Gå til innhold

Vanlig med sex om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere i fast forhold, er det vanlig å ha sex for eksempel før jobb om morgenen? Jeg er ganske trøtt, men kanskje jeg skulle prøve det. Til dere som gjør det, hvorfor har dere sex om morgenen?

Anonymkode: 7d778...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å kunne starte dagen med en kjappis og heftig sex på morgenen også i hverdagen ja. Herlig å møte morgenfrisk og nypult på jobb. 😉Praktiseres ikke hver dag her i huset da, men av og til. Og Ts, du spør hvorfor man har sex på morgenen? Fordi man er kåt begge to vel! 😉 

Skrevet

Er du trøtt om morgenen ? I morgen du må ha "batteriene ladet" (energi) for resten av dagen

Prøv sex om morgen, du skal føle deg bedre, ikke stress og bedre forhold

• Liker 1
Skrevet

Jeg reiser på jobb 06:30, hadde ikke hatt sjans til å tenke ordet sex en  gang så tidlig 😛 Og skulle jeg i så fall gjort det måtte jeg satt på vekkeklokken ennå tidlgere 😮 I helgene derimot har det jo hendt at det har skjedd :) 

Anonymkode: 647b3...c82

Skrevet

Jeg går ut av sengen kl halv syv. Hadde aldri vært våken nok til sex før det. Men i helgene er det deilig å få litt før man står opp. 

Anonymkode: 5011d...052

Skrevet

Ja. Nesten alltid på fridager og kanskje en av tre arbeidsdager. 

Anonymkode: 9265e...6ee

Skrevet

Nå er kjæresten og jeg studenter og er sjelden ute av senga før 7:30/8, men da har vi stort sett alltid hatt oss en deilig runde, evt så tar vi den i dusjen/på badet. 

Anonymkode: 73036...1eb

Skrevet

Elsker morgensex, men sliter med å finne rom for det etter vi fikk barn. 

Skrevet

Jeg er ikke fan av morgensex, har aldri vært det. Jeg er stressa for å få startet dagen (matpakker, dusj/sminke, frokost osv), jeg er ingen fan av egen/andres morgenånde og jeg tror generelt lysthormonene mine er på bunn om morgenen. 

Anonymkode: 66e95...b77

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...