Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikkje om eg har posta dette innlegget rett, men prøver...Mamma og pappa har vore gift i 30 år i år, så eg lurte på kva eg kunne gi dei denne dagen? Er det for kjedelig med blomster? Bør ein gi større ting? Og har nokon god peiling på kva blomster som passar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine foreldre har også vært gift i 30 år i sommer... og jeg lurer også på hva jeg skal finne på.

Jg og min bror har dog alltid pleid å gi dem en liten bryllpusdagsgave vi, så vi gjør nok det i år også, og legger bare mer penger i den. Før har det vært symbolsk (og gjerne en del av bursdagsgaven, de har begge bursdag og bryllupsdagen i løpet av 11 dager) men jeg tipper det blir noe iden serien glass eller servise de har begynt å samle på. Fint at de begynte med det sånn "på sine godt voksne dager", for da finner vi egentlig alltid noe å gi...

Men om du aldri pleier å makere bryllupsdagen legger du sikkert ikke like mye i det heller, og da kan sikkert blomster være fint.

Min samboer vet ikke engang hvilken dag eller hvilket år hans foreldre giftet seg, det var noe jeg tenkte jeg måtte finne ut av, men siden de nå er separert er ikke det så viktig likevel... I min familie har vi bare alltid markert det, min bror og jeg, med en liten oppmerksomhet. Hva som "er normalt" avhenger vel av hvor stor vekt din familie legger på denslags.

Skrevet

Jeg synes det høres greit ut med blomster jeg da. Det er i hvert fall ikke for lite. Vanskelig å finne på noe til foreldre altså. De har som regel alt de trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...