Gå til innhold

Er det noen her som har sluttet helt å ha sex med mannen/samboeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Er ikke synd på Ts.

Anonymkode: 1d02e...7aa

Har TS bedt oss synes synd på henne?

Anonymkode: 4c685...3b8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

kan det forventes utroskap om man nekter partneren sex? 

Anonymkode: 48d0a...34f

Ja

Anonymkode: c3f8c...873

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt sex med min samboer på to år. Ingen tar initiativ. Vi sover hver for oss. Jeg tenker ikke på å ha sex med han, tror ikke han vil ha sex ned meg heller, vi snakker ikke om det. Lever sammen som samboere med felles barn. Men forholdet er helt dødt, noen som er i samme situasjon? 

Anonymkode: 92d5b...6dc

40+ her. Opplevde noe av det samme i mitt forrige lange forhold. Svik fra henne - noe som jeg da gav beskjed og frister om at ting kunne bli bedre igjen - men måtte jobbes med og en del fra hennes side måtte ryddes opp i. Dette skjedde aldri, til tross for lengre og flere frister. De siste 2,5 -3 åra(av 4,5 år) så hadde vi ikke sex, og sov ikke på samme soverom. Skilte lag før datteren vår lurte på hvorfor mamma og pappa ikke sov i samme rom og seng... Nå etter bruddet er vi verdens beste venner og foreldre for vår datter, kan finne på ting sammen, spise middag sammen og til og med dele deler av reisen på vei til ferie sammen - men kjærester og mer - ALDRI! 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: c3f8c...873

Nei, utroskap er for tapere.

Hvis du ikke er fornøyd med tingenes tilstand, så gjør du følgende:

1. Du tar opp saken med ektefellen, og dere jobber sammen for å bedre forholdet.

2. Du tar opp saken med ektefellen, og om det ikke nytter å få forholdet på beina igjen, så skiller dere lag FØR det eventuelt kommer nye kjærester inn i bildet.

Anonymkode: e4dd3...386

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan det forventes utroskap om man nekter partneren sex? 

Anonymkode: 48d0a...34f

Ja, selvfølgelig er det noe en må kunne forvente om en nekter.

Selvfølgelig kan ting spille inn som gjør en sextørke "lovlig" som f.eks sjukdom

Skrevet
7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Ja, selvfølgelig er det noe en må kunne forvente om en nekter.

Selvfølgelig kan ting spille inn som gjør en sextørke "lovlig" som f.eks sjukdom

Hvorfor er det selvfølgelig med utroskap og at man skal bedra partneren?

Har du så svak ryggrad at du ikke er i stand til å ta opp dette med partner, eller skille deg? Opptre som et redelig menneske?

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det selvfølgelig med utroskap og at man skal bedra partneren?

Har du så svak ryggrad at du ikke er i stand til å ta opp dette med partner, eller skille deg? Opptre som et redelig menneske?

Sa jeg på noe tidspunkt at jeg hadde vært utro?

Vis meg gjerne hvor jeg har skrevet at utroskap er ok.

Skrev at ved nekt kunne en forvente det, ikke at jeg hadde vært med en annen uten min manns godkjenning

Endret av Fru Uperfekt
Autocorrect
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Sa jeg på noe tidspunkt at jeg hadde vært utro?

Vis meg gjerne hvor jeg har skrevet at utroskap er ok.

Skrev at ved nekt kunne en forvente det, ikke at jeg hadde vært med en annen uten min manns godkjenning

Du skrev at utroskap selvfølgelig var noe man kunne forvente.

Nei, utroskap er ikke noe man selvfølgelig kan forvente. Er man et menneske med moral og ryggrad så ordner man opp i forholdet sitt i fellesskap med partner, eller man skiller seg. Det er ikke forbudt med skilsmisse i Norge.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev at utroskap selvfølgelig var noe man kunne forvente.

Nei, utroskap er ikke noe man selvfølgelig kan forvente. Er man et menneske med moral og ryggrad så ordner man opp i forholdet sitt i fellesskap med partner, eller man skiller seg. Det er ikke forbudt med skilsmisse i Norge.

En kan forvente seg det, om en er realistisk.

Er det moralsk forkastelig å være utro? Ja, uten tvil.

Er ikke ulovlig, men kjenner til forhold hvor ene parten har dradd det ut "tenke på barna kortet" og da har gjerne en eller begge vært utro siden fasade var bedre enn å kunne være seg selv.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

En kan forvente seg det, om en er realistisk.

Er det moralsk forkastelig å være utro? Ja, uten tvil.

Er ikke ulovlig, men kjenner til forhold hvor ene parten har dradd det ut "tenke på barna kortet" og da har gjerne en eller begge vært utro siden fasade var bedre enn å kunne være seg selv.

Å bedra den du lever i ekteskap med er en stor uting, og jeg ser nå at du modererer deg en del. Du skrev først at man selvsagt kunne forvente at det ble utroskap.

Den oppvasken som følger i kjølvannet av utroskap (for slikt kommer oftest fram i dagen) rammer barna langt mer enn om mamma og pappa skal skilles som venner. En falsk fasade blir som regel avslørt ganske raskt.

Jobb med forholdet, uten å trekke inn elskerinner og annet pakk, og hvis det ikke går an å reparere det man har sammen, så er separasjon og skilsmisse det neste alternativet. Det å opptre ryddig og redelig er det som man selvsagt skal forvente.

• Liker 3
Skrevet

Vi har sex - men jeg tenner ikke på han - 

med mine tidligere partnere kokte blodet- men han jeg er sammen m nå tror sex bare er å trøkke noe inn i vagina... 

jeg har prøvd å forklare at jeg må varmes opp men han evner ikke det- så har aldri lyst på han og det kan gå uker mellom hver gang...

vi har ikke barn- men hund sammen, og jeg tror det er grunnen til at vi fremdeles er sammen 😂

Anonymkode: e6de4...249

Skrevet

Nesten som deg. Men vi har ikke barn. Hatt sex én gang i år, ett par ganger i fjor, og jeg prøver mote meg opp igjen. Pliktsex er veldig smertefullt for meg, selv med glidemiddel. Han tar heldigvis ikke initiativ selv, men jeg gjør det fordi jeg vil han skal ha det koselig. 

Om noen tror jeg er ei aseksuell heks, så stemmer ikke det. 

Jeg likte å pynte meg med sexy undertøy, samt noe lakk og lær. Jeg skulle kjøpe bedboots jeg syntes var sexy. Han sa han blir impotent bare ved tanken på slikt jeg syntes var sexy. Han ville man skulle gå fra fullt påkledd til naken i senga. Så gjorde vi det.

Jeg spurte...

- Kan vi prøve en kjapp en i blant? - Nei, jeg synes det er koselig når det tar lang tid.

- Kan vi prøve å ha sex andre steder enn i senga? - Nei, det blir ubehagelig.

- Kan vi prøve analsex? - Huff, nei.

- Kan du knulle meg hardt? - Nei, da blir jeg for fort ferdig, synes det er koselig å ligge i ro inni deg.

-* kjøpte glidemiddel og oljer med forskjellige smaker* - Vi trenger ikke noe slikt.

-*kjøpte liten gummipisk* - Jeg slår ikke damer! 

-*kjøpte kjælefjær og prøvde lære han opp* - Dette er kjedelig.

Jeg ville leke. Han ville ha det koselig.

Jeg har sagt han kan ha ei dame på si, eller gå til en prostituert. Han vil ikke.

Lysten min forsvant etter noen år. Nå kribler det bare deilig der nede når jeg tenker på en kjendis jeg synes er sexy, og som jeg så noen ganger i fjor, ikledd forskjellige t-skjorter med BDSM motiv. Hvis jeg gir etter for behovet, og «tar hånd om problemet» kjenner jeg at jeg er klissvåt, og får alltid orgasme etter 2-3 minutter.

Hvorfor går vi ikke fra hverandre? Aner ikke. Vi er venner. Jeg tror jeg er «ødelagt» av lang tid med pliktsex, klarer ikke slappe av. Kroppen min har «lært» at sex er smertefullt, og musklene der nede spenner seg. Tror aldri jeg kan ha god sex igjen.

Om noen har tips om noe smertestillende, eller muskelavslappende jeg kan smøre inni meg, vær så snill å fortell meg! Det er så vanskelig å la være å gråte fordi det gjør så vondt når han trenger inn, og det er pinlig om han oppdager det. Jeg vil jo han ska ha det fint! 

Anonymkode: e6bdf...734

• Liker 2
Gjest CamillaCollett
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gift med mannen min i over tjue år, ikke hatt sex de tre siste. Vanlig frekvens, vil jeg tro, i starten. Bare gradvis dabbet av for til slutt å avta helt. Vi har ingen barn sammen men er verdens beste venner. Jeg kunne aldri tenke meg å skille meg og har inntrykk av at det samme gjelder mannen min. Aner ikke hvorfor det  har blitt sånn, ville aldri gjettet det om meg selv for noen år siden.  Har ingen tro på at mannen min er sammen med andre, jeg er heller ikke utro. Snål situasjon, innlegget til ts fikk meg til å tenke på det, til vanlig tenker jeg sjelden på det og ser det ikke som et problem. 

Anonymkode: 8260f...5ff

Én ting er at dere ikke har sex. Men det er ikke så gunstig at dere ikke snakker om dette. Du "har inntrykk av" av han mener det samme, du "aner ikke hvorfor det har blitt sånn". Jeg synes det er rart at dere er verdens beste venner, men ikke snakker om disse tingene?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten som deg. Men vi har ikke barn. Hatt sex én gang i år, ett par ganger i fjor, og jeg prøver mote meg opp igjen. Pliktsex er veldig smertefullt for meg, selv med glidemiddel. Han tar heldigvis ikke initiativ selv, men jeg gjør det fordi jeg vil han skal ha det koselig. 

Jeg likte å pynte meg med sexy undertøy, samt noe lakk og lær. Jeg skulle kjøpe bedboots jeg syntes var sexy. Han sa han blir impotent bare ved tanken på slikt jeg syntes var sexy. Han ville man skulle gå fra fullt påkledd til naken i senga. Så gjorde vi det.

Jeg spurte...

- Kan vi prøve en kjapp en i blant? - Nei, jeg synes det er koselig når det tar lang tid.

- Kan du knulle meg hardt? - Nei, da blir jeg for fort ferdig, synes det er koselig å ligge i ro inni deg.

-* kjøpte glidemiddel og oljer med forskjellige smaker* - Vi trenger ikke noe slikt.

Jeg har sagt han kan ha ei dame på si, eller gå til en prostituert. Han vil ikke.

Lysten min forsvant etter noen år. Nå kribler det bare deilig der nede når jeg tenker på en kjendis jeg synes er sexy, og som jeg så noen ganger i fjor, ikledd forskjellige t-skjorter med BDSM motiv. Hvis jeg gir etter for behovet, og «tar hånd om problemet» kjenner jeg at jeg er klissvåt, og får alltid orgasme etter 2-3 minutter.

Hvorfor går vi ikke fra hverandre? Aner ikke. Vi er venner. Jeg tror jeg er «ødelagt» av lang tid med pliktsex, klarer ikke slappe av. Kroppen min har «lært» at sex er smertefullt, og musklene der nede spenner seg. Tror aldri jeg kan ha god sex igjen.

Om noen har tips om noe smertestillende, eller muskelavslappende jeg kan smøre inni meg, vær så snill å fortell meg! Det er så vanskelig å la være å gråte fordi det gjør så vondt når han trenger inn, og det er pinlig om han oppdager det. Jeg vil jo han ska ha det fint! 

Kjære deg, 

Du kan ikke behandle bort smerter som kommer av at kroppen hater det som skjer med den. 
Send meg gjerne en PM. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, og da ble det skilsmisse etterhvert. Han var utro. 

Anonymkode: fa7e0...388

Skrevet

Dersom begge lever godt med å ikke ha sex, er glad i hverandre og det livet man deler, så er alt i orden tenker jeg.

Anonymkode: dfbbd...37a

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg spurte...

Dette er ikke rettferdig for noen av dere. Du ødelegger din egen seksualitet, samtidig som du gjør mannen din til en voldtektsmann. Utrolig trist å lese, men vanskelig å få veldig mye sympati likevel.

Anonymkode: 5e689...c32

• Liker 3
Skrevet

For en kjedelig mann....😖

Anonymkode: 92d5b...6dc

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom begge lever godt med å ikke ha sex, er glad i hverandre og det livet man deler, så er alt i orden tenker jeg.

Anonymkode: dfbbd...37a

De fleste lever ikke godt med det. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De fleste lever ikke godt med det. 

Hva vet du om det?

Anonymkode: 5e689...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...