AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Har tatt nytt sett klassisk vippeextensions i forrige uka. Fulgt alt råd jeg fikk om vedlikehold (unngå vann i 48 timer, ikke olje produkter, sov på ryggen osv). Merket stor forskjell allerede dag 3. Nå er det gått en uke og ca 50% av vippene er borte. Hun på salongen sa dette var normalt for klassisk extensions, men tilbydde meg gratis fix likevel. Hva tenker dere som har erfaring med klassisk vippeextensions? Bør jeg heller gå et annet sted? Hilsen C Anonymkode: c48a7...e11
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg har fått klassiske vippe extensions av 3 forskjellige damer, på to forskjellige salonger. Har aldri opplevd at så mange vipper forsvinner etter bare en uke. Som regel måtte jeg ikke fylle på før etter 4-6 uker. De første par ukene så det kjempefint ut. Men, jo sterkere vippene er jo mer tåler de. Kanskje har du fått for tykke/lange vipper i forhold til hva dine egne vipper tåler? Kanskje vurder kortere vipper neste gang? Anonymkode: 512fb...e38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå