Gå til innhold

Hvor mange liker dagen etter knull nå de har vært på fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg elsker dagen etter knull og får så god orgasme av det også er det flere en meg der ute 

Endret av Troste
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen etter et knull pleier egentlig å være som alle andre dager for min del.

Anonymkode: 6b5e2...203

Skrevet

Uff, tragisk. Samme som dagen derpå øl/mat.

Hold dere unna alkohol, da blir sex enda bedre.

Anonymkode: 0df52...22b

• Liker 1
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Dagen derpå har jeg sprutdiare og masse luft, kvalme og oppblåsthet i tillegg til en vanvittig tørste og sult på vann og fet mat. Pule er det siste jeg vil og mannen får ikke nærme seg.

Anonymkode: 5d190...0e4

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, overhodet ikke. Dagen derpå har jeg sprutdiare og masse luft, kvalme og oppblåsthet i tillegg til en vanvittig tørste og sult på vann og fet mat. Pule er det siste jeg vil og mannen får ikke nærme seg.

Det er godt vi alle er forskjellige 😂

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mannen din lyst til å pule deg når du har diaré?? 

Anonymkode: 7e0ab...0e7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mannen din lyst til å pule deg når du har diaré?? 

Anonymkode: 7e0ab...0e7

Nei, men om han skulle prøve seg senere på dagen når det har roet seg er svaret fortsatt nei da magen fortsatt lager murrelyder, romler og er i ulage. I tillegg  blir jeg så jævlig svimmel hele dagen derpå at jeg må klamre meg fast i gulvet.

Skrevet

Ja jeg og. Blir veldig emosjonell samtidig som all berøring føles ekstra godt 

Anonymkode: be0f4...155

Skrevet

Nå drikker jeg ikke lenger, men jeg pleide ofte å bli "bakfull-kåt" etter en fuktig natt. Å ha sex fristet like mye som det gjør å trene i bakfylla, så jeg nøyde meg med å onanere. 

Skrevet

Ja, så lenge jeg ikke har drikki for mye. Egentlig er det kanskje morgensex i seg selv jeg liker best, uten den bakfull-delen.

Anonymkode: 78658...0cd

Skrevet

Jeg elsker og trenger det! Det jeg egentlig trenger er TLC og med fylleangst så trenger man en bekreftelse på at alt er ok. Da er det sex som gjelder. 

Før jeg ble gift hadde jeg en flott nabo. Vi var begge midt i 20-årene og bodde i samme oppgang og etasje. Vi var begge glade i å gå på byen, men gikk aldri sammen. ONS var heller ikke noe for oss. Men vi gikk ofte på besøk til hverandre dagen derpå for kos og trøst. Da gikk det i cola og potetskruer, og vi kunne enkelte søndager knulle 4-5 ganger på sofaen under fleecepleddet. Mandag var vi vanlige naboer, og ofte hadde vi ikke noen kontakt før søndagen en uke eller 2 etter. 

Så fikk vi oss begge kjærester hver på vår kant og praksisen opphørte. 

Anonymkode: 0acb7...fce

Skrevet

Haha, ja.😊

Anonymkode: ec7f9...260

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg og. Blir veldig emosjonell samtidig som all berøring føles ekstra godt 

Anonymkode: be0f4...155

Akkurat sånn blir jeg også! 

lurer på hva det kommer av 🤔

Skrevet

Glad i morgen sex generelt etter utekveld heller ikke forakte 😄

Anonymkode: 39312...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...