AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #41 Skrevet 29. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nesten som deg. Men vi har ikke barn. Hatt sex én gang i år, ett par ganger i fjor, og jeg prøver mote meg opp igjen. Pliktsex er veldig smertefullt for meg, selv med glidemiddel. Han tar heldigvis ikke initiativ selv, men jeg gjør det fordi jeg vil han skal ha det koselig. Om noen tror jeg er ei aseksuell heks, så stemmer ikke det. Jeg likte å pynte meg med sexy undertøy, samt noe lakk og lær. Jeg skulle kjøpe bedboots jeg syntes var sexy. Han sa han blir impotent bare ved tanken på slikt jeg syntes var sexy. Han ville man skulle gå fra fullt påkledd til naken i senga. Så gjorde vi det. Jeg spurte... - Kan vi prøve en kjapp en i blant? - Nei, jeg synes det er koselig når det tar lang tid. - Kan vi prøve å ha sex andre steder enn i senga? - Nei, det blir ubehagelig. - Kan vi prøve analsex? - Huff, nei. - Kan du knulle meg hardt? - Nei, da blir jeg for fort ferdig, synes det er koselig å ligge i ro inni deg. -* kjøpte glidemiddel og oljer med forskjellige smaker* - Vi trenger ikke noe slikt. -*kjøpte liten gummipisk* - Jeg slår ikke damer! -*kjøpte kjælefjær og prøvde lære han opp* - Dette er kjedelig. Jeg ville leke. Han ville ha det koselig. Jeg har sagt han kan ha ei dame på si, eller gå til en prostituert. Han vil ikke. Lysten min forsvant etter noen år. Nå kribler det bare deilig der nede når jeg tenker på en kjendis jeg synes er sexy, og som jeg så noen ganger i fjor, ikledd forskjellige t-skjorter med BDSM motiv. Hvis jeg gir etter for behovet, og «tar hånd om problemet» kjenner jeg at jeg er klissvåt, og får alltid orgasme etter 2-3 minutter. Hvorfor går vi ikke fra hverandre? Aner ikke. Vi er venner. Jeg tror jeg er «ødelagt» av lang tid med pliktsex, klarer ikke slappe av. Kroppen min har «lært» at sex er smertefullt, og musklene der nede spenner seg. Tror aldri jeg kan ha god sex igjen. Om noen har tips om noe smertestillende, eller muskelavslappende jeg kan smøre inni meg, vær så snill å fortell meg! Det er så vanskelig å la være å gråte fordi det gjør så vondt når han trenger inn, og det er pinlig om han oppdager det. Jeg vil jo han ska ha det fint! Anonymkode: e6bdf...734 Gud for en kjedelig mann du har🙈 Anonymkode: fa7e0...388 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #42 Skrevet 29. oktober 2019 Sexløst samboerskap ender som regel med utroskap fra den ene eller begge. Da er det ingen vits lenger... Anonymkode: 92d5b...6dc 1
Isambard Skrevet 29. oktober 2019 #43 Skrevet 29. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør de gamle parene på 80+ og det samme. De vil sikkert gi deg et innblikk i noe du med din sexfikserte hjerne ikke har ofret en tanke en gang. Ikke rart i så mange forhold ryker, når penetrering er det eneste som betyr noe 😌 Anonymkode: b6aa5...44c Sex er ikke alt, men det er ikke ingenting heller. Jeg vil tro de som slutter med sex tidlig har statistikken mot seg, og sjeldnere enn andre holder sammen til de blir 80. 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #44 Skrevet 29. oktober 2019 En ting er når begge sammen har funnet ut at sex ikke er interessant lenger, men hva i alle dager er det med dere som ikke snakker om det og tror at partneren synes det er greit? Det må dere da ønske å vite? Hva forventer dere skal skje annet enn brudd når dere ikke snakker sammen om noe så grunnleggende? Anonymkode: de130...603 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #45 Skrevet 29. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør de gamle parene på 80+ og det samme. De vil sikkert gi deg et innblikk i noe du med din sexfikserte hjerne ikke har ofret en tanke en gang. Ikke rart i så mange forhold ryker, når penetrering er det eneste som betyr noe 😌 Anonymkode: b6aa5...44c Tror du gamle folk ikke har sex? Til og med demente på gamlehjem er kåte. Anonymkode: 95bc4...8db 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #46 Skrevet 29. oktober 2019 For noen er sex viktig hele livet, for andre er det ikke det. Det at mennesker lever sammen selv om de "bare" er veldig gode venner og er et bra team når det gjelder familien, er vel ikke så merkelig? Anonymkode: 130fb...225 1
Fru Uperfekt Skrevet 29. oktober 2019 #47 Skrevet 29. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bedra den du lever i ekteskap med er en stor uting, og jeg ser nå at du modererer deg en del. Du skrev først at man selvsagt kunne forvente at det ble utroskap. Den oppvasken som følger i kjølvannet av utroskap (for slikt kommer oftest fram i dagen) rammer barna langt mer enn om mamma og pappa skal skilles som venner. En falsk fasade blir som regel avslørt ganske raskt. Jobb med forholdet, uten å trekke inn elskerinner og annet pakk, og hvis det ikke går an å reparere det man har sammen, så er separasjon og skilsmisse det neste alternativet. Det å opptre ryddig og redelig er det som man selvsagt skal forvente. Anonymkode: e4dd3...386 Ja man kan forvente utroskap, har ikke moderert meg der. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #48 Skrevet 29. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tåpelig innspill. Mister man intimiteten, blir det fort overskyggende for resten av forholdet. Hvis ikke er forholdet i full fart på vei mot stupet, vil jeg påstå. Anonymkode: c7d1d...4bd Tåpelig innspill vil være å kun fokusere på én ting og ikke klare å tenke på flere. Du blander sex og kjærlighet. Intimitet er ikke nødvendigvis sex. Intimitet betyr og en følelse eller atmosfære av nærhet eller åpenhet mot noen andre. Når begge klarer å ha en forståelse for hverandre, føle empati og være hengiven til hverandre så skapes intimitet gjennom kommunikasjon. Om man også klarer å være sårbar i møte med hverandre så skapes også en dyp intimitet. https://www.google.no/amp/s/utforsksinnet.no/intimitet-er-ikke-bare-a-ta-av-seg-klaerne/amp/ Anonymkode: b6aa5...44c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #49 Skrevet 29. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nesten som deg. Men vi har ikke barn. Hatt sex én gang i år, ett par ganger i fjor, og jeg prøver mote meg opp igjen. Pliktsex er veldig smertefullt for meg, selv med glidemiddel. Han tar heldigvis ikke initiativ selv, men jeg gjør det fordi jeg vil han skal ha det koselig. Om noen tror jeg er ei aseksuell heks, så stemmer ikke det. Jeg likte å pynte meg med sexy undertøy, samt noe lakk og lær. Jeg skulle kjøpe bedboots jeg syntes var sexy. Han sa han blir impotent bare ved tanken på slikt jeg syntes var sexy. Han ville man skulle gå fra fullt påkledd til naken i senga. Så gjorde vi det. Jeg spurte... - Kan vi prøve en kjapp en i blant? - Nei, jeg synes det er koselig når det tar lang tid. - Kan vi prøve å ha sex andre steder enn i senga? - Nei, det blir ubehagelig. - Kan vi prøve analsex? - Huff, nei. - Kan du knulle meg hardt? - Nei, da blir jeg for fort ferdig, synes det er koselig å ligge i ro inni deg. -* kjøpte glidemiddel og oljer med forskjellige smaker* - Vi trenger ikke noe slikt. -*kjøpte liten gummipisk* - Jeg slår ikke damer! -*kjøpte kjælefjær og prøvde lære han opp* - Dette er kjedelig. Jeg ville leke. Han ville ha det koselig. Jeg har sagt han kan ha ei dame på si, eller gå til en prostituert. Han vil ikke. Lysten min forsvant etter noen år. Nå kribler det bare deilig der nede når jeg tenker på en kjendis jeg synes er sexy, og som jeg så noen ganger i fjor, ikledd forskjellige t-skjorter med BDSM motiv. Hvis jeg gir etter for behovet, og «tar hånd om problemet» kjenner jeg at jeg er klissvåt, og får alltid orgasme etter 2-3 minutter. Hvorfor går vi ikke fra hverandre? Aner ikke. Vi er venner. Jeg tror jeg er «ødelagt» av lang tid med pliktsex, klarer ikke slappe av. Kroppen min har «lært» at sex er smertefullt, og musklene der nede spenner seg. Tror aldri jeg kan ha god sex igjen. Om noen har tips om noe smertestillende, eller muskelavslappende jeg kan smøre inni meg, vær så snill å fortell meg! Det er så vanskelig å la være å gråte fordi det gjør så vondt når han trenger inn, og det er pinlig om han oppdager det. Jeg vil jo han ska ha det fint! Anonymkode: e6bdf...734 Jeg fatter ikke at han gidder å være sammen med en dame som ikke er i stand til å ha et normalt forhold til sex. Er det felles barn eller økonomi som gjør at han holder det gående? Anonymkode: e5632...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå