Gjest Daniella_ Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Jeg blir så utrolig oppblåst til tider. Og samtidig får jeg masse vann i kroppen. Det er så slitsomt. Føler meg tykk og ekkel på en måte... Ringene mine blir trange og buksene mine blir trangere. Så, det jeg lurer på er om noen her vet om noe bra som er vanndrivende? Orker ikke dette... Var hos legen i dag og han idioten (jeg har byttet lege ja) brøy seg svært lite. :evil: What too do?
Gjest Emmi Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Bruker du noen medisiner. hvis du gjør det , sjekk om det er bivirkninger. fant ut det jeg da jeg sjekket mine piller for magesår. Så nå har jeg byttet, og håper at det blir bedre. :-)
Gjest Daniella_ Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Nei...bruker ingenting. Ikke engang p-piller.
Gjest Gjest! Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Jeg blir så utrolig oppblåst til tider. Og samtidig får jeg masse vann i kroppen. quote] Har det samme problemet som deg... Føler at magen min bare henger ut(selv om jeg er tynn)...Nesten uansett hva jeg spiser eller om jeg spiser mye eller lite blir jeg sikkrlig oppblåst og føler jeg ser tykkere ut på magen. Klarer ikke å holde inne magen heller... Henger meg på spørsmålet ditt. Vil gjerne ha tips! det må da gå ann å gjøre noe med dette... Moren min sier "drikk nok vann"- det er vanndrivende. Men....Jeg drikker og drikker... :-x Kjøpte rensekuren C24 for noen dager siden...Skal ta kuren på onsdag/torsdag...Mulig den kan hjelpe på noen måte... I`ll keep you informed! Jeg tok også tester og prøver for å skjekke om det var noen matverer jeg ikke tålte..Eks cøliaki..da kan man lett bli oppbøåst. Heldigvis var det ikke noe sånt med meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå