til eksamen? (det får eg vite den 3. juni..) For dersom eg kjem opp den 7. kan eg vere på på treff den 7. 8. eller 9., men dersom eg kjem opp den 9. tar eg meg ikkje tid til noko treff før eksamen er unnagjort, om de forstår! Men knall at Madame Felle og Annie78 har lyst å bli med også! Gøy å treffe nye folk!!! Kanskje vi skal ha med oss litt meir bryllups-stæsj denne gongen også??
nurseBetty Skrevet 27. mai 2005 #15 Skrevet 27. mai 2005 Friday`s høres bra ut!! Er det greit for dykk om vi bestemmer oss for dag når eg har fått vite kva dag eg skal opp til eksamen? (det får eg vite den 3. juni..) For dersom eg kjem opp den 7. kan eg vere på på treff den 7. 8. eller 9., men dersom eg kjem opp den 9. tar eg meg ikkje tid til noko treff før eksamen er unnagjort, om de forstår! Men knall at Madame Felle og Annie78 har lyst å bli med også! Gøy å treffe nye folk!!! Kanskje vi skal ha med oss litt meir bryllups-stæsj denne gongen også?? hei e detta for alle,eller e dåke ein spesiell vennegjeng so har kjent kvarandre lenge :o :-?
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #16 Skrevet 27. mai 2005 hei e detta for alle,eller e dåke ein spesiell vennegjeng so har kjent kvarandre lenge :o :-? Hei og hå! Dette er for alle ja!! Hadde vore kjempe-kosleg om du også hadde hatt lyst å tatt turen til Bergen for å treffe oss og skravle bryllup!!! Vi har ikkje kjent kvarandre lenge nei, men eg, smillepia, miaen, Linn3c, kali, lillemilla og Chachapuma møttes på Friday`s for eit par mnd sidan! Kjempe-kosleg!! Vi er kjekke folk, så du treng ikkje vere redd for å helse på! Hihi... Er moro å få skravle litt bryllup då! Eg har planer om å ta med meg planleggings-permen min, kanskje de andre vil gjere det samme? Kjekt å utveksle litt erfaringar og slikt!
nurseBetty Skrevet 28. mai 2005 #18 Skrevet 28. mai 2005 *mase meir* tjihi :-) hørres koseleg ut :-) ska sjå ka eg får t tre barn så da ekje så masse fritid... :-)
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #19 Skrevet 28. mai 2005 tjihi :-) hørres koseleg ut :-) ska sjå ka eg får t tre barn så da ekje så masse fritid... :-) Hehe... Det er klart! Men hadde som sagt vore utruleg moro å treffe deg!!! Kva med Kali og Lillemilla??!?!??!
Linn3c Skrevet 29. mai 2005 #20 Skrevet 29. mai 2005 Eg vil gjerne vera med, så kan eg fortelja koss det gjekk med meg ogsånn.. Viss de vil det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå