Gå til innhold

Er det noen her som har sluttet helt å ha sex med mannen/samboeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med min samboer på to år. Ingen tar initiativ. Vi sover hver for oss. Jeg tenker ikke på å ha sex med han, tror ikke han vil ha sex ned meg heller, vi snakker ikke om det. Lever sammen som samboere med felles barn. Men forholdet er helt dødt, noen som er i samme situasjon? 

Anonymkode: 92d5b...6dc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt sex med min samboer på to år. Ingen tar initiativ. Vi sover hver for oss. Jeg tenker ikke på å ha sex med han, tror ikke han vil ha sex ned meg heller, vi snakker ikke om det. Lever sammen som samboere med felles barn. Men forholdet er helt dødt, noen som er i samme situasjon? 

Beklager - men hvorfor er dere sammen da?

Anonymkode: 48d0a...34f

• Liker 17
Skrevet

Det er den klassiske at vi holder sammen for barna, som mange andre.... vet det er feil😰

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært gift med mannen min i over tjue år, ikke hatt sex de tre siste. Vanlig frekvens, vil jeg tro, i starten. Bare gradvis dabbet av for til slutt å avta helt. Vi har ingen barn sammen men er verdens beste venner. Jeg kunne aldri tenke meg å skille meg og har inntrykk av at det samme gjelder mannen min. Aner ikke hvorfor det  har blitt sånn, ville aldri gjettet det om meg selv for noen år siden.  Har ingen tro på at mannen min er sammen med andre, jeg er heller ikke utro. Snål situasjon, innlegget til ts fikk meg til å tenke på det, til vanlig tenker jeg sjelden på det og ser det ikke som et problem. 

Anonymkode: 8260f...5ff

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gift med mannen min i over tjue år, ikke hatt sex de tre siste. Vanlig frekvens, vil jeg tro, i starten. Bare gradvis dabbet av for til slutt å avta helt. Vi har ingen barn sammen men er verdens beste venner. Jeg kunne aldri tenke meg å skille meg og har inntrykk av at det samme gjelder mannen min. Aner ikke hvorfor det  har blitt sånn, ville aldri gjettet det om meg selv for noen år siden.  Har ingen tro på at mannen min er sammen med andre, jeg er heller ikke utro. Snål situasjon, innlegget til ts fikk meg til å tenke på det, til vanlig tenker jeg sjelden på det og ser det ikke som et problem. 

Så dere bare runker hver for dere? 

Anonymkode: 95bc4...8db

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere bare runker hver for dere? 

Anonymkode: 95bc4...8db

I alle fall ikke sammen:)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spør de gamle parene på 80+ og det samme. De vil sikkert gi deg et innblikk i noe du med din sexfikserte hjerne ikke har ofret en tanke en gang. Ikke rart i så mange forhold ryker, når penetrering er det eneste som betyr noe 😌

Anonymkode: b6aa5...44c

• Liker 14
Gjest Paramount
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør de gamle parene på 80+ og det samme. De vil sikkert gi deg et innblikk i noe du med din sexfikserte hjerne ikke har ofret en tanke en gang. Ikke rart i så mange forhold ryker, når penetrering er det eneste som betyr noe 😌

Har en sexfiksert hjerne selv, men den er enig med din i dette.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke bli sjokkert og opprett en tråd på KG når 

1) du finner ut at han er utro

2) at han ikke lenger har følelser for deg og ønsker å flytte ut

Hvor mange slike tråder blir opprettet på KG i løpet av en måned - "jeg er så sint, mannen min har vært utro", "jeg er så lei, mannen min vil søke seperasjon", "jeg er helt fra meg, min mann har funnet seg...", "jeg hater mannen min, han har..."

Anonymkode: dee0e...c60

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange slike tråder blir opprettet på KG i løpet av en måned - "jeg er så sint, mannen min har vært utro", "jeg er så lei, mannen min vil søke seperasjon", "jeg er helt fra meg, min mann har funnet seg...", "jeg hater mannen min, han har..."

Og så har man de få dem der mannen NEKTER å flytte ut, han er IKKE utro, han VIL VÆRE med den andre. Men han har ikke hatt sex med henne på 2 år. Hun savner dette, men lar det gå fordi det andre er bra. 

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh hahahaha, nå måtte jeg le😂 som jeg skulle sagt det selv. Synes det er tragisk at de fleste setter penetreringen før alt annet. Synes ikke det er snakk om annet enn sex sex sex..🙄

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må være to for å ha sex.

Det er faktisk ikke alltid dama som er årsaken til at det er som det er. Mange menn mister testosteron når de bikker 40.

Og for mange betyr en bestevenn mer enn en sexpartner. Dvs, noen må velge og får ikke to i én. Jeg ville aldri byttet bort min bestevenn for en sexpartner. Eventuelt byttet bort bestevennen min for muligheten til å finne noen å ha sex med, det er enda verre. Man vet hva man har men ikke hva man går til. Sex er ikke alt, og det er ikke limet i forholdet for alle.

Nærhet er viktig for meg. Leie hender på tur, puse på armen når vi ser film osv. Men jeg ser at selv ikke det er nødvendig for alle.

Anonymkode: 031cf...500

• Liker 9
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåpelig innspill. Det er vel ingen som har påstått at sex er absolutt alt i et forhold, men det er en verdifull og essensiell del av livet for de fleste mennesker. Får man ikke oppleve begjær med sin livsledsager, så vil dette begjæret for de fleste vende seg utover mot andre personer før eller senere. Det er en biologisk drivkraft. Sex handler for øvrig ikke bare om penetrering isolert sett, men er et uttrykk for gjensidig kjærlighet og nærhet, det skaper samhold. Det er et godt uttrykk som heter at når sexen fungerer i et forhold, så betyr den 10%, men når den ikke fungerer, så betyr den plutselig 90%. Mister man intimiteten, blir det fort overskyggende for resten av forholdet. Å leve i et dødt forhold over lang tid kan slite på psyken, livsgnisten og selvfølelsen.

Det betyr selvsagt ikke at man skal forlate sin partner med en gang sexlivet er i en bølgedal, men man bør ta problemet på alvor og forsøke å få ting på rett kjøl. Har man ikke hatt sex på to år, så er det på høy tid å sette ord på ting og komme seg til en parterapeut. Hvis ikke er forholdet i full fart på vei mot stupet, vil jeg påstå. Og jeg er ganske sikker på at de fleste par på 80+ vil være enig i at sex har vært viktig.

Anonymkode: c7d1d...4bd

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er nok mye vanligere blant par i 40-50årene enn det en del ønsker å innrømme. Etter min mening er det også helt greit at forholdet etterhvert baseres på andre ting enn sex hvis man har det bra sammen.

Anonymkode: e5632...179

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Er ikke synd på Ts.

Anonymkode: 1d02e...7aa

• Liker 1
Skrevet

kan det forventes utroskap om man nekter partneren sex? 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan det forventes utroskap om man nekter partneren sex? 

Absolutt!

Anonymkode: 821ca...93c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kan være mange i samme situasjon,iallefall blant godt voksne folk. Man trives sammen,har et godt vennskapelig forhold,man har felles interesser,noen kaller sine ekteskap for 'dugnadsekteskap'. Man har barn og hus sammen,tja finnes mange som trives i platoniske forhold. Og det er jo ok. Dersom man ikke trives og savner mer fysisk kontakt,må man forsøke å jobbe med saken,enten sammen med samboer eller en annen,er min tanke.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Chantielle skrev:

Tror det kan være mange i samme situasjon,iallefall blant godt voksne folk. Man trives sammen,har et godt vennskapelig forhold,man har felles interesser,noen kaller sine ekteskap for 'dugnadsekteskap'. Man har barn og hus sammen,tja finnes mange som trives i platoniske forhold. Og det er jo ok. Dersom man ikke trives og savner mer fysisk kontakt,må man forsøke å jobbe med saken,enten sammen med samboer eller en annen,er min tanke.

Hahaha!😅

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahaha!😅

Ganske kult ord :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...