Gjest michee Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Vil gjerne høre om noen erfaringer av nettstudier? Noen som har gode erfaringer av Noroff eller NKI? Jeg har ikke studiekompetanse og ser heller ikke for meg at jeg kommer til å ta det (av personlige grunner). Men jeg har fagbrev og jobber meg opp mot realkompetanse for å kunne studere det jeg har fagbrev i. Likevel er det en stund til jeg oppnår denne realkompetansen og ønsker derfor å eventuelt ta litt nettsstudie/kurs i mellomtiden. digital markedsføring eller salgsteknikk er noe som kunne vært interessant. Salg er noe jeg faktisk har lyst å jobbe med. Dette koster jo en del penger, så hadde vært greit å kunne høre andres erfaringer med nettstudie før jeg gir meg ut på det.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg ville ikke gått til NKI med mindre det ikke fantes noen andre muligheter. Mange offentlige skoler har kvelds/deltidstilbud eller nettstudier og jeg ville mye heller undersøkt dette grundig først. Det gir ikke mening å betale i dyre dommer for noe man kan få bedre gratis. Jeg var student hos NKI og sitter igjen med en dårlig smak i munnen. Har ikke lyst til å legge ut detaljene offentlig, men kan ikke anbefale dem. Anonymkode: a96c4...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå