AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Hei! jeg er ei jente på 31 år, jeg har så lenge jeg kan huske hatt vinterdepresjon. Har prøvd ulike medisiner for dette, samtaler med dps osv. jeg ønsker å komme i kontakt med andre som også sliter nå i mørketiden, kanskje vi kan hjelpe hverandre? jeg føler jeg har prøvd det meste, men kom gjerne med innspill om noen har prøvd noe med effekt. Anonymkode: e0305...f0b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Har du forsøkt å ta høydose tilskudd D-vitamin fra starten av september og ut mai, ts? Dersom du ikke har forsøkt det: ta D-vitamintilskudd. Forskere ble for flere år siden klar over at et ganske høyt antall "vinterdeprimerte" egentlig led av helt normal D-vitaminmangel. Jeg merker at mitt humør dropper om jeg glemmer mine vitaminkapsler en 2-3 dager. Anonymkode: 82b89...2d8
sørlands-jenta Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.10.2019 den 13.10): Hei! jeg er ei jente på 31 år, jeg har så lenge jeg kan huske hatt vinterdepresjon. Har prøvd ulike medisiner for dette, samtaler med dps osv. jeg ønsker å komme i kontakt med andre som også sliter nå i mørketiden, kanskje vi kan hjelpe hverandre? jeg føler jeg har prøvd det meste, men kom gjerne med innspill om noen har prøvd noe med effekt. Anonymkode: e0305...f0b Jeg sliter med vinter depresjon akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 sørlands-jenta skrev (6 minutter siden): Jeg sliter med vinter depresjon akkurat nå. 😂 Anonymkode: 83125...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Problemet ditt heter SAD (Seasonal Affective Disorder). https://www.google.com/search?q=seasonal+affectiv+disorder Løsningen er enkel. https://www.google.com/search?q=seasonal+affectiv+disorder+vitamin+d+rct Anonymkode: 61438...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå