Gå til innhold

Penishysteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser så mye om digre peniser. Vil snu på flisa ogspørre om hvor liten er den minste du har prøvd? Har selv sett en som var på størrelse med tommelen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du med overskriften tenker på penistråder på KG, så er nesten alle opprettet av menn.

Anonymkode: 728f4...803

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du med overskriften tenker på penistråder på KG, så er nesten alle opprettet av menn.

Anonymkode: 728f4...803

Rettere sagt noen ytterst få menn, kanskje en eller to eller tre, som hele tiden ønsker fokus på megapølsa si, og tvinge kvinner til å innrømme at de dyrker den.

Anonymkode: 3658d...3d1

• Liker 2
Skrevet

Den minste fikk nesten plass inni hånda da jeg skulle runke han. Bare litt av hodet stakk opp mellom pekefinger og tommel. Den var også ganske tynn.

Vi hadde sex noen ganger, men han var så kjedelig i senga og han jokket for langt ut så den datt ut hele tiden... Jeg har sprettrumpe og bakfra måtte jeg bøye ryggen veldig for at han skulle komme frem og ha mulighet for å bevege seg litt uten å dette ut. Forfra måtte jeg bøye underlivet opp mot hen å eller alltid ha en pute under rumpa. Da jeg var på topp følte jeg at jeg nesten ikke kunne bevege meg og fikk veldig lite ut av sexen.

Jeg liker det hardt og voldsomt og uten å måtte tenke så mye på at penisen kanskje er for kort for stillingen eller det jeg vil gjøre. Det var ikke gøy og jeg tenkte han heller får være sammen med noen som synes han er bra nok som han er. På KG er det så mange som sier at penisstørrelsen ikke betyr noe og da er det bedre at han finner en av de som liker oralsex og fingring bedre.

Kom på nå at jeg har hatt to slike. Like små, like dårlig sex og begge gangene slo jeg opp slik at de kunne finne noen som passet dem bedre.

Min erfaring er ikke at de med minst pikk er de beste i senga slik det blir skrevet om her på KG. De med størst penis har vært best, også til å fingre og slikke. De har hatt full pakke.

Og jeg liker bedre å suge en vanlig penis, de små føltes feil ut i munnen.

Derfor ble jeg skikkelig skeptisk til sex med nye menn og glad da samboer viste seg å ikke ha liten pikk og dertil dårlig i senga. Det er ikke alltid en sammenheng der, men man gjør seg opp en mening basert på tidligere erfaringer, uansett hva folk rundt sier.

På KG: liten penis = sexgud. 

Erfaring: liten penis = dårlig pga famling, fikling, lite oralsex, ikke alle stillinger, tenking - nesten planlegging av stillinger, bytte av stillinger når noe ikke funker, osv.

Anonymkode: 79fc7...acf

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rettere sagt noen ytterst få menn, kanskje en eller to eller tre, som hele tiden ønsker fokus på megapølsa si, og tvinge kvinner til å innrømme at de dyrker den.

Anonymkode: 3658d...3d1

Jeg tror de aller fleste kvinner svarer her og dyrker den frivillig. Noe tvang har jeg ikke sett.

Anonymkode: 363b5...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...